prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

x... about me

ja sam vam jedna jako dobra curica.........hahahaha........jako tiha......hohohoho......mekoglava.....(moš si mislit, jednom mi je kokos pao na glavu)........pametna.......(taj sam kokos JA bacila!!!!)........

Image Hosted by ImageShack.us

btw. čuvajte se kokosa.......jako su tvrdi :p




Image Hosted by ImageShack.us

inace, zovem se tena, nekima poznatija kao emma, i cesto kazu da nisam normalna. hehe. naj, naj frendice su mi mary & tina (no offence, drugi), a naj frendica imam puno.... a frendica jos vise..... i tako dalje. ljubavno mi je stanje - ubi me boze! iz osijeka sam (g.g.o.) i idem na odbojku i ples. htjela bi jos ici i na aerobik i ucit talijanski i spanjolski, a moji kazu da to nema sanse! pih! nemaju oni pojma;)

p.s. imam msn - everwood.girl@hotmail.com

x... linkovi

x... mArY
x... pRoFa
x... mArY (hPfF)
x... sKrTiCa
x... WoLf
x... kiXXa
x... iVaNa
x... PePa
x... AnnA

Image Hosted by ImageShack.us

*everwood.org*
*everwood theme song*
*titanic*

Image Hosted by ImageShack.us

...svi smo mi pametni - sve dok netko ne otvori usta!

Image Hosted by ImageShack.us

...dok je trazila savrsenog prijatelja izgubila je i one koje je imala!

Image Hosted by ImageShack.us

...sto imamo - imamo, sto nemamo - ukrast cemo!

Image Hosted by ImageShack.us

...nigdje ne pise da se pravila moraju postovati!

Image Hosted by ImageShack.us

...sto te ne ubije, ojaca te!

Image Hosted by ImageShack.us

...izmedju ljubavi i mrznje samo je jedan korak!

Image Hosted by ImageShack.us

...ako kazes neku tajnu svom prijatelju, vodi racunaj da i on ima svog prijatelja!

Image Hosted by ImageShack.us

...cudno je to kako nula, stavljena na kraju, povecava vrijednost!

Image Hosted by ImageShack.us

...i sreca se umori kad nekoga predugo nosi na ledjima!

Image Hosted by ImageShack.us

...kad covjek pocrveni to znaci da!

Image Hosted by ImageShack.us

...kad ljubav govori, razum mora sutjeti!

Image Hosted by ImageShack.us

...tko ne zna cuvati tajne, ne zna niti voljeti!

Image Hosted by ImageShack.us

...ljudi oprastaju sve osim iskrenosti!

Image Hosted by ImageShack.us

...povijest je poput kakva idiota - stalno se ponavlja!

Image Hosted by ImageShack.us

x... pjesmice

losa kopija
ja sam samo losa kopija
moje istine
samo sam dijete
bolne sudbine

zasto se zaliti
kada niko ne slusa
kao da je ikome stalo
ja sam samo jos jedna
igubljena dusa..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

djevojcica u ogledalu
gledam se u ogledalo
i nisam sigurna da sam to ja.
u mojim su se ocima skupile
jad i tuga sva.

zovem upomoc,
a djevojcica u ogledalu stoji.
mirna je. ne mice se.
mozda se necega boji.

mozda joj je srce slomljeno,
a mozda samo sanja.
mozda misli da je jos dijete,
da je samo malo manja.

mozda je srce dala neznancu,
mozda se ljubavi boji.
ja tu placem,
a djevojcica samo stoji...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

petak, 22.12.2006.

maj svadja...

evo ne znam sta da vam kazem........posvadjala sam se sa jednom frendicom......danas. jooooj.....nije mi sad jos to trebalo. ne prije bozica.
razlog? pa zapravo razlog i nije tako velik, ali stvar je u tome sto mi je ona rekla sto misli o meni (a njeno misljenje nije nimalo lijepo), a ja ne mogu prijeci preko toga. zapravo, stvar je u tome da smo se mi puno puta posvadjale i puno puta pomirile......i svaki su put stvari ostale nedorecene. i svaki smo put sve gutale, prelazile preko toga i to se skupljalo u nama. i sad je puklo. ja to vise necu tako ostavljati i rekla sam i ja njoj sve sto mislim o njoj.......jednostavno sam odlucila to rijesiti ovaj put.

Image Hosted by ImageShack.us

i tako smo mi sad posvadjane... jaoooo... smrc.

ajde pusa svima..!!

Image Hosted by ImageShack.us

- 23:06 - Komentari (15) - Isprintaj - #


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.