.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid #fff;border-right: 6px solid #cccccc;color: #fff;} -->
< ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Opis Bloga

hmm.. autorica je ovoga bloga jedna djevojčica,volim uživati. tako imam i svoje načine uživanja, nebih u detalje :D
shvaćena samo od strane rijetkih osoba.vrlo rijetkih° točka zarez
novi red
trenutno sam u nekom prijelaznom segmentu života, formiram mnoga mišljenja koja me zaokupljaju iako će zapravo većina ostati na istome,hrpa gluposti lebdeći po prostranstvima mojih ganglija, no u tome i je smisao, zar ne? .. rođena sam u zodijačkom znaku ovna, a to je od velike važnosti pošto su moje najizraženije karakterne linije podudarne s osobitostima jednog istinskog ovna! u životu se nastojim što manje zamarati sitnicama, zato se nekad opterećujem velikim stvarima, al to tako ide. nikad dovoljno dobro! .. hedonist sam, no opet jako puno se posvećujem duhovnom i emocionalnom razvoju. po svemu zaključak je jednostavan: zašto jednostavno kad može komplacirano?
što još reći za početak? ...

moj msn- nephthys_4@hotmail.com - stalno mjesto prebivališta

trenutno online
site statistics

Greenpeace

Zaklada Ana Rukavina



Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

LJudi koOje Čitam:

RobČE :]
TerrrČE :]
Ayla ^-^
overflowstate :)
falltopieces :)
Prorok -poezija
Martonus -poezija

OstalO zanimljivO
*GROMBOL
ova stranica je nešto jednostavno prejebenozovnozakon. tu provodim puno vremena
*Nebeski dar
*Damanhur
*Čmar-netparty
*Yoga i pilates
*svi mogući horoskopi.prošli život.rune etc.
*ayurveda i vastu
*Podaci iz Svetog Pisma kakve još niste čuli
*Aukcije
moja potajna ovisnost
*Branimir Vugdelija r.i.p
blog posvećen jednom posebnom čovjeku

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Goodbye to you, my trusted friend.
We've known each other since we're nine or ten.
Goodbye my friend, it's hard to die,
when all the birds are singing in the sky,
We had joy, we had fun, we had seasons in the sun.
But the stars we could reach
were just starfishs on the beach .


Image Hosted by ImageShack.us

My painted face, I'm a clown,
and I'm laughing while my dream turns into a nightmare,
fade away, I'm asleep,
not too deep... the broken glass I stepped on, twice.


I fall back, and I turn another cheek.
You mouth the words you're not ready to speak
You're scared of me now; no I never had a clue
That I'd become so much stronger than you.
Image Hosted by ImageShack.us

If you fall I’ll catch, if you love I’ll love,
and so it goes, my dear, don’t be scared, you’ll be safe,
this I swear. If you only love me (back)

I'd give it all for her heart,
If I was a King I would give away my kingdom
Treasures and crowns wouldn't mean a thing
If I only had a heart...

When I'm looking in your eyes
Everything seems to fade away
After all these years we had do I know you now
Have I trusted blindly in your love, too many times
now,I have found the whore in you
Why can't I tell you "NO"?
Time will show, the last word is for me

You let my hand go, and you fake a smile for me
I have a feeling you don't know what to do
I look deep in your eyes and hesitate a while...
Why are you crying?
It's easier to live alone than fear the time it's over

Another misspelled rhyme
written in the book of time
In one page I've spent all my life
Ink ain't even dry. I've been living in a lie?
How could I trust in someone of your kind?
Do you feel? Do you care about me?
Did you wait and love me all this time?


