Komentari On/Off






Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga


bigoo.ws

ABOUT me,school, music, life
and sport....=)have funheadbang




Apologize
By One Republic
Best Video Codes

Linkiči

Image Hosted by ImageShack.us
Forum.hr
Monitor.hr
barca site
Blog.hr


eky e petra
mirna from class
romana:) class
anchy
petra(mrzim kelj)
leona

meeting barcaclub

puno ime: FOOTBALL CLUB BARCELONA
osnovan: 1899
stadion: CAMP NOU
kapacitet: 98.600
predsjednik kluba: JOAN LAPORTA (spain)
trener: FRANK RIJKAARD(franc.)
Image Hosted by ImageShack.us
Frank Rijkaard
Image Hosted by ImageShack.us
J.Laporta

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

NK DINAMO ZAGREB

Image Hosted by ImageShack.us

Osnovan:26. travnja 1911.
Današnji Dinamo nastavlja tradiciju bivših slavnih klubova Građanskog,
Dinama i Croatije.
Stadion: Maksimir
kapacitet: 10.965 mjesta
trener: Branko Ivankovic
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


FERNANDO ALONSO!



my mail: nela_barcelona@yahoo.com ili
antonela009@hotmail.com (to je msn)
malo about ME!smokin
Image Hosted by ImageShack.us

SPAIN-MY second favorite country first is croatia!

My beautiful name Antonela- nick Nela
Born in Zagabria 23.9.1991 god. VAGA.
Mjesto prebivanja Dugo Selo (okolica)
Image Hosted by ImageShack.us
Škola koju pohađam je HOTELIJERSKO- TURISTIČKA i
to 2. razred.
ŠTA Jos reci evo malo o glazbi i sportu
cega ce biti puno na blogu:
-->very much volim football and formulu 1
Barcelonu i Dinamo pa onda Milan, Arsenal
i MCLaren fan odnosno Alonso rules!naughty
mUSIC MUSIC and muSic:
PA moze se slusat sve ovisi o raspolozenju...od rocka
techna,rapa do balkana....ali ROCK je no.1 !!!
Image Hosted by ImageShack.us

GRUPE:
Linkin Park, Rhcp, Arctic Monekeys, Fall out boy, Mando Diao,
Kaiser Chiefs, Maroon 5,The Killers, Razorlight,Billy Talent,
Radiohead, Rooney, Green Day, My chemical romance,
...onda SImple plan,Phantom Planet,Coldplay, R.e.m,Modest Mouse, The Walkman itd.
solo:
Laura Paussini, Amy winehouse,John Mayer, Sean Paul,
Daddy yankeey, James Blunt, Morcheeba, Nelly F.,
Bob Marley, Ne-yo, Eros r., Bob Sinclair...itd.
domace:
Gibonni, Tony, Daleka Obala, Laufer, Riblja corba, zabranjeno
pusenje, edo majka, hladno pivo, škoro. . . . itd.
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws




