Myspace Layouts, Myspace graphics

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Zovem se: Elena
Prezivam se: nije bitno
Boja očiju: smeđa
Boja kose: smeđa
Razred: 5.a
Mjesto stanovanja: Sl. Brod
Volim: Avril L., Rihannu,
Fergie, informatiku, itd.
Ne volim: Školumad
God. rođenja:_ _.5.1996
Naj frendica: Daria, Mirna,
Ina, Željka, Helena, Dunja,
Nika, Doris, Barbara...yes
Broj obuće: 39/40
Visina: 156 cm
Škola: Ivan Goran Kovačić
Hobi: odbojka
Slušam: Avril, Rihannu,
Fergie, 50 centa,
Jennifer Lopez,
Christinu Milian,...
Ne slušam: Celine Dion,
narodnjake,...
I ja mislim...to...bi valjda bilo sve!smijeh

Eee da! Imam ja još jedan blog
koji sam radila s prijateljicom ,
stranica bloga je avrilandstars.blog.hr
Pogledajte ga! zubo

AvRiL male animacije:
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Avril

avril

avril

avril

Avril Lavigne

Avril Lavigne Girlfriend

Girlfriend

Avril LaVigne

girlfriend.

....

Mrzim jednu osobu pod imenom Ema. Ona vam je seljankuša jedna obična!
Ovo je njen blog.Jadnica ofucana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Underground Queen :)

Opis bloga

Upoznajte popularnu rokericu Avril jer ovo je blog gdje ćete naći njene slike, spotove..........
cool top

Znak Avril Lavigne:
Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Linkovi drugih super blogova!

Enchy
Jojo
Nika i Alma
Moj drugi blog!:-)
Sabina
Cibi
Štreberica ima blog :-)

Zamolbe!
thumbup*Puno mi komajte blog!
rolleyes*Dajte mi neku ideju za blog!
mad*Ne radi blog isti kao i moj!
nono*Ne kopiraj podatke o meni ili Avril!
mahkisspartysmijehHvala !

Evo koliko vas posjećuje moj blog!
Free Website Counters

srijeda, 23.01.2008.

OpIs MoJe nAj FrEnDiCe

Myspace Layouts, Myspace graphics

Daria:
Boja kose: Tamno smeđa
Boja očiju: Plavo - zelena
Razred: 5.a
Hobi: Klizanje, ide u glazbenu školu
Stupanj pameti: 99%
Stupanj pristojnosti i poslušnosti: 100%
Voli slušati: Avril, Fergie...................................
Visina: 156 cm
Dodatno: Ona i ja vrlo smo slične ponekad!!!!!!! :-)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.