erytheia.theredone

23.07.2010., petak

Heartless






"Srce puno hrabrosti i dobrote treba od vremena do vremena nešto opasnosti, inače mu svijet postaje nesnosan."
Nietzsche


Kada je dan ugašen ponekad dolaze nemirne noći. Pozvane od mojih misli potpuno neželjene cijelim bićem.
U takvim noćima jedino što želim je slobodan let u stanje bez riječi i osječaja.
Dok se poput nježnog plašta prostiru oko mene niti ne slutim da maskama kriju sve što mi donose. Osvajaju me svakom minutom koja mine. Prenu me iz sna u trenutku kada im pokušam pobjeći.
Znam da žele dubokom čežnjom taknuti moju dušu koja u žudnji strepi.
Poput pravog borca izbjegavam napade nemirnih noći ali moja prošlost postaje njihov najbolji prijatelj. Razvijajući taktiku obrane ne primječujem kako sam odavno poražena.
Uplašena tragovima prošlosti i krivnjom koju osječam prepuštam se.

Bilo bi tako jednostavno kada bi netko slomio moje srce. Lako bi tada zaključila povrijedila sam nekog ali netko je i mene povrijedio. Krajnji rezultat nije bitan. U igri ljubavi zgodici se ne broje. Bitna je ravnoteža osječaja. Poznavati osječaj gubitka u ljubavi i povrijeđenog srca.
Krivnja dolazi kada ravnoteže nema.
Stanje opravdavanja same sebe odavno je svršeno.



SAVRŠENSTVO VATRE

Znam da ja nisam u svemu samo čovek.
I sad sam upotrebljen tek uz put.

Nevolja je u tome što ne znam kako da prepoznam
gde sam udešen tako neverovatno nesrećno

da upetljavam sebe u pretakanje večnosti u večnost
i svemu pristajem da sam posuda,

da sam ram koji obmanjuju da je ikona,
da sam ikona koju varaju da je boja,

da sam boja kojoj predskazuju da je smisao,
i da sam smisao koji, na kraju, ne zna se šta je.

Da li ste odgonetnuli to volšebno, to složeno,
što nazivamo u sebi: prepoznavanje poznatog?

Ako te uprlja blato i otruje gorčina
oni to sigurno čine iz njima časnih pobuda.

Moralni zakon vode je: da udavi.
A vatre: da sagori sve što joj je u zagrljaju.

Blatu je umetnost da blati. Gorčini da je žešća.
Oni u tome vide čistotu dobrih običaja.

Sve ima svoj stvaralački sjaj i krepost.
Sve ima etiku sopstvene prirode.

Tvoje je s kim si, kud prolaziš i šta gutaš.
I zato, sve što ti je strano posmatraj

blagonaklono. Jer i tvoje je rasuđivanje,
Jer i tvoje je delanje za nekog nasilje i bol.

Miroslav Antić


Osvajaju me vlastiti savjeti. Tuđe kako samo meni priliči ne slušam iako o ljubavi zapravo toliko malo znam.
Parajući noć svaka bol prouzrokovana mojim djelovanjem postaje nepodnošljiva.
Kako nesnosni postaju obrasci kojima se sada već redovito služim.
Kakva je to okrutnost dovesti se u stanje zaljubljenosti koja nikada ne dosegne svoj vrhunac već je prije svoje uzlazne putanje osuđena na kraj.
Ispisala sam prevrtljivu knjigu pravila kojom zaštitnički čuvam svoje srce a legitimno oduzimam tuđa.
Sebičnost i samoljublje nisu osjećaji koji vladaju mnome. To je prošlost zbog koje ponekad ne znam disati i prestajem željeti.
Oduvijek sam voljela visine i moja su krila bila spremna za let. Teško je letjeti s pticom koja se seli kada sve ostale miruju.
Cijeniti njezinu posebnost bez razumnog odmaka umijeće je svojstveno jedino ljubavi.

Ljudi nisu anđeli Božji. Nismo svi divni da mrava zgazili nismo i ne bismo. Nismo takvi. Naprotiv. Grozni smo. Ili smo uglavnom grozni.

Ne bojim se više razočaranja u ljude. Bojim se razočaranja u samu sebe.




KOMENTARI (12) - PRINT - #

<< Arhiva >>






ARHIVA



lipanj 2011
svibanj 2011
ožujak 2011
veljača 2011
siječanj 2011
prosinac 2010
studeni 2010
listopad 2010
rujan 2010
kolovoz 2010
srpanj 2010
lipanj 2010
svibanj 2010
travanj 2010
ožujak 2010