ponedjeljak, 29.01.2007.

Ima nas svakakvih!!

U nedostatku inspiracije prisiljena sam pisati o jednoj vijesti koja je kružila po našoj školi!!
Glavna atrakcija prošloga tjedna bila je ta da se je jedna cura pokušala ˝ubiti˝. Zašto?
E to vam ne znam, ali uglavnom to je pokušala izvesti u našem školskom WC-u. Baš je odabrala super mjesto. Oružje kojim je to namjeravala napraviti bilo je vjerovali ili ne nož!
Pokušala se je izrezati, prerezati ili uklati kako bi rekao jedan moj internetski prijatelj!!!
Kada sam to čula ja stvarno nisam mogla vjerovati.. Bože moj! Ne mogu vjerovati da se je netko pokušao ubiti u školskoj kenjari i to nožem. Ja sam mislila da kada ljudi imaju namjeru počiniti samoubojstvo naprave to na što bezbolniji način. Ali ovo što se je dogodilo je stvarno za ne povjerovati!! Mogu reći da je to bila glavna vijest samo nekih 2 dana, zapravo taj događaj je toliko glup da je zamorno pričati o njemu!! Ta cura bi svakako trebala posjetiti neku stručnu osobu i malo se popričati s njom!! Ako ima neki problem(a ima ga) pod hitno ga riješiti , a ako želi privući pozornost onda neka to jednostavno radi odijevanjem, a ne rezanjem!!!
Eto toliko od mene za sada!!!


- 22:10 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (15)
Prosinac 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

malo ću kenjati o nekim stvarima.Iznositi neke gluposti itd.
Ko želi neka čita, a ko ne njegov problem!!wave

javite se!

moj MSN:eudaimonia5@net.hr(to vrijedi i za mail)
pa se javite!

Što volim VS što ne volim

volim ispijati kave sa svojim društvom
volim iskrenost
volim filozofirati(puno)
volim izlaziti, plesati,nekad malo popitiparty
volim putovati
volim ljude koji nisu sebični
volim voljeti i biti voljena
i tako dalje, da ja to malo skratim, volim sve što vole mladi

ne volim kada je netko ciničan, dvoličan
ne volim tračati
ne volim vidljivo favoriziranje
ne volim nepravdu
ne volim bahatost i prepotentnost

dodat ću ja još toga samo mi sada ništa konkretno ne pada na pametsmijeh

Designed by In Obscuro