GLASAJTE!!!!

Kako Vam se cini moj blog?
odlicni postovi....
vrlo dobar....
uglavnom citljivo....
nemoj dalje pisat....
  
pollcode.com free polls

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (10)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (9)
Kolovoz 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

by SaRiTiCa

KAKO SE DANAS OSJEĆAM????

Free Site Counters
Get a Free Site Counters




KAKO SE DANAS OSJEĆAM????


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more










Free Image Hosting at www.ImageShack.us



BESPOMOĆNO
BEZBRIŽNO
BEZNADNO
BIJESNO
BOLESNO
BOŽANSTVENO

COOL
CRKNUTO
DEPRESIVNO
DIVLJE
DO JAJA
DOSADNO
FANTASTIČNO
GENIJALNO
HIGH:-)
ISCRPLJENO
IZDANO
IZGUBLJENO
IZŽIVCIRANO
JADNO
LUDO
MAMURNO
MAZNO
MOĆNO
NEDODIRLJIVO
NERVOZNO
NESRETNO
NESTRPLJIVO
NEUHVATLJIVO
NEUTJEŠNO
NEZADOVOLJNO
NEZASITNO
NOSTALGIČNO
ODBAČENO
ODMORNO
OPTIMISTIČNO
OPUŠTENO
POSEBNO
POSPANO
POVRIJEĐENO
PRAZNO
PREGAŽENO
PREVARENO
RASPJEVANO
RASTRESENO
RAZMAŽENO
RAZOČARANO
ROMANTIČNO
SAVRŠENO
SEXY
SJETNO
SPALJENO
SRETNO
SUPER!
UMORNO
UOBIČAJENO
USAMLJENO
VESELO
VOLJENO
VRAGOLASTO
ZADOVOLJENO:)
ZALJUBLJENO
ZANOSNO
ZAPOSTAVLJENO
ZAVODLJIVO
ZBUNJENO

Image Hosted by ImageShack.us

STARIM JA, A U LJUBAV VJERE NEMAM

Image Hosted by ImageShack.us



Dusu sam potrosio,
zbog toga ne zalim
Sve sam svoje prosao
bezbroj precica do sna
bezbroj slijepih ulica

Srce se umorilo
i ne znam sta cu s njim
U sta sam se pretvorio
Sretan ili nesretan,
ja samo jedno znam:

Nju da sam zenio
ne bih tako uvenuo
Starim ja, a u ljubav vjere nemam
Svoju djecu sam sanjao
njenim ih imenom nazvao
Starim ja, a u ljubav vjere nemam
starim ja, a u ljubav vjere nemam

Dusu sam potrosio...

Nju da sam zenio...




Dusu sam potrosio,
zbog toga ne zalim
Sve sam svoje prosao
bezbroj precica do sna
bezbroj slijepih ulica

Srce se umorilo
i ne znam sta cu s njim
U sta sam se pretvorio
Sretan ili nesretan,
ja samo jedno znam:

Nju da sam zenio
ne bih tako uvenuo
Starim ja, a u ljubav vjere nemam
Svoju djecu sam sanjao
njenim ih imenom nazvao
Starim ja, a u ljubav vjere nemam
starim ja, a u ljubav vjere nemam

Dusu sam potrosio...

Nju da sam zenio...
Image Hosted by ImageShack.us



subota, 22.09.2007.

težina ah ta težina.....