Images for your blog codes

Images for your blog


Images for your blog codes

Images for your blog


Girls Icons

Girls Icons


Friendster Layouts hosted images

Friendster Layouts


Blog images codes

Blog images


image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace


Girls Icons

Girls Icons


Pink You Turn Me On Icons

Pink You Turn Me On Icons



only for girls!!!naughty

Celebrities Male Images

Celebrities Male Images


Celebrities Male Images

Celebrities Male Images


Celebrities Male Images

Celebrities Male Images


MySpace Layouts images

MySpace Layouts


Celebrities Male Images

Celebrities Male Images


MySpace Graphics codes

MySpace Graphics




Myspace Glitters
Myspace Glitters


Myspace Glitter


Myspace Glitters
Myspace Glitters


Myspace Glitter


Myspace Glitters
Myspace Glitters


Myspace Glitter


Myspace Glitters
Myspace Glitters


Myspace Glitter


Myspace Glitters
Myspace Glitters


Myspace Glitter


Myspace Glitters
Myspace Glitters


Myspace Glitter


Myspace Glitters
Myspace Glitters


Myspace Glitter


Myspace Glitters
Myspace Glitters


Myspace Glitter



bigoo.ws - Text Note Generators

Icons Miscellaneous

Icons Miscellaneous


Icons Miscellaneous

Icons Miscellaneous


Blog images codes

Blog images


Image hosting codes

Image hosting


image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace


Orange & White Zodiac Sign Libra Miscellaneous

Orange & White Zodiac Sign Libra Miscellaneous


Sexy Brunette In Black & Red Libra Miscellaneous

Sexy Brunette In Black & Red Libra Miscellaneous


image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace


Image hosting images

Image hosting


Weed Smoking Mona Lisa Miscellaneous

Weed Smoking Mona Lisa Miscellaneous


Green Striped Cannabis Miscellaneous

Green Striped Cannabis Miscellaneous


© nO Rizk NO fUN





L"ESTATE

Hey ljudovi....evo skola gotova ljeto pocelo !!!thumbupwinkcoolcoolparty
12.moramo po svjedodzbe...buu
Sad sam tek skuzila da nisam pisala vec kojih dva tjedna....?
Evo ovaj post sam pocela pisat prije pol sat tek sam napisla dvije recenice uvijek me neko
prekine hehe puknucu no dobro....joj ima svasta novoga al ja cu to u kratko jer mi se nedaaa pisati...blabla
Onu subotu kad je zvrsila skola isla sam u siestu sa sis i petrom popile cugu i onda su one otisle za vrbovec
a ja ostala u siesti uglavnom doslu su cure marta,tena,mateja, anamari, i naravno da ne zaboravim izabelu i katarinu l. s
njima sam bila najvise...bilo je super...onda je dosla pola bivse skole...denis,simun i ostali....bas mi je bilo drago kaj sam ih
vidjela cak i jos jednu osobu hmm da eek no dobro....uglvn bilo je very good...
ONda neznam bas sta je bilo prek tjedna znam da su moji u cetvrtak otisli na more danas se vratili...no
joj u cetvrtak je bilo super, franjo ima bazen onak malo veci i to onda se on s burazom kupao pa smo se toni i ja
nekaj zajbavali kao da cemo se bacit i tak smo se kladili i morali smo se istovremeno bacit thumbup billo je malo
hladno...al dobro...navecer u cetvratak i petak su oni bili kod mene...gledali smo oceanovih trinaest....neda mi se u detalje...nut
( kety pozdrav moram doc do tebe da mi das ono... hehe)
U sub sam isla malo na sisanje i onda je petra dosla po mene pa smo isle do sieste tam je paulina bila,onda u
konzum pa doma....blablablabla
SUBOTA---> 30.6.07.
DA isla sam u vrbovec kod sabine na rockasparty
prvo da kazem da je bilo predobro....al ono bas super....jos se i danas oporavljam...podocnjaci,zuljevi i tak to....mamurnost...
ma znate...
Prvo smo se tam skupili bio je rostilj i to njami sad da vidim jel se sjecam imena od ljudi koji su bili...ona,ja, sanja,ivona,
stefica,igor,ivan,matija i robert koji je takodjer slavio rockas s nama samo 18.(slikice dolje)
Onda smo otisli u komediju tam popili cugu pa u jazavac al tam nisu tocili alkohol i radio je do 12 zbog inspekcije i
racije...headbang pa smo svi otisli u KILT PUB di je bilo suuuper! Pustali su domace sto je bilo bas zakon...ivan je bio
d.j ,buraz od roberta...tam sam i zvonimira srela i jos smo upoznale neke blizanke i moniku...party
Bili smo do negdje tri i nest do tad je i radio...uglavnom very good...
I onda smo isle kod sabine doma jer tam sam spavala al se nismo naspavale...zijev
oko jedanaest smo jos isle na kavu u komediju i onda oko jedan je sis dosla po mene...
Tak da sam jucer skoro cijeli dan prespavala,navecer sam izasla malo van isli smo se setat nas sest uobicajno da ne
nabrajam....i to je to nemrem vise...evo nova pjesma u boxu mozda i pozadina veliki pozdrav svimamahkiss
- Evo pozdrav jednom decku koji ce nadam se shvatit kojem kad vidi pjesmu heheheheyes

