Jebao sam matorku - Stvarne djevojke

srijeda , 19.12.2018.

Zadnji aktivni članovi za dopisivanje










Click here: Jebao sam matorku






Pozvala me kod sebe kući Tog dana pisali smo pismeni zadatak iz matematike i nakon casa profesorka me je zamolila da ostanem. Ok, rekao sam i krenuli smo kod ujaka u sobu, a ja sam prešao rukom preko guzova i čvrsto ih stiskao dok nismo izašli iz kuhinje jer pored takvu ženu samo budala može da ne jebe…. Srina je danas takodje imala slicnu haljinu na kopcanje i verovatno ispod nije imala nista.





Ubrzo je došla i seka. Smestio sam se između njenih nogu i bez upozorenja joj ga sjurio do kraja. Brzinski sam upao u kupatilo, preturajući po košu za prljavi veš u potrazi za maminim gaćicama.





Zadnji aktivni članovi za dopisivanje - Vecera, tusiranje, nova posteljina, soba do njihove, sve se odigravalo filmskom brzinom. Uzmi ga u usta mama rekoh joj.





Svi smo bili zaljubljeni u nju Nema tu velike price. Kao i svi klinci u nasoj gimnaziji, i ja sam bio zaljubljen u svoju profesorku matematike, s tom razlikom sto sam ja bio odlican djak. Mozda tome mogu i da zahvalim sto sam sa njom proveo nezaboravne trenutke. Evo kako se to dogodilo. Svi smo o njoj mastali, na nju drkali, tajno joj pisali pisma, naravno anonimna, jednom recju — patili. Lepe duge noge, izbacena guza, uzak struk, a onda velike cvrste sise, lep vrat i prekrasno lice. Sta vise treba klincu od 19 godina da se zaljubi. Svi smo o njoj mastali, na nju drkali, tajno joj pisali pisma, naravno anonimna, jednom recju — patili. Stanovao sam pored grada i u momentima, kad sam mislio da sam sam, vikao sam pticama i nebu njeno ime. Ona je, naravno, svakog momenta osecala halapljive poglede kilnaca i izgleda da joj to nije smetalo cak stavise, po se, ispred table uvek kretala tako da su joj pokreti bili izazovni, da su joj njena lepa guzica i sise uvek dolazili maksimalno do izrazaja. Pozvala me kod sebe kući Tog dana pisali smo pismeni zadatak iz matematike i nakon casa profesorka me je zamolila da ostanem. Dvadeset pari ociju mojih razrednih drugova me je pogledalo sa zaviscu. Samo sam se lagano nakasljao. Ako imas drugih obaveza, ja cu… — Ne, ne, ne. Iako je bila subota ni za sta na svetu ne bih propustlo da samo trenutak budem s njom. Uzeo sam sve radove i sa profesorkom otisao do njenog stana. Tamo je vec bio njen muz, dobricina, gromada od coveka. Vec sam se spremao da se pozdravim i odem kad ona rece: — Sta si se ukipio, sedi. Sad cemo nesto pojesti, a onda ces mi pomoci da ovo pregledam. Sad nisi u razredu nego si nas gost. Mi smo domacini -rece Dobricina. Ostvarili su se svi moji snovi Profesorka izadje i kad se vratila presvucena u kucnu haljinu, videh joj bele gacice i koje su kipele, pre nego sto je nehajno stegla haljinu. Kao da je to uradila namerno. Zamolih je da operem ruke, a ona mi smeseci se pokaza kupatilo. Uleteh u njega da sto brze izdrkam, da mi ne primete kurcinu koja se spontano digla. Zazmurio sam, spustlo pantalone negde do kolena. Odjednom, kao grom neko kucnu i otvori vrata. Smeten, brzo se obukoh, oprah ruke i bled kao krpa sedoh za sto. To je ipak bilo previse. Za dva minuta ostvarili su se svi moji snovi koje sam cetiri godine. Kroz usta snaga ulazi — rece Dobricina. Vreme za spavanje Posle rucka seli smo za sto. Dobricina je nesto pricao i pio, a mi smo ispravljali skolske zadatke. Iznad stola ozbiljna kao svaki profesor, a ispod gurala je svoje noge medu moje, tako da je bilo vrlo tesko skoncentrisati se na rad. Jebe mi se za rad, radi toga nisam ni dosao. To je potrajalo do kasno uvece. Pocela je padati neka kisa, kao Bogom dana i profesorka predlozi da posle vecere prespavam kod njih. Samo se javi svojima — rece Dobricina. Vecera, tusiranje, nova posteljina, soba do njihove, sve se odigravalo filmskom brzinom. Nije bilo kraja mojoj sreci. Sve cisto, mirisno, a sto je najvaznije, ostvario se moj san. Ona mi je izdrkala. Dobio sam i pušenje Bio sam u blazenom polusnu. Zahvaljujuci mesecini sam primetlo da iznad mene stoji profesorka i da je jednim pokretom skinula spavacicu. Ugledao sam njenu picku, veliki zlatni trougao i teske sise koje su se dizale i spustale ubrzanim ritmom. Bila je uzbudjena kao i ja. Poljubila me je, a onda ljubeci grudi i stomak. Uvlacila ga je i izvlacila. Mislio sam da cu eksplodirati. Samo ćeš me ti jebati… joooj… oooh,… jecala je. Nista ga ne moze probuditi — saputala je ljubeci me. Opkoracila me je, zajasila, uhvatila kurac igrajuci se njim oko picke, a onda ga uvuce u nesto toplo i lepo dizuci i spustajuci picku. Sise mi je naizmenicno spustala u usta. Uspravi se, strese, zastenja, a onda onako prekrasna svali se na mene ljubeci me i milujuci. Malo kasnije se dize i obuce spavacicu. Primaknu se, podize je do stomaka. Malo je razmakla noge, a ja sam zadubio glavu u njenu picku pokusavajuci da je jezikom jebem. Ona ju je rastvorila prstima. Lizao sam je i ljubio kao da su usne na licu. Budi dobar — prosapta i ode necujno kao sto je i dosla.



cigan na plazi - cigare monte karlo marlboro, farmerke 601 500 kec
Sex mnogo volim i u tom periodu mi je bio vrlo redovan, ali uvek sa svojom generacijom, i par godina mlađim ili starijim devojkama. Boca je sama ispala napolje ostao sam samo ja u sada vec sirokom anusnom otvoru. U jednom trenutku je zastala i nabila celu bocu u picketinu vrisnuvsi od bola i sladostrasca, nisam mogao da verijem sta je sve uslo u nju , svtsila je neverovatno jako grceci se svakim misicem tela. Gledao sam kao hipnotisan. Poljubio sam je, pljesnuo po guzovima i izašao, željno je očekivajući kada će opet da mi jaše na kurcu kao na rodeu, zadovoljno protrljao kurac i nastavio do kuće. Za to vreme nisam prekidao da joj sisam klitoris.

[Sex u autu forum|Pink oglasi za posao|Krvarenje poslije sexa]






Oznake: Zadnji, aktivni, članovi, za, dopisivanje

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.