Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

molim vas da tražite moje dopuštenje za kopiranje sadržaja ovog bloga...
ja uvijek kreditiram, i tražim to i od vas...

pa.... ovdje ćete naći svašta u vezi evanescence... uglavnom vijesti i općenito stvari o njima... a ako želite gnjavažu mojim osobnim stvarima, definitivno idite na moj drugi blog.... ;) pusa.


Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

THANX TO IMMORTAL_WINGS for the design :)

evanescence linkovi

evanescence
evanescencewebsite, izvor informacija ;)
evanescenceclub
http://www.evanescence.it/bboard/

riječi... neke....

sorry odmah na gramtici, riječi su skidane sa različitih stranica, pa mi se ne da ispravljat svakojake greške i greškice... šutite i trpite!

Whisper

Catch me as I fall
Say you're here and it's all over now
Speaking to the atmosphere
No one's here and I fall into myself

This truth drives me
Into madness

I know I can stop the pain
If I will it all away

Don't turn away
(Don't give in to the pain)
Don't try to hide
(Though they're screaming your name)
Don't close your eyes
(God knows what lies behind them)
Don't turn out the light
(Never sleep never dies)

I'm frightened by what I see
But somehow I know
That there's much more to come
Immobilized by my fear
And soon to be
Blinded by tears
I can stop the pain
If I will it all away

Don't turn away
(Don't give in to the pain)
Don't try to hide
(Though they're screaming your name)
Don't close your eyes
(God knows what lies behind them)
Don't turn out the light
(Never sleep never dies)

Fallen angels at my feet
Whispered voices at my ear
Death before my eyes
Lying next to me I fear
She beckons me
Shall I give in
Upon my end shall I begin
Forsaking all I've fallen for
I rise to meet my end

Don't turn away
(Don't give in to the pain)
Don't try to hide
(Though they're screaming your name)
Don't close your eyes
(God knows what lies behind them)
Don't turn out the light
(Never sleep never dies)

Breathe No More

[Piano Solo Opening]

I've been looking in the mirror for so long.
That I've come to believe my souls on the other side.
Oh the little pieces falling, shatter.
Shards of me,
To sharp to put back together.
To small to matter,
But big enough to cut me into so many little pieces.
If I try to touch her,
And I bleed,
I bleed,
And I breathe,
I breathe no more.

Take a breath and I try to draw from my spirits well.
Yet again you refuse to drink like a stubborn child.
Lie to me,
Convince me that I've been sick forever.
And all of this,
Will make sense when I get better.
I know the difference,
Between myself and my reflection.
I just can't help but to wonder,
Which of us do you love.
So I bleed,
I bleed,
And I breathe,
I breathe now...
Bleed,
I bleed,
And I breathe,
I breathe,
I breathe-
I breathe no more.

[Piano Solo Ending]


Call Me When You're Sober

Don’t cry to me
If you loved me, you would be here with me
You want me, come find me
Make up your mind

Should’ve let you fall
And lose it all
So maybe you can remember yourself
Can’t keep believing
We’re only deceiving ourselves
And I’m sick of the lie
And you’re too late

Don’t cry to me
If you loved me, you would be here with me
You want me, come find me
Make up your mind

Couldn’t take the blame
Sick with shame
Must be exhausting to lose your own game
Selfishly hated
No wonder you’re jaded
You can’t play the victim this time
And you're too late

So, don’t cry to me
If you loved me, you would be here with me
You want me, come find me
Make up your mind

You never call me when you’re sober
You only want it ‘cause it’s over - it’s over

How could I have burned paradise?
How could I?
You were never mine

So don’t cry to me
If you love me, you would be here with me
Don’t lie to me, just get your things
I’ve made up your mind.

petak, 10.08.2007.

Amy's army

evo ljudi, ovo ću objaviti na obadva bloga...
ljudi s evanescencewebsite-a su osnovali Amy's army. iako naziv zvuči kao da su članovi Amyni štovatelji, nije istina. samo da to razjasnimo.
Amy's army je pokrenut jer smo već umorni od toliko flejmanja po Amy, ali i po ostalim članovima benda.
Amy je bila samo povod, ovo se zapravo odnosi na sve.
Umorni smo od ljudi koji vrijeđaju druge, jer ti drugi nisu izgubili poštovanje prema Amy. Umorni smo od toga što ljudi vrijeđaju druge jer ne znaju ili ne žele reći svoje mišljenje o nekome na lijep način.
Tražimo samo MALO poštovanja prema svima.
A oni to ne žele slušati... Po mom blogu se vidi da volim Amy. ali je NE štujem kao božicu, i ne pratim je slijepo. ja vidim da je ona napravila pogreške, i vidim da je obični čovjek.
Ali, za razliku od nekih, naučila sam prijeći preko toga, i ne osvrtati se.
No, ti ljudi nam ne žele dati da kažemo što želimo, nego naši "we're not Amy worshipers" postovi završe komentarima kao- yeah, right, SHEEP. Go over at Evthreads.
da, eto, sada vi, koji niste Evanescence fanovi, vidite koliko je fan baza Evanescencea "složna".
Podijeljeni smo na jebenih milijon grupa, jedni su Amy worshipers (aka n00bs, koji niti ne znaju za bilo kojeg drugog člana osim Amy), drugi su Amy haters, treći su neutralni, četvrti vole Johna, al ne vole Bena, itd.
Jebena sloga i bratstvo.
A oni koji traže malo poštovanja, jer ne možemo biti na istom mjestu ako ne naučimo poštovati jedni druge, dobijemo komentare koje dobijemo...
Sada, svi koji želite, možete se učlaniti u Amy's army...
za detalje, dođite na Evanescence.it

forum Amy's army je ovdje... tamo možete pročitati što je zapravo naša svrha...

tu je link: http://amyzarmy.proboards106.com/index.cgi

hvala svima.
Amyca

| 23:54 | Komentari (1) | Isprintaj | # |


<< Arhiva >>