Ovo mi je škola - Gibonni

Ovo mi je škola
I drugi puta ću pametnije
Jer fališ mi do bola
I znam da bit će još i bolnije
Jer svaka ljubav nova
Ruši vjeru u tebe
Ovo mi je škola
I drugi puta ću pametnije
Oooo ooo
Koje su to riječi
Što su meni sišle s usana
Ne poznajem ni jednu
Što bi kazni ovoj bila jednaka
Jer su osveta i ponos
Dvije sestre blizanke
Rođene u ponoć
Jedna malo prije, a druga kasnije

Oooo ooo
Ako ikad vratim vjeru u tebe
Oooo ooo
I onda lažna nada nikne za mene
Na poljima od snova
Ne pušta se korijenje
Ovo mi je škola
I drugi puta ću pametnije
Oooo ooo

Ovo mi je škola
I drugi puta ću pametnije
Jer fališ mi do bola
I znam da bit će još i bolnije

Jer su osveta i ponos
Dvije sestre blizanke
Rođene u ponoć
Jedna malo prije, a druga kasnije.


Samo dvije sportske vijesti:
VN FRANCUSKE

Dvostruko slavlje Ferrarija
Nakon dominacije McLarena na posljednjim trima utrkama njihovi najveći rivali, talijanska F1 momčad Ferrari,
uzvratili su udarac na francuskom Magny Coursu. Do 11. pobjede u karijeri stigao je Finac Kimi Räikkönen
ispred momčadskog kolege Felipea Masse i vodećeg u ukupnom poretku Lewisa Hamiltona.
Rezultati:

1. Kimi Räikkönen (FIN/Ferrari) 1:30:54.200
2. Felipe Massa (BRA/Ferrari) +2.414
3. Lewis Hamilton (VB/McLaren) + 32.153
4. Robert Kubica (POL/BMW) +41.727
5. Nick Heidfeld (NJE/BMW) +48.801
6. Giancarlo Fisichella (ITA/Renault) +52.210
7. Fernando Alonso (ŠPA/McLaren) +56.516
8. Jenson Button (VB/Honda) +58.885
9. Nico Rosberg (NJE/Williams) +1:08.505
10. Ralf Schumacher (NJE/Toyota) +1 krug

MAMIĆ NIJE ODOLIO

Eduardo da Silva četiri godine u Arsenalu
Prošlogodišnji najbolji Dinamov napadač Eduardo da Silva više neće igrati u Dinamovom dresu.
U ponedjeljak će napustiti Kapfenberg i otputovati u London na potpisivanje ugovora. Sljedeće četiri godine igrat će
u slavnom Arsenalu, a cijena koju je londonski klub platio navodno je nevjerojatnih 24 milijuna eura .
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-02

NAPUSTIO ARSENAL -Thierry Henry četiri godine u Barceloni
Napadač francuske nogometne reprezentacije Thierry Henry novo je pojačanje španjolskog velikana Barcelone.
Prema izvorima bliskim katalonskom klubu Herny je dogovorio sve detalje četverogodišnjeg ugovora,
dok će Arsenal dobiti 24 milijuna eura odštete.
Henry je karijeru započeo u Monacu, a potom nastavio u Juventusu. Zadnjih sedam godina nosio je dres Arsenala. Vijest o dogovoru Barcelone i Arsenala prvi je objavio France Football početkom lipnja, nakon čega je Henryev menadžer najavio tužbu protiv francuskog lista.
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-02

slikice:
Image Hosted by ImageShack.us
Shot with X450,D535Z,C370Z at 2007-07-02
Image Hosted by ImageShack.us
Shot with X450,D535Z,C370Z at 2007-07-02
Image Hosted by ImageShack.us
Shot with X450,D535Z,C370Z at 2007-07-02
Image Hosted by ImageShack.us
Shot with X450,D535Z,C370Z at 2007-07-02
Image Hosted by ImageShack.us
Shot with X450,D535Z,C370Z at 2007-07-02

pozzz:) moram si jos nabavit slikice iz sabininog fotica ona ima jos i bolje su...mah


| Love Me.. (38) | On/Off| Or Hate Me...|






Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.