Dara bubamara gola bez cenzure - Brzog datiranja

utorak , 18.12.2018.

Dara Bubamara: Od kad su me videli golu, više me vole










Click here: Dara bubamara gola bez cenzure






Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Fotografije na kojima se gola tušira, a koje su dospele u javnost, izrevoltirale su njenog muža Milana Kesića Kako Kurir saznaje, njemu su prijatelji na telefon poslali naslovnu stranu nedeljnika Skandal pre nego što se broj našao u prodaji. Mi tako šaljemo jedno drugom fotografije kad smo razdvojeni, tako ga palim! Ovo nije samo tvoja sramota već bruka za celu porodicu!



dara bubamara gola bez cenzure

To, je nasa dara!!! Ja sam pevačica, nisam starleta. Postoji služba koja se bavi autorskim delom i likom Dare Bubamare, tako da će oni to pogledati i, ukoliko je stvar kompromitujuća, pokrenuće postupak uklanjanja fotografije, ali i tužbu - rekao je Marko. Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede.



dara bubamara gola bez cenzure

Zabava - Pa svi to rade! Sve, je meni to jasno, mi nismo ti da odlucujemo, o estradi...



dara bubamara gola bez cenzure

Ja sam u inostranstvu - odmah se odazvala Dara, koja nas je uputila na svog menadžera Marka Jeftića. Postoji služba koja se bavi autorskim delom i likom Dare Bubamare, tako da će oni to pogledati i, ukoliko je stvar kompromitujuća, pokrenuće postupak uklanjanja fotografije, ali i tužbu - rekao je Marko. A onda smo mu rekli da je u pitanju šala. Trifunovića devojka optužuje za pedofiliju! Posle afere sa pevačem Erom Ojdanićem, koji je izjavio da je šest godina bio u vezi sa devojčicom koja je tada išla u osmi razred osnovne škole, u istu poziciju stavili smo i glumca Sergeja Trifunovića. Kada smo ga pozvali i saopštili mu da nas je pozvala devojka koja nudi dokaze da je bio sa njom dok je bila mlađa maloletnica od 14 do 16 godina starosti , on nas je po svom dobrom, starom običaju pošteno izvređao. Šta kažeš, ima dokaze? Naše fotke u seksualnom odnosu? A ko nas je slikao? Pošalji mi te fotke! Komentari koji sadrže psovke, uvredljive, vulgarne, preteće, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Strogo je zabranjeno lažno predstavljanje, tj. Komentari koji su napisani velikim slovima neće biti odobreni. Mišljenja iznešena u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne odražavaju stavove redakcije alo. Administratorima se možete obratiti ovde: online alo.



SCANDAL! 511 GOLA DARA BUBAMARA! Soraja: Stanija je pusila mom drugu!
Te fotografije sam slala mom mužu i ostale su u telefonu kad sam ga odnela na popravku, a neko je to očigledno zloupotrebio. Kaća se strašno uplašila operacije ali otkriva i detalje o svom privatnom životu, da li je živela u siromaštvu i još puno pikanterija. Hteli su da mi nanesu zlo, a meni se vratilo na dobro. Sonja: Molila sam te da se obuzdaš i da ne radiš to! Gde su završili posle večere, gde su otputovali privatnim avionom pročiatjet u novom SCANDAL! Znam i puno ljudi koji uopšte nisu slušali folk, a ona im je bila baš simpatična.

[Domaći sex|Chatroulette random chat|Erotika price]






Oznake: zabava

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.