Image Hosted by ImageShack.us

neki kažu nisu mu dali više bijele vilinje prašine
svatko priča kako je čuo,al jedino stvarno zanima me
ja samo želim da znam kako je umro petar pan


Image Hosted by ImageShack.us

Hey Andy, did you hear about this one? Tell me, are you locked in the punch?
Hey Andy, are you goofing on Elvis? Hey baby, are we losing touch?
If you believed they put a man on the moon, man on the moon
If you believe there's nothing up my sleeve, then nothing is cool


Image Hosted by ImageShack.us

The only thing I ever wanted, the only thing I ever needed
is my own way - I gotta have it all
I don't want your opinion, I don't need your ideas
stay the fuck out of my face, stay away from me
I am my god - I do as I please


Image Hosted by ImageShack.us

You think it's right, you made you're mind
I've seen so many cross that line
I've seen them come, I've seen them go, times will never change
It's the same old song - The same old song
That's playing again - The same old song


~The dream must stay alive~
Image Hosted by ImageShack.us

Abe mesiah eyaaa


Image Hosted by ImageShack.us

Girls just wanna have fun


Image Hosted by ImageShack.us

Gazing through the window at the world outside
Wondering if mother earth will survive
Hoping that mankind will stop abusing her, sometime
Im just a dreamer, I dream my life away
Im just a dreamer, who dreams of better days


Image Hosted by ImageShack.us

How can I find
Love, faith and trust inside of your rain
So unreal, cant find another place of your rain


I’ve been so happy loving you
Image Hosted by ImageShack.us

If every word I said
Could make you laugh
I’d talk forever
If the song I sing to you
Could fill your heart with joy
I’d sing forever


Image Hosted by ImageShack.us

My name is Dr. Worm.
Good morning. How are you? I'm Dr. Worm.
I'm interested in things.
I'm not a real doctor,
But I am a real worm;
I am an actual worm.
I live like a worm.


Image Hosted by ImageShack.us

"Spiderpig Spiderpig
Does what ever a spiderpig does
Can he swing, from a web
No he cant hes just a pig
Look out, he is a spiderpig"


Those three words
Are said too much
They're not enough
Image Hosted by ImageShack.us

If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me and just forget the world?


Image Hosted by ImageShack.us

That girl is pretty wild now
The girl's a super freak
The kind of girl you read about
In new-wave magazine
That girl is pretty kinky
The girl's a super freak


Image Hosted by ImageShack.us

Under (pleša :D) my umbrella
ela ela ela (eša eša eša)
Under (pleša) my umbrella
ella ella eh eh eh eh eh eh
eša eša a a a a a a a a a a


Image Hosted by ImageShack.us

Ay que rico un dos tres
Sí te deseo otra vez
Pero no no no tu corazón
Más más más de tu limón
Querido
Dame de tu fruta
Vamos mi amor . . .
Te quiero puta!


if i die tommorow
Image Hosted by ImageShack.us

It brings out the worst in me
When you're not around
I miss the sound of your voice
The silence seems so loud
'Cause there's no one else
Since I found you


Image Hosted by ImageShack.us

Because Im bad, Im bad-come on
(bad bad-really, really bad)
You know Im bad, Im bad-you know it
(bad bad-really, really bad)


Image Hosted by ImageShack.us

Whoa! I feel good, I knew that I would, now
I feel good, I knew that I would
So good, so good, 'cause I got you


Seamless never ending time
As I begin to quiver
I lay still with this crystals of cold
This lifeless body begins to wither
Image Hosted by ImageShack.us

My heart decayed and dead end
By this ravenous winter
For see this end is frozen
Begins this timeless winter

If i get you in the loop when I make a point to be straight with you then
In lieu of the innuendo in the end know my intent though
I brazillian wax poetic so hypothetically
I don't wanna beat around the bush
Foxtrot Unifrom Charlie Kilo
Put the you know what in the you know where
Image Hosted by ImageShack.us

You've had a lotta dick
Had a lotta dick
I've had a lotta time
Had a lotta time
You've had a lotta dick Chasey
But you ain't had mine


