bittersweet dancing

ponedjeljak, 29.11.2004.

I jos jedan dan

Eto mene natrag iz skole, nista posebno danas (bar ne za mene - vana, cestitam na biologiji, a fuckas likovni! ;-)), malo promjene su unijeli studenti(ce) na engleskom...

Sutra pisem tu informatiku koje se moj dragi ostatak razreda vec rijesio, pa bi mi vjerojatno bilo pametnije da ucim nego da sam tu na netu, no kaj ja sad mogu... Ma ionako to vec stalno prelistavam i citam iznova, jos cu veceras to probati malo si sve sloziti u glavi pa kako bude da bude! Ne treba se oko svega previse zivcirati... (zgodno pravilo, kaj ne? jos samo da mi malo cesce pode za rukom zivjeti po njemu...)

Ceka me jos par stvari za obaviti, ponoviti povijest, latinski, probat procitati hrvatski, napisati koncerte iz glazbenog, ali treba se malo i odmoriti - pa tek sam stigla iz skole, necu valjda odmah raditi isto kaj sam radili proteklih 6 sati?!

I tako odoh ja sad jos malo prosurfati, dok mi fino glazba svira... R.E.M, Joe Cocker, Lifehouse... ima tu svega................

- 20:03 - Komentari (4) - Isprintaj - #