kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Prosinac 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

SLIKICE:

MOJA SLIKICA:Free Image Hosting at www.ImageShack.us
KAKVA SAM JA:Image and video hosting by TinyPic
ŠTO NAJVIŠE VOLIM:
1.Čokoladu!!!!!....Image and video hosting by TinyPic
2.Svog medu!!!!.....Image and video hosting by TinyPic
3.My...Friends....Image and video hosting by TinyPic
4.SMIJEH!!!!!!!!!!!!....hahahahahahahahihihihihihihihiiiiiiiihhhhhhhhaaaaaaaaaa............=)....Image and video hosting by TinyPic
OBOZAVAM:
Chada Michaela Murraya!!!!!!!!!!!!!!
Image and video hosting by TinyPic

Friendship 4EVER!!!

Moje frendice:

Grackica packica =]....jedna od mojih bestest frendica,zna me i voli me,a to je uzasno rijetko,a sta da vam kazem s tom curom nikada ti nije dosadno!!!To je luda,nezaboravna osoba koju znam od 1.raz i odtada ne mogu bez nje!!!....a usto je zgodna..ma pravi komad,a brijem i da je trenutacno solo..tak da komadi sam navalite!!...si como no?...
Image and video hosting by TinyPic
Nivesica pivesica :-].....s njom sada izlazim,ma to je jedno malo olicenje ljepote i dobrote koje ja obozavam,ma fakat obozavam tu curu... trebalo mi je vremena da ju upoznam jer je na prvu loptu sramezljiva,ali kada ju upoznate ne zelite da se ikada vise makne iz vaseg zivota!!!!............smrc,smrc,...ma ona je mali Garfield!!!!....Image and video hosting by TinyPic


Ancica =)....Ancicu sam upoznala na treningu,jos kada sam bacala kuglu,kladivo i svo to smece...zajedno smo se skompale vrijedajuci trenera..hihi,bas smo zloceste!...zbog te male sam pocela slusati LP&HP...nikada necu zaboraviti kad smo ja i Ancica bile u prvom redu ispred pozornice na Salati na koncertu HP i pritom se naravno deruci iz svega glasa!!!!....
Volim tu malu jer je iskrena,neobuzdana,jer fura sama svoj stil,jer se ne boji ljudima sve reci u facu!!!!....ma sta bi ja bez nje?????............

Petra =>....znam ju od kada sam bila visoka pola metra,znamo sve jedna o drugoj,...za nju bi dala ruku u vatru....fakat mije presuper frendica i todokazuje svaki dan slusajuci sva moja sranja....stvarno ju trbam u svom zivotu!!!....

Dora*****
Fakat preluda metalka,mislim...ona misli da Chad Michael Mury nije zgodan!!!!Ali bas ju zato volim jer je posebna i ponosna je zbog tog i koliko god joj starci srali zauvijek ce biti takva - jedinstvena i malo glupava!!!.... ma volim ja nju!!!


Ariana&TonkaNjih dvije sam upoznala preko Ancice,to su vam dvije posebne curke iz N.Zagreba...Arianu jako volim jer je jednostavna,s njom uvijek mozes pricati o svemu,a i zato jer je opaka metalka..s njom nema sale...haha..A Tonku volim jer je jedna od rijetkih ljudi koje ja znam da te moze jednostavno poslusati,a opet se s njom mozes saliti i zezati,ma prelude su to cure,samo kad se sjetim svog rockasa...haha...obozavam ih obadvije!!!

Kristina&Simona&Petra
Tri cure koje sam nedavno upoznala dok sam bila kod bake,nekako smo se jednostavno slozile,s njima sam se obozavala sam setati po Konjscini i pricati o svemu sto nam padne na pamet!!!Saljem im HAGICE i obecajem im da cu uskoro posjetiti baku tako da ih vidim!!!!...falite mi....smrc,smrc...


Michelle =0S njom sam si prije bila best,...ali se uzasno dugo nismo ni vidjele ni cule,....uvijek cu pamtiti kaj smo sve jele dok si bila prespavala kod mene i kada smo se iskrale van prosetati u pola noci i onu noc kada smo cijelu cijelcatu noc provele vani!!!!Zato daj mi se javi moja mala......


Zrinka&LanaTo su mi cure iz kvarta znam ih cijelu vijecnost...Zrinku cu vijecno pamtiti po provoduu Konjscini,to nikada u zivotu necu zaboraviti,ma to vam je moj mini-minimoj...haha...A Lanu volim jer s njom se nekako uvijek zabavim,pricamo o smonki,odjeci,alkoholu,deckima & jednostavno se smijemo cijelo vrijeme...ma Lana vam je zestoka plavusa.....


