Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (6)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (19)

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

*** O MENI:

EH DA... DA...DA...DA...

zovem se Monika, drugi me tak zovu...
idem u gluupu gimnaziju... bez pardona...
prvi sam razred...slušam hip hop/pop...
mrzim cajke!!!
treniram nogomet... slobodno vrijeme trošim na sport,
frendove...
i tako dalje... dalje dalje...dalje.... ee imam 16.... ManU 4ever....

Linkovi

www.manutd.com

eminem...naravno... :)

ako želite smjestiti nekome...

moja malenkost... :) graffiti

zanimljiva stranica...o svemu...

noćna mora... ukratko... nešto za čitanje...uff

zezancija i zezancija...

hrvatski hhop...

desni klik,save target as... skidajte pjesme..

ah ludača--->cool

{ rappp girl } COOL

najbolji blog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OBAVEZNO POSJETITI!!!

black unit - dream team :) dobri, dobri

ja ja i ja... :)

hm...ja...

SVAŠTA...









Get your own countdown at BlingyBlob.com








Create your own at BlingyBlob.com










Get free graphics at BlingyBlob.com!










Get free graphics at BlingyBlob.com!




Music Video Codes



MMushy
OOverwhelming
NNaughty
IIdeal
KKeen
AAltruistic

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com














ko je najveci car medu raperima???
EMINEM
2 PAC
50 CENT
CHAMILLIONAIRE
THE GAME
NEKI DRUGI
pollcode.com free polls










POQbum.com
POQbum.com






POQbum.com
POQbum.com





AJOJ...NEKI LJUDI NI TRČAT NE ZNAJU...


POQbum.com
POQbum.com





POQbum.com
POQbum.com




ovaj ima problema...


POQbum.com
POQbum.com




hahahahaha


POQbum.com
POQbum.com




hahahahahahahahah..pazi kuda hodaš...hahaha


POQbum.com
POQbum.com





POQbum.com
POQbum.com



koji parking...


POQbum.com
POQbum.com




POQbum.com
POQbum.com




POQbum.com
POQbum.com




POQbum.com
POQbum.com




POQbum.com
POQbum.com




POQbum.com
POQbum.com




POQbum.com
POQbum.com




POQbum.com
POQbum.com




POQbum.com
POQbum.com




POQbum.com
POQbum.com




POQbum.com
POQbum.com




POQbum.com
POQbum.com




POQbum.com
POQbum.com




POQbum.com
POQbum.com




POQbum.com
POQbum.com




POQbum.com
POQbum.com




POQbum.com
POQbum.com




POQbum.com
POQbum.com




POQbum.com
POQbum.com




POQbum.com
POQbum.com




POQbum.com
POQbum.com




POQbum.com
POQbum.com


srijeda, 01.08.2007.

EEE.... MA ROĐENDANNN...

28.07. dan za pamćenje...moj dragi rođendan...lol....
- ovaj dan je se neslužbeno još smatra i kao dan početka 1. svj. rata... pa onda... thumbup haha... bilo je suuper... došle mi frendice..... lude, nenormalne... u 17 su došle...niko nije htjel cugat... headbangheadbangheadbang mislim fakat... ono... ja jedina bambuse partypartyparty a ostali sokove.... jooj ne kušim uopće...al ok... slušale smo mjuzu opa se malo zajebavale... onda nam bilo dosadno pa smo napravile turnir u st.tenisu... normalno ja pobjedila.... thumbup dead mislim, kad ja ne pobjedim.... onda torta... koju uopće nisam znala da imam... lol... stara mi napravila a ja pojma nisam imala...i onda neke jeb...svjećice... ja pušem, pušem.... ugase se one.. i opet upale... pa odi mi u k... opet pušem...ugase se...i opet upale... a jeb...ti... znači, niš od ispunjenja želje... ludnamcor no ... ugasile su se kad sam ih zalila vodom...e...puknucu ... torta je za čudo bila okkk !!! jer kad moja stara neš radi, mene strah to probati... smijeh i onda......smo gledale film...mrak film 3... sve ugasile... upalile lagano svjeće...baš je bilo scary... a bilo je hebeno ...kaj da velim...jedna frendica je ostala spavat kod mene... cure su otišle doma oko ponoći jer nekakva je kiša počela padat...a Sabina se uvalila u moj krevet... a ja jeb... na madrac na napuhavanje i na podu... mad bitch... uglavnom... čule smo do 4 h... svaki put kad smo se pogledale ... počele se smijat ko neke budale... onda mi OK počela čitat..neš o sexu i tim spikama... a ja o nekim poljupcima, ček, neki leptir poljubac i više se ne sjećam kakvi su bili sve...uglavnom, ja čitam a ona meni... : uh taj je dobar, isprobala sam... al nije mi baš pasal... a ja krepavam.... luuuda... je... onda se javila dečku... koji je bil s frendom... onda smo ih zajebavale... neke smo o napaljenim medekima pričale... eee... headbang bangbangbang ee i Sabina mi kupila kondome... isssss....nutnutnut jedan je s okusom banane, druga dva od jagode... otvorile su jednog... tog žutog... joojojoj..onda ga navlačile... na moj dezić!!! headbang mislim, dobro kaj nisam banane imala.... a lude su... ne znam kaj da više velim...danas je 1.8.2007. ja se ne sjećam bash dobro svega... jučer sam bila na nekom jazz koncertu llolololol... isss... gluuupo mi je bilo... traje još dva dana...danas bude jedna curka pjevala metallicu s bendom a kolko sam čula, pojma nemaju... eeh tak da se idem smijat danas... smijehsmijehsmijeh i podjeb.... :) pošto je to kraj restorana...bilo nam dosadno pa išle mi oko 11 u restić... naručile lagano 2 velke pizze... bilo nas je 5... konobar je bash cool makar je to zatvorenik od zatvora... al je kak bi se reklo, baš pravi... hehe... uglavno smazale smo sve... i ošle doma... došla sam oko ponoći doma...za ostale ne znam ...al pretpostavljam da su i one tak negdje... i prije... i tak...danas se ujutro probudim u 13 h ( ''ujutro'' ) i sjetim se ja bloga... ah... evo vam jedan post ...druge neznam kad ću pisat...vjerojatno kad mi neš udari u glavu... smijeh evvo neš slikica s rođkasa....


Image Hosted by ImageShack.us
Shot with FE115,X715 at 2007-08-01


Lucija, curka kojoj sam bila kuma na firmi i SSSabina,.... nenormalna... luđakinja...


Image Hosted by ImageShack.us
Shot with FE115,X715 at 2007-08-01

ko je ova budala??? ma ja ...normalno...




Image Hosted by ImageShack.us
Shot with FE115,X715 at 2007-08-01

ekipa... gleda mrak film....


i tak...ostale slike baš i ne pokazuju neš... yes tak da... to bi bilo sve od mene,.... pozzzz ljudi.... partysmijeh

- 13:54 - NO,kaj buljiš, ostavi trag... (1) - nemoj printat - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.