< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

ne jedna, vec dvije budale...(''odrzavaju'' ga)
drugacije se nema kak opisat blog...
tj.citajte ga pa cete znat... pismeni valjda jeste...
uzivajte!!!


Free Website Counter
Free Website Counter

petak, 02.06.2006.

KuDa Bi Za ViKeNd

...pjesma prljavog kazalista (naslov).vikend doslovce nije ni poceo, a vec mi je zasran...zivci su mi na maximalcu da puknu...danas je trebo bit turnir u kosarci, ili ti streetball, u cabru, al odgodjeno zbog j****og vremena...u p.m.i vrijeme, i ta kisa koja ni sama nezna dal pada il ne, nekaj se povlaci po nebu i zraku, tek tolko da zaje** danasnji dan...da je danas sunce sjalo na nebu, lijepo bi bio turnir, igrale bi (i sara i ja), zafrkavali se...nekej predvecer sam imala dogovoreno s deckima (''staro'' drustvo) da malo party thumbup party al propade, bar kod mene...i kasnije bi, oko ponoci lijepo i u disku otisla, tamo ispartijala i doma se vratila, onda ujutro lijepo u zg (izlozba Van Gogha i jos mnostvo razloga...)al i to propalo, nema nas dovoljno zainteresiranih ni za mini bus...i tak cu ja vikend provest kod kuce....neeeeeeeee eeknoheadbangburninmadpuknucubangnoeek i jos kakvi su mi zivci danas citav dan, maloprije taman post citav napisem, i komp mi zablokira bang
ludsam...

p.s.danas je nasa skola imala dan skole, i 45.obljetnicu je slavila...imali smo skracene satove, a neki su imali samo jedan sat(that's me) smijeh zato kaj smo neki pripremali svasta za kasniju priredbu...i skola nam je povodom rodjendana svakom uceniku darovala torticu (kojoj nitko nije mogao odoljetinjami) ja sam dobila 2...smijeh

meg...
svima lijepi pozz...uff, sad mi je malo lakse...iako u meni jos uvijek gorcina čami...



| CoMmEnTaRiChI (13) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>