JEdan blog moje drage prijateljice dao mi je ideju za ovaj post...Pa eto da se malo pozabavim time....
Vjerujem da ne postoji cura na ovom svijetu koja se bar jednom nije zamislila pred ogledalom ili rekla ima me viška....
Tako sam i ja ali ne baš nešto previše zabrinuto....
Negdje sam bila naišla na knjigu idealna težina i mjerila svoj indeks ali danas i neki mobiteli to imaju...ko prema tom mjerenjuežina mi je uvjek dobra iako tako ne izgleda...A znam da su nas i učili da bez mjerenja ako znaš sovju vidinu znaš i svoju težinu...Npr: 166 cm, težina bi trebala biti od 56-62....NO da se ne pravim pametna nego da nastavim s a onim što sam htjela....
Iako se može imat idealna težina neki djelovi tijela nam ostaju malo veći, tj. ne skidaju se dijetama....Tako je i trbuh....Ali za to postoji rješenje koje nije rizično kao glupe djete i koje ne može ugrozit zdravlje već ga samo poboljšat...A to je VJEŽBANJE....Ma znam da nekad smo zbilja ljeni za to....
No jednom kad kreneš laganim vježbicama i radiš ih uvijek u isto vrijeme to postaje rutina koja će nam usavršit tijelo....Ne treba se forsirat i od jednom radit ko zna koliko trbušnjaka ili trčat kilometrima daleko....
Ako i kreneš sa 10 trbušnjaka svaki dan svakim danom sve više se počineš navikavat i možeš radit sve više i više, ne mora se trčat svaki dan kažu da je hodanje čak i bolje od trčanja a i vrlo je zdravo....
Dakle ako stojiš na vagi a ona prikazuje normalne brojke, zatim staneš pred ogledalo koje ti pokazuje neki višak na nogama, trbuhu, rukama ili guzi jednostavno legni na pod, učvrsti noge i napravi deset trbušnjaka, drugi dan 11 i tako svaki dan jedan više, onda stani u raskoračni stav i polako se spuštaj u čučanj, tako vježbaš guzu i noge i s ime ih učvrsčuješ...Ne da ti se trčat, nema veze uzmi frendicu pod ruku i kreni obilazit izloge, jednostavno se prošečite....A ako nemaš priliku radit čučnjeve ili trbušnjake, u školi si, na poslu, u tramvaju ili negdje drugdje probaj zatezat mišiće na guzi i trbuhu i tako 20 puta i to pomaže....
Za one koji dugo nisu vježbali, nakon vježbanja obavezno se istegniti i protegnite kako bi bar malo izbjegli upalu....A kad se dobije upala mišića tablete rpotiv bolova su bedastoča jer one privremeno uklnjaju bol i bolit će još 3 dana najmanje a to je previše ttableta za pit, dakle kad se dobije upala mišića nastavite vježbati tako se ona liječi...Prvih dva skleka bit će bolna ali ostali neće jer se mišići zagrijavaju i prestaju bolit....
Eto nadam se da sam nekima barem malo pomogla....Zato drage moje dame kad sjedite negdje stežite mišiće na guzi i trbuhu jer i tako vježbate,,,,a sav taj napor postat će vam drag kad u ogledalu umjesto sala na trbuhu vidite pločice.....VEć za dva tjedna intenzivnog vježbanja rezultati postaju vidljivi....pusach....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

http://www.mef.hr/katedre/fiziolog/if/alati/racunala/skripte/i_mase.htm
na ovoj stranici možeš provjerit tjelesnu masu....


1 Čučnjevi: stanite tako da razmak između vaših stopala odgovara širini bedara, a ruke ispružite uz tijelo. Zatim se polako spuštajte, kao da hoćete sjesti. Zaustavite se u trenutku kada vam butine budu stajale paralelno s podom i onda se vratite u prvobitan položaj.
Ponovite vježbu 12 puta.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Vežbe za skidanje viška sa trbuha
1 Trbušnjaci: Lezite na leđa, savijte noge u koljenima i priljubite stopala uz pod. Ruke stavite pod glavu i zagledajte se u neku točku na stropu. Napregnite trbušne mišiće da biste gornju polovicu tijela za deset centimetara podigli od poda, a onda je spustite. Ponovite vježbu 15 puta.

2 Trbušnjaci s okretanjem u koso: Zauzmite istu početnu poziciju, a onda podignite gornji dio tijela i savijajte se naprijed, okrećući se tako da vam desno rame u jednom trenutku dodirne ljevo koljeno. Vratite se u početni položaj i onda to ponovite gurajući ljevo rame prema desnom koljenu. Ponovite cijelu vježbu 15 puta.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us








| KomEnxY (12) | PriNtAj | !#! |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.