nepobjediva

četvrtak, 23.11.2006.

sasvim običan četvrtak.....poruka mamicama!!!


Jučer se zbog zagrebačkoga vremena nije moglo raditi. Inače, imam agenciju za hostese i plesačice pa smo ovih dana ja i kolegica dogovarale posao reklame na trgu navečer od 9-12h za jedan ekskluzivni zagrebački klub..a sinoć puše li ga puše...katastrofa..Nije se moglo raditi nikako što je iznimna šteta jer gledajući onu kišu sinoć, gledala sam i svoj novčanik koji neće postati puniji.l..ah tragedije li...

Pa sam nazvala bojfrenda, otpilio me..
Jer ako nisam kod njega u stanu već u pola 5 sa kuhačom u ruci i miomirisima koji rade zazubice cjeloj zgradi e onda
Houston we have a problem
..

Zar ga mislim gladna ostaviti..? Ja se ne brinem za njega, ja mislim samo na sebe, nikad ga i nisam voljela, naći će već on sebi pravu curu..


WOW!!!!!!HOLD ON!!!!
I to sve zbog jednog ručka...o da dragi i drage moje,( mada se trenutno obraćam imaginarnim posjetiteljima jer za moj blog NITKO ne zna) moj bojfrend je prijetnja ne samo meni nego i društvu kad ne jede a ja imam toliko dnevnih obaveza..kad se upoznamo..razumijet ćete me..
Ne stignem svaki put koliko god bih voljela jer to bi značilo kuhano i za mene. Nas dva smo mladi i ganjamo tu lovu..pa mogao bi i on katkad uskočiti..ALI ne...ON ne kuha!!!

Ma nemoj??!! A prvih godinu dana samačkoga života? Ko te onda hranio kolibriću..?
To su sve mame krive..Svaka mama bi trebala paziti kako odgaja sina kako bi joj kasnije njegova družica bila zahvalna..Ženska solidarnost..ALI ne..mame razmazuju sineke pa tako i ovaj moj ne jede povrće..rijetko..ako je pomfri povrće onda ga jede..Ne jede ribu jer:je prasetina bolja!!!
Juhu može smisliti ali samo onu iz vrećice..ne jede rižu..ne jede soju..ne jede zapravo ništa što ja volim i jedem, bilo kakve mliječne prerađevine on ne želi niti kušati..ove moje specijalitete kao sarma ili filovana paprika jede ali uredno odstranjuje zelje i papriku iz tanjura..ne jede salatu..nikakvog tipa..Pa sad Vi mene recite što je to KRETIVNA KUHINJA??? Mene su doma naučili da se sve jede..zato i imam malo viška danas..ali i bolje jer nisam mršava ko on..

Sve se mora jesti..Majke učite sinove da se sve mora popapati jer je zdravo i fino...
Nama činite uslugu..Hvala..
- 10:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.