Eva i Novi Zeland

subota, 03.11.2012.

IELTS test

Možda je najbolje da počnem prvo s tim jer je to većini ljudi uglavnom najveći problem, položiti IELTS test s dovoljnim brojem bodova.
Dakle, ja imam Essential Skills Work Visa. Za tu vizu sam trebala imati 5 bodova od 9 iz svakog dijela. Test se sastoji od 4 dijela: listening, reading, writing and interview. Ja sam imala oko 7 od 9 iz svakog dijela i ukupno 7 od 9 što je inače izvrsan rezultat. :)
Polaže se u British Councilu u Zagrebu i košta nekih 1.500 kn.
Traje oko 3 sata pismeni i onda je oko 2-3 sata pauza, zavisi koji ste na listi i onda idete na intervju.
Ha ha, moj dolazak na intervju je bio poprilično stresan. Intervju je u Ilici u British Councilu, a ja sam se otišla naći s prijateljicom u Garden Mall, Dubrava što je na drugom kraju grada, i naravno mislila sam nema problema, budemo zvale Cameo, jeftino i za 20 min sam tamo, ali ne, ja zovem njih i prvo se 15 minuta nitko ne javlja, a onda mi kažu da je takva gužva da nemaju slobodnih taksija, ja nisam mogla vjerovati, strava, a bilo je negdje pola sata do testa, zvala, zvala, čekala, ludim, prijateljica me tješi, ja već odustajem od NZ i od svega ha ha i konačno 15 do 3 dođe taksi, a ja u 3 imam intervju, frajer je vozio 150 po gradu da ja stignem i došla sam tamo u 15:02, inače, zvala me žena negdje 5 do 3 da pita jel' ja dolazim ili ne ha ha jer si kao trebao tamo biti 10 minuta ranije. Koji stres, ali to je samo jedan od stresova koje sam imala u tim mjesecima traženja papira i sređivanja vize i svega, ali budete sve čuli...:)
Postoji i pripremni tečaj prije ispita koji traje nekih 2 tjedna čini mi se, ali nisam sigurna koliko košta i održava se ako ima dosta zainteresiranih. Predlažem ga svima koji nisu na ti s engleskim.
Ja sam išla na pripremni tečaj koji je trajao 1 dan i koštao 170 kn, održao se tjedan dana prije ispita čini mi se i bila je subota pa ljudi koji rade uglavnom ne moraju tražiti slobodan dan s posla, barem ne oni koji rade od ponedjeljka do petka. :)
Održavao ga je profesor engleskog, Britanac s Cambridgea, jako mi je puno pomoglo, vodio nas je kroz test, usmjeravao na najvažnije stvari i najčešće greške koje ljudi rade i davao savjete što i kako učiniti. Ja sam prezadovoljna s pomoći koju nam je dao.
Također smo dobili i neke pripremne materijale za vježbu na tom tečaju.
Što se tiče pripremne literature, predlažem svima da posude knjige iz Knjižnica Grada Zagreba jer tamo ima sve. Knjige koje vam ponude u British Councilu da kupite su jednostavno preskupe i mislim da je nepotrebno ih kupovati pošto KGZ ima sve što vam treba, veliki je izbor knjiga za učenje i pripremu, možete ih posuditi van i produživati 3 puta čini mi se.
Također možete mi poslati i mail pa vam mogu dati i link za učenje koji je jako dobar. Online testovi koje sam ja prolazila za vježbu. Odlično! :)
Test vrijedi u cijelom svijetu i najrašireniji je i najpriznatiji pa vam svakako može koristiti i kod nas, a ne samo ako idete van, recimo ako se planirate zaposliti u stranoj firmi kod nas. Uvijek će biti veliki plus u životopisu.
Eto, to je toliko zasada što mi pada na pamet da mogu pisati o IELTS-u...
Tu sam ako imate dodatnih pitanja.

- 02:30 - Komentari (1) - Isprintaj - #