rujan, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Rujan 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

Sve Šta Možete Poželjeti.


Tinchy design

Damir Badurina - Najdraža Rijeko


Iz tvoje sam kolijevke Rijeko
Otplovio negdje daleko
Al' uvijek si bio i ostao grade
Čežnja u srcu mom
Ja sam u tvojoj ti u mojoj duši
Rijeko jer moj si dom
Najdraža Rijeko, otvori njedra
Vraćam se tebi, primi mi jedra
Voljeni grade, otvori vrata
Da pogledam Kvarner s vrha Trsata

Najdraža Rijeko, pružam ti ruku
Spustit ću sidro u tvoju luku
Voljeni grade za tebe dišem
Najljepšu pjesmu srcem ti pišem

Mladost je htjela daljine
Luke bez tvoje topline
Al' uvijek si bio i ostao grade

Čežnja u srcu mom
Ja sam u tvojoj ti u mojoj duši
Rijeko jer moj si dom

Najdraža Rijeko, otvori njedra
Vraćam se tebi, primi mi jedra
Voljeni grade, otvori vrata
Da pogledam Kvarner s vrha Trsata


Najdraža Rijeko, pružam ti ruku
Spustit cu sidro u tvoju luku
Voljeni grade za tebe dišem
Najljepšu pjesmu srcem ti pišem
.


Slikice

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

EvO vam neke pjesme!

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA


Get this widget | Track details | eSnips Social DNA


Get this widget | Track details | eSnips Social DNA


subota, 29.09.2007.

Hey people! Ja sam Andrea! Ovo je moj 3. blog pa kako se kaže 3. sreća. Pa nadam se da će vam se svidjeti. Ako mislite da trbam nešto promjeniti samo izrecite to u komentarima. Pa idem sada pozZzZz.

- 16:26 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0