everlasting_fire

01.04.2006., subota

as(t)ralne projekcije:)) ,snovi i tako to

Na ovo me potaklo jutrošnje iskustvo sanjanja lucidnog sna.To je pojava kada čovjek može kontrolirati šta sanja.Uglavnom,jutros oko 8 san bio u polubudnom stanju,ali moga san si točno odredit šta ću sanjat:sanja san da se vozin autom na ekskurzijurofljer mi se nije dalo gužvat u busu sa 40 ljudi,i sad vozin ja prema Španjolskoj,i usput poveden vas par sa strane(Krđo,Marina,itdwink),i sve divno-krasno kad najednom na autocesti negdi u Italiji mi se približia kamion.U početku san vjerova kako me neće udrit ali onda je naglo skrenia u moju trakueeki probudia san se.Baza je u tome šta san upravo tad svjesno prekinia taj san,i šta san ga "sam režira".Ta pojava nastaje najvjerojatnije zbog prijelaza elektromagnetske funkcije delta valova(spavanje) prema alfa valovima(stanje budnosti i relaksacije) u mozgu.Znanstvenici ovu pojavu smatraju uvertirom u astralnu projekciju.Astralna projekcija je vantjelesno iskustvo,koje nastaje kada čovjekova izlazi iz vlastitog tijela i duša mu prelazi u tzv. astralno tijelo,koje se kreće paralelno s fizičkim tijelom u astralnoj ravnini.Vjeruje se da neprimjetna,nadljudska energija nosi svijest izvan fizičkog tijela,i kako napreduje na više nivoe astralne ravnine tako se svijest transferira u suptilnija,naprednija tijela.E al san ga zakomplicira...za detalje pročitajte Roberta Monroea ili Enriquea Castanedu.
A sad iden leć...evo me sa Stimulansa,bilo je zakon,sutra ili preksutra slijede slikesmokin
- 01:39 - tvoj komentar (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

d/n

Opis bloga

evo šta radi čovik kad nema pametnijeg posla :D

Linkovi

Free Web Counter