< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

ne jedna, vec dvije budale...(''odrzavaju'' ga)
drugacije se nema kak opisat blog...
tj.citajte ga pa cete znat... pismeni valjda jeste...
uzivajte!!!


Free Website Counter
Free Website Counter

ponedjeljak, 05.06.2006.

I'm AlIvE

sara is back...da,da konacno i od mene nesto.....dvoumila sam se da li da pisem il ne i na kraju je ipak prevladala ova prva varijanta, vjerojatno zato kaj nemam nist pametnog za radit...zapravo imam dost pametnog za radit, samo nist nije zanimljivo....ucenje npr....
i tak dok sijedim za kompom sa slusalicama na usima i slusam celine dion...evo bas sad svira jedna jako dobra pjesma zvana immortality....a prije je svirala ona cije ime vidite u naslovu ovog posta...moj savjet vam da posusate koju njezinu pjesmu jer su zbilja jaaaakoooo dobre...no i dok radim ono gore navedeno i dok zvacem zvakacu i gledam u monitor i dok tu i tamo zakasljem jer sam se opet prehladila, valjda jucer na tenisu....ee da i sad svira druga pjesma jedan duet celine s barbarom s. a zove se tell him, great song zbilja....no i da kazem konacno kaj ocu rec....dok sve to radim i usput jos tipkam razmisaljam kak ce bit u petak na streetballu koji nemogu docekat vise, bio je odgodjen a sad ce valjda u petak bit sve u redu iako mi je malo zao jer ce taj dan bit i DM party u cha-baru, neznam kak cu izvest da budem na oba mjesta u isto vrijeme al nekako budem, morat cu gore dolje po cabru setat, al dobro nema veze....
jos sedam dana i gotova je skola...bila sam zabrijala da je vec ovaj tjedan gotova al zapravo kad malo bolje promislim uopce nemam nikakav feeling da skola zavrsava...zapravo nemam osjecaja ni da je uopce pocela, a kamo li zavrsila..a no da vas ne zamaram vise s tim mojim psihickim stanjem ....
jedva cekam da pocne svjetsko prvenstvo....hrvatskahrvatska ...iako me ful zivciraju ove izjave da cemo otic do kraja, nisu ni poljsku mogli pobijedit a tu pricaju nekaj...mah...uglavnom hocu reci da se trebaju spustit na zemlju a ne letit kroz oblake....i pocet igrat nogomet...pa onda kaj bude da bude....
eto, i dok sam sve to pisala proslo je vec par pjesama, a upravo zavrsava jedna od meni najdrazih, ''my heart will go on'', vjerujem da ju vecina od vas zna...mozda ne pod ovim imenom al kad vam kazem da je to theme song iz titanika onda cete valjda znati, a ako neznate onda je nabavite i preslusajte....
eto to bi bilo to za sada...drugi post ce stic ubrzo...ili mozda ne...kak me pukne...vidjet cu...a dotada nek vas meg zabavlja....
pozz od s@r€ wavemah



| CoMmEnTaRiChI (44) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>