>>>>>>>MOJ WEB DNEVNIK

NAPISANO: 31.01.2007., srijeda

duži post

Evo mene opet,sad ću vam dan opisati od jutra.Probudila sam se i odmah u polu snu otišla u dnevni boravak.Uključila sam tv i gledala onu seriju na novoj tv U sedmom nebu.Poslije sam bezveze učila nešto i ubrzo sam se polčela spremati za školu.Prvi sat nam je bio zemljopis.Ispitivala je,ali mene nije jer sam ja već odgovarala i dobila 4.Došli smo na drugi sat tj. fiziku i mene je trebala pitati,ali ja sam sretna pa me nijesmijeh jer su došle neke dvije žene iz Amerike i održali nam taj sat predavanja o vrstama silovanja.Nakon toga smo mi napisali pitanja i oni bi odgovorili na njih bez da govore ko ih je napisao.Neko je napisao:Tko ste vi,odakle ste i šta tu raditelud.Cijeli razred je pao u smijeh jer to nema veze sa navedenom temom.Uglavnom ja sam se taj sat izvukla.Na vjeronauku smo radili novu lekciju,a na hrvatskom smo radili lektiru i mene nije ocijenila.I zadnji sat nam je bio engleski i tada smo bezveze ponavljali obrađene lekcije i naravno bilo je dosadno,posebno zato što nastavnica nije htjela mene pitati.roflheadbangburninmadbangrofl


- 19:29 - Say Something... (5) - Print My Post... - Refresh

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2008 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Say Something... On/Off

Opis bloga

Ovdje ću pisati moja razmišljanja,snove,misli.Nadam se da ćemo se slagati!!!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

O MENI
IME :Ana Marija
DATUM ROĐENJA:12.8.1993.
RAZRED:7. osnovne
NAJ PRIJATELJICA:Nikolina i Ana
NAJ PREDMET:likovno i engleski
NAJ SPORT:košarka
NAJ BOJA:plava
NAJ BROJ:4
NAJ GODIŠNjE DOBA:ljeto
NAJ ŽIVOTINJA:mačka
NAJ SPORTAŠ/ICA:Janica i Ljubičićhrvatska
NAJ GLUMAC/ICA:Resse Witerspoon,Johnny Depp
NAJ FILM:Titanik,i svi od Resse i Johnnyasmijeh
NAJ DAN U TIJEDNU:subota
NAJ KNJIGA:Sve krimi i Vikend na koležu
NAJ PJEVAČ/ICA:Shakirathumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
O SHAKIRI

Ime : Shakira Isabel Mebarak Ripoll
Datum rođenja: 2.02.1977
Mjesto rođenja: Barranquilla.
Visoka je 1.59 m
teška: 50
Roditelji : William Mebarak et Nidia Ripoll.
Sa 14 godina je izašao prvi album Magia
Nastupila u telenoveli "El Oasis"

Najdraži glumac: Hugh Grant.
Naj parfem: Agua D'issein Myoke.
Naj jelo : Les marguerittes
Naj voće: Mango
Naj grupa: The Police et U2.
Naj pjesma: With or Without you (U2)



adopt your own virtual pet!



image hosting for myspace

image hosting for myspace



image hosting for myspace

image hosting for myspace



Linkovi


Hips Don't Lie lyrics
(feat. Wyclef Jean)

Ladies up in here tonight
No fighting, no fighting
We got the refugees up in here
No fighting, no fighting

Shakira, Shakira

I never really knew that she could dance like this
She makes a man wants to speak Spanish
Como se llama (si), bonita (si), mi casa (si, Shakira Shakira), su casa
Shakira, Shakira

Oh baby when you talk like that
You make a woman go mad
So be wise and keep on
Reading the signs of my body

And I'm on tonight
You know my hips don't lie
And I'm starting to feel it's right
All the attraction, the tension
Don't you see baby, this is perfection

Hey Girl, I can see your body moving
And it's driving me crazy
And I didn't have the slightest idea
Until I saw you dancing

And when you walk up on the dance floor
Nobody cannot ignore the way you move your body, girl
And everything so unexpected - the way you right and left it
So you can keep on shaking it

I never really knew that she could dance like this
She makes a man want to speak Spanish
Como se llama (si), bonita (si), mi casa (si, Shakira Shakira), su casa
Shakira, Shakira

Oh baby when you talk like that
You make a woman go mad
So be wise and keep on
Reading the signs of my body

And I'm on tonight
You know my hips don't lie
And I am starting to feel you boy
Come on lets go, real slow
Don't you see baby asi es perfecto

Oh I know I am on tonight my hips don't lie
And I am starting to feel it's right
All the attraction, the tension
Don't you see baby, this is perfection
Shakira, Shakira

Oh boy, I can see your body moving
Half animal, half man
I don't, don't really know what I'm doing
But you seem to have a plan
My will and self restraint
Have come to fail now, fail now
See, I am doing what I can, but I can't so you know
That's a bit too hard to explain

Baila en la calle de noche
Baila en la calle de día

Baila en la calle de noche
Baila en la calle de día

I never really knew that she could dance like this
She makes a man want to speak Spanish
Como se llama (si), bonita (si), mi casa (si, Shakira Shakira), su casa
Shakira, Shakira

Oh baby when you talk like that
You know you got me hypnotized
So be wise and keep on
Reading the signs of my body

Senorita, feel the conga, let me see you move like you come from Colombia

Mira en Barranquilla se baila así, say it!
Mira en Barranquilla se baila así

Yeah
She's so sexy every man's fantasy a refugee like me back with the Fugees from a 3rd world country
I go back like when 'pac carried crates for Humpty Humpty
I need a whole club dizzy
Why the CIA wanna watch us?
Colombians and Haitians
I ain't guilty, it's a musical transaction
No more do we snatch ropes
Refugees run the seas 'cause we own our own boats

I'm on tonight, my hips don't lie
And I'm starting to feel you boy
Come on let's go, real slow
Baby, like this is perfecto

Oh, you know I am on tonight and my hips don't lie
And I am starting to feel it's right
The attraction, the tension
Baby, like this is perfection

No fighting
No fighting