petak, 09.02.2007.

KAKO JE?

Ev danas sam bila dežurna u školi. Znate zvonila sam! Napokon jedan dan kad se mogu barem malo odmoriti od USRANE ŠKOLE! Zaboravila sam mp3 pa sam se užasnooooo dosađivala! bangbang Osim toga, bila sam dežurna sa intelektualcem Gabijem. On je filozof i zanima se za one dosadne stvari...ASTRONOMIJU, FIZIKU...itd...deaddead DANAS MI JE BRAT UŽASNO DOSAĐIVAO....MA ODMAH SAM GA HTJELA UBIT! namcorpuknucumadburninmadnonoblabla ON IMA 20 GODINA, A PONAŠA SE KAO DA IMA 3!!! O.K. moram priznati, zgodan je, ali cure, žao mi je, ali, zauzet je!!! Sretnik...ima curu več 2 godine!!! EJJJJ AJD MORAM IĆI njaminjami i partyparty!!! Vidimo se! KOMENTIRAJTEEEEE!!!!!!!! mahmahmahmahmah

P.S.-MATEJ ZBILJA JE DOŠAO U ŠKOLU SA ŠLJIVOM NA OKU!!! He! He! He!roflroflroflrofl

- 12:31 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

blog za blesave!!!


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


JA SAM-Matea
NADIMAK-
Beba smijeh smijeh
ZIVIM U-Slavonskom Brodu
OPIS-
Jako luda cura (JAAAKO)
NAJPRIJATELJI-
Mateo, Biro, Bruno, Miča, Mrci....itd....
NAJFRENDICE-Kika, Marina, Seka, Daka....itd.....
IMAM-
13 godina i idem u 7 razred

EV JOŠ NEŠT O MENI....


Volim slušati SVE! Ali je to uglavnom strano i narodno!!!
EJ!!! DAT ĆU VAM RIJEČI OD NEKIH NARODNJAKA!!!!


CECA-PILE