Miha&Kika&Hele&Živa
To su cure iz razreda s kojima sam se prije non stop vidjela!!!Cure su mi zakon svaka na svoj nacin!!!Zao mi je sto vise necu izlaziti sa njima!!!Uvijek cu pamtiti zajednicka zabavljanja!!!!.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

O meni...



IME: Petra
NADIMAK: Petrica_pricalica,pisalica,smijalica,Petrunjela,Perla,Petar Pan...
KAD SAM DOSLA NA OVAJ SVIJET: 29.06.1992.
LJUBIMCI: Psi:Zinka&Mrvica
VOLIM:svoje frendove&frendice,glazbu[ali ne bilokoju],smijeh,Harry Pottera,ljubicastu boju,lubenicu,pekarske proizvode,nutelu,Mioc,opijanje,sminkersko klosarenje po kvartu...
OBOZAVAM:
COKOLADU, drugs&sex&rock'n'roll!!
I barenje,mazenje i najvaznije zgodne ili slatke i zabavne decke!!!
NE VOLIM: Lazi,varanje & ogovaranje!!!
MRZIM:..kada povrijedim nekog do kog mi je stalo!!!To i NEPRAVDU!!!
SKOLA:Mioc..
DI ZIVIM:u MOM DRAGOM zAGREB GRADU..haha...u najboljem kvartu JARUNU!!!!NE MOGU BEZ: Smijeha...stalno se smijem,...i bez svog buraza on mi pomaze u tom!..


OBITELJ:mama,tata,4 seke:Zrinka,Nina,Nada & Jeca...


SLUSAM: svasta...pop,rock,metal,hiphop,house,techno ...font>

MOj MoTo!!!!

The greatest thing you’ll ever learn is to love and be loved in return!!!!!Image and video hosting by TinyPic>

 

[četvrtak][30.08.2007.]

Glavni dogadaji dana & jos nes malo...=]

Jucer je bilo supac…prvo sam saznala da idem u 1.f…kako je to cudno!!!A onda sam pricala sa deckom,…koji mi je sada BIVSI!!!Jeeeee…cerekcerekcereknapokon slobodna!...haha…yesyesI onda me zvao buraz,…pa sam njemu isla objasnjavati zasto sam napucala njegovog najfrenda,..pazite sada ovo,mene je moj dragi decko optuzio da varam njega sa svojim burazom,..njegovim najfrendom…to je nesto sto ne mogu oprostiti,ali nadam se iz dubine svog malog srca da cemo i dalje ostati frendovi!!!Kao i inace nasla sam se sa svojom malom ekipicom u 7.,na Voltinom,..pa smo isli do trga pa do Glupaca,…Glupace su vam klupice na Gornjem gradu,…na nasoj klupici su i nasi potpisi…onda smo odlucili otici do Bundeka,…Horvatin je dobio poziv i onda je naglo zasutio…kasnije nam je rekao da mu je teta iz Svicarske dozivila saobracajku u novom novcatom nekom skupom kabrioletu,… koji je platila 800.000 eura!!!....smrc,smrc…crycrycryonda smo mu rekli da mu je vise stalo do auta nego do tete,…a onda je on samo rekao pa da,teta mi je ziva,a sta je s autom?...e samo smo se nasmijali…I doslepamo se mi busom do Bundeka i tam se ko i uvijek legendarise zabavismo…vjesali smo se po nekoj piramidi napravljene od mreze,..i onda je Tinek pao u pijesak sa facom…hihihihihi….deaddeaddeadcrkli smo od smijeha…I onda pazite sada ovo,Horvatintreba u 11 biti domeka,…pa smo mi morali od Bundeka trcati ko nekih pet budala…roflroflroflali naravno nema teorije da dode do 11,…pa je nasa genijalka Nivesica rekla da kaze da mene kao prate do Jaruna,…haha,…I naravno to je odmah upalilo!!!!...pa smo mogli prestati trcati i svi smo poceli jaukati da nas boli slezena!!!...a Vleha i Nives su se dogovorili da ce se naci u seadam ujutro..da mogu pogledati u kojem su razredu!!!...
Horvatin i ja nismo mogli vjerovati,…pa sedam ujutro???...ludludludneke ljude nikada necu moci razumijeti!!!...i tako smo se svi vratili doma…a dodem ja domeka,sva sretna mislim si da cu se napokon odmoriti,…ali ne odmah moram ja setati psa,..a bar sam srela Sumraka pa smo malo pricali,..s njim je lako pricati,ma zabavan je mali Sumrak,…sam nekada zna biti filozofic al ne cesto,…I tako ljudi moji UZIVAJTE dok mozete jerovo su zadnji dani slobode!!!NI ja ne mogu vjerovati,ali u ponedeljak pocinje skola,…tuzantuzanUZAS!!!Zato uzivajte,iskoristite ove dane najbolje sto mozete!!!PozzzZZZZ svim frendovima I svim onima koji iskoristavaju zadnje dane slobode,…Live&Smile