Thinking about you... Luna
Image Hosted by ImageShack.us

Show me your moon burns
Take me as the moon burns
The freezing moon
Making things real for me

let's drink and enjoy
Image Hosted by ImageShack.us

From evening to morning
And morning and evening
I wanna drink
'cause that's what I am
Beer, beer
I want beer


Image Hosted by ImageShack.us

Koliko si puta ljubila stranca
I bila kao ptica kraj čovjeka
Koji ne leti do tvojih visina
I ne zna tajnu skrivenu u tebi
U tvom oku je dragi kamen
Ili to suzu čuvaš za mene
A ja sam samo snoviđenje
Koje ti kaže raduj se
I ne znam kad i neznam gdje
Ići ćemo istom stranom ulice
Vjeruj mi dušo srest ćemo se
U svijetu tajni mi nismo sami
Ti si u tijelu punom želja
Sa usnama željnim iznenađnja
Al' nikog nema tko je tvoj
I ova zemlja se ne zove dom






nedjelja, 23.03.2008.

- 23:34 -

trenutak.. osvrćem se, i volim , dišem, želim, dajem. HVALA!!

daklem, želim napisati nešto prigodno za ovaj trenutak. tek se naviknem da iam 14, i ho, već proleti još jedna godina.
pa ev jedan mali osvrt, stvari su napokon našle svoje mjesto. sve ono loše od prije je daleko ispod tepiha.
naučila sam puuuno toga. teško je pretočiti sva ta iskustva i proživljene trenutke u riječi. eto, to mi je novi izazov za sljedeću godinu. premda godine su samo stanje svijesti, jer. u zadnje se vrijeme osjećam kao da se vraćam unazad. u neproživljene trenutke djetinjstva, u bezbrižni smijeh, znatiželjnost, bezgraničnu ljubav, opraštanje, neopterećenost.
obnovila sam staro prijateljstvo. i stekla puno novih kvalitetnih prijateljstava.
po prvi puta okusila sam čari ljubavi, da sam svjesna toga. to je nešto što me začuđava iz dana u dan, i mislim da nikada neće prestati. jer nikada neću prestati voljeti.
ponosna sam novim saznanjima, i bit ću još više kada to pređe u djela. zvučim patetično.
ali sam sretna! i mislim da je bitna zahvalnost.
pa evo jedno veeeeliko HVALA :
- dešku koji me podnosi i voli [iako ja njega volim više :]. čokoladica moja ultrasavršena cerek
- frendicama svima opet što me podnosite. što mi upotpunjujete vrijeme. što ste tu i kad treba a i kad netreba =)
- starcima koji su najbolji na svijetu, razumijem da svako ima svoje mušice, razumijem vašu brigu i nebrigu
- bratu!! koji je najgenijalniji stvor. tu je kada treba novaca, natočit sok, napravit sendvič :D
- i svima ostalima hvala.. svaka osoba ostavlja trag..
VOLIM VAS SVE
ima tu jedan ono ružno mi je reći ali lokalni pijanac kod moje zgrade. viđam ga svaki dan, i svaki put razmišljam, i zapitam se. najgore je kad te ljudi žale, ali meni ga nije žao. i bome ću ga počastit pivom!! čovjek je legenda.

{ ja sam } vjetar u drveću
tvoja zvijezda što se neće ugasiti nego će ti vječno obasjavati put
cvijet što opija te veseljem
mjesec koji ti neda spavati
čokolada u kojoj uživaš
piva koju bezobzirno ispijaš
zraka sunca koja te ujutro bezobrazno škaklja
ritam koji te tjera da zaplešeš
glazba koja ti ispunjava sva osjetila
kamenčić koji te žulja u cipeli
alien koji te došao oteti

evo ga još 29 minuta i sat otkucava ponoć. kobni datum 24.3.

..-~stojim i gledam kako postojim~-..

sada odlazim.. nestajem :*



°
komentare nećeš/hoćeš

°|..waste your time.. (11) | print | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.