petak, 27.04.2007.

Ravnajte se prema roku!!

Evo upravo ulovih 15 min slobodnog vremene, pa ih tako odlučih korisno iskoristiti! Hm, korisno, otmo potom,
No, što se dešava u posljednje vrijeme? Ah, svašta!! Imala sam maturalnu zabavu, koja je prošla fenomenalno, svi smo bii savršeno lijepi, preksrasni, kako već rekoh savršeni!!Dosta narcisoidnosti i egocentričnosti!!Danas je zadnji dan za predati maturalni rad, mislim da će biti ludnica! pretpostavljam da če pečat(kopirnica kod naše škole) danas podnignuti veliku lovu, ljudi će pomahnitalo printati i uvezivati svoje radnje!!U zraku miriše na Chaos za četvrte razrede Prve riječke hrvatske gimnazije!!Ma koliko marljivi, vrijedni, pametn i lijepi bili uvijek svi sve radimo u zadnji čas!!Zašto je to tako? Ma to ni sam Bog ne zna (za one koji vjeruju u Boga), a za druge ne zna ni sam svemir, Budha, Alah,Veliki Nus, veliki Intelekt, ma sve ono u što vjerujete!! Da , to je pitanje na koje nikada nećemo dobiti odgovor, mogli bi o tome raspravljati svi veliki filozofi! U biti bolje bi im bilo da su se bavili tim pitanjem, nego pitanjem ontologije,spoznaje...ili bilo čega drugoga!naughty
Npr. ja sam svoju radnju završila za vrijeme praznika, i da li sam je predala? Ne, nisam, zašto, nemam pojma, a i onda kada sam je htjela predati nisam mogla jer nije bilo boje u mom printeru, a dok je nisam namjeravala predati, a bila je napisana, onda sam imala boje!! Vidite sve je komplicirano, nema šta¨!!kao da nas nešto koči da predamo nešto prije roka !!Eto toliko od mene, ispričavam se na gramatičkim greškama, zbog brzog pisanja (stiska s vremenom), Želim svima sretno predavanje maturalne radnje!!!LP

- 11:46 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (15)
Prosinac 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

malo ću kenjati o nekim stvarima.Iznositi neke gluposti itd.
Ko želi neka čita, a ko ne njegov problem!!wave

javite se!

moj MSN:eudaimonia5@net.hr(to vrijedi i za mail)
pa se javite!

Što volim VS što ne volim

volim ispijati kave sa svojim društvom
volim iskrenost
volim filozofirati(puno)
volim izlaziti, plesati,nekad malo popitiparty
volim putovati
volim ljude koji nisu sebični
volim voljeti i biti voljena
i tako dalje, da ja to malo skratim, volim sve što vole mladi

ne volim kada je netko ciničan, dvoličan
ne volim tračati
ne volim vidljivo favoriziranje
ne volim nepravdu
ne volim bahatost i prepotentnost

dodat ću ja još toga samo mi sada ništa konkretno ne pada na pametsmijeh

Designed by In Obscuro