INTERNAŠNL ćušpajz mjuzik box
Septica
BILLYS BAND
SUPERHIKS



EUREKA - šta je ljudi.. hoćete hita ..

27.12.2004., ponedjeljak

Rambo Care .... gdje su cigare..

eto s obzirom da sam se raspisao .. cu bacti osvrt na koncert jedan kroz jedan meni dragog covjeka... Rambo Amadeus je odradio dva satova u bivsem oteveju domu....

prije samoga koncerta smo se malkoc opustili u laganini atmosferi.... cisto sitno alkoloha i malo inhalisanja onih tvari od kojih poletis... nije mi bilo previse napeto se razbijat previse .... jerbo radi se ujutro.... tako da je bilo lajt motiv.....

remikshajlo... rambo... bubnjar trut...sa original pravim brkovima.... i onaj na miks pultu sto izgleda ko postar.. dj postar mile...

ufatio rambo onu bez pragova i poceo tamburat.. al mu nije nastimana bila valjda pa je vratio nazad... i uzeo drugu s kojom je opleo pocetak... jedno te isto ... te jedno te isto ... te jedno te isto... dobra su mi ritam sekcija.. i koncert je bio jeben... pravi cabare show....sa svim primjesama... vecina stvari je bila sa zadnjeg i predzadnjeg albuma... skombinirana sa starim stvarima.. citaj: u jednoj pjesmi dvije do tri srazmjerno uskladjene....

e iskreno nisam ga dugo gledao i stvarno mi je sjelo poslusat nesto ovakvoga.. al jedino je poceo malo previse eksperimentirat sa samplovima..... i isto tako nije ni jednu stvar odsvirao od pocetka do kraja... onako da se ljudi opuste i razbacaju na standard hitove... pretpostavljam to je i bio cilj... al mi malkoc samo usfalio onaj stari rambo bez samplova sa dobrom ritam drum and blues sekcijom... no mozda i malo pretjerujem... sve u svemu osvjezenje i pozitiva u svakom slucaju...

- 11:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Tu stavljam sve sto je meni bitno i zabole me za tudje misljenje i definiciju bloga... pa ko oce nek cita, ko nece ....
PJESME
BUDITE PJESNICI - SAMO ŽIVI I SAMO BUDI.... napišite koju dobru riječ... članak.... prozu... sve prolazi...