INTERNAŠNL ćušpajz mjuzik box
Septica
BILLYS BAND
SUPERHIKS



EUREKA - šta je ljudi.. hoćete hita ..

27.12.2004., ponedjeljak

Au Milee...

evo nakod dugo vremena da napisem par rijeci... ocito sam jednostavno bio u nekoj vecoj guzvi i nikako sjest pa srocit dvije slozene recenice koje vrijede spomena...

osvrt ukratno na jednu vijest koja mi nije iznenadjujuca ali me pogadja... srusili su spomenik Titu u Kumrovcu... uuh.. gledajte vako.. dobro rekla ona blogerica da se to desilo cca 10 god prije uopce ne bi bilo nista cudno... i cudim se da nije... ova stoka sitnog zuba koja se proglasava domoljubima mogla je to napraviti samo tako milion puta.... no nisu im valjda dirali njihove pa onda su nekako presli preko svega..

no u zadnje vrijeme cisto zbog napada medija i europske zajednice trenutna ejđ di zi vlast si ne smije dopustiti ustaska poticanja i stoga ih malo tiltaju po glavi.... a ovima nije drago jerbo su donedavno bili zajedno pjevali "borbene" a sad su se okrenuli protiv njih...

ovaj dogadjaj je cisti revolt debila i nadam se zadnji.... necem se iznenadit ako se to ponovo desi.. ali stoka je stoka.. a Tito ce uvijek ostat Tito kako god.... dobar ili los.. bio je ..... Tito... covjek kojem je doslo 500 drzavnika iz cijeloga "slobodnog" i onog drugog svijeta....

auu... inace ne pisem o ovakvim stvarima ali ovaj put sam jednostavno morao... deklarativno odbacujem i protiv sam svakog nasilja ...... a pogodovo fasizma... ustastva... neonacista... nanarhista... mihajlovicevaca i ostalih izroda na ovoj zemlji.... jebemu... dosta sam srao.. odo u partizane... :)))

- 11:21 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Tu stavljam sve sto je meni bitno i zabole me za tudje misljenje i definiciju bloga... pa ko oce nek cita, ko nece ....
PJESME
BUDITE PJESNICI - SAMO ŽIVI I SAMO BUDI.... napišite koju dobru riječ... članak.... prozu... sve prolazi...