petak, 02.03.2007.

Gdje je nestala kultura!?

Današnji dan PRHG-a bio je predodređen za odlazak u kino!! Možete li to zamisliti? Rulja od ne znam ni ja koliko ljudi natrpala se je u kino i čekala da počne film ˝Kraljica˝. Ovako, što se tiče filma, a ono na mjestu je , ok je, malo je u nekim djelovima tužan....ali u svakom slučaju ocjena je prolazna!! Sjedimo mi sada u tom kinu, film je naravno počeo, i šta drugo čovjek može očekivati nego to da film gleda u miru i tišini!!Mislite li da je bilo tako?Hm,grdno se varate!! Kada su se ugasila svjetla tek onda je bočelo rasulo...Neki glupi balavci iz drugog razreda počeli su izvaljivati gluposti na sav glas, puštali muziku preko mobitela, pljeskali cijelo vrijeme...i slične glupost koje se mogu očekivati od razuzdanih sedmaša i osmaša, a ne od srednjoškolaca...
cijeli film oni su izvodili gluposti, pa sada vi ljepo zamislite kako je bilo u takvoj atmosferi gledati film.
Ja znam da smo mi na neki način bili prisiljeni kupiti ulaznice, ali šta je tu je,ako se mora onda se mora. No, nije u tome stvar...ono što je bitno u svemu tom je da, ako se nekome ne gleda film onda nije trebao doći u kino, ili već ako je došao pokazati barem malo kulture i poštovanja prema drugima i dopustiti im da gledaju film!! Najbolje od svega toga je bilo, što smo bili okruženi autoritativnim profesorima koji ništa, ama baš ništa nisu poduzeli, ni riječi nisu izustili!!! U školi glume strah i trepet, a u ovakvoj situaciji nisu ništa poduzeli!!
Zato sada službeno obznanjujem, da se sramim takve škole i ljudi koji me poučavaju!!!namcor

- 19:51 -

Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (15)
Prosinac 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

malo ću kenjati o nekim stvarima.Iznositi neke gluposti itd.
Ko želi neka čita, a ko ne njegov problem!!wave

javite se!

moj MSN:eudaimonia5@net.hr(to vrijedi i za mail)
pa se javite!

Što volim VS što ne volim

volim ispijati kave sa svojim društvom
volim iskrenost
volim filozofirati(puno)
volim izlaziti, plesati,nekad malo popitiparty
volim putovati
volim ljude koji nisu sebični
volim voljeti i biti voljena
i tako dalje, da ja to malo skratim, volim sve što vole mladi

ne volim kada je netko ciničan, dvoličan
ne volim tračati
ne volim vidljivo favoriziranje
ne volim nepravdu
ne volim bahatost i prepotentnost

dodat ću ja još toga samo mi sada ništa konkretno ne pada na pametsmijeh

Designed by In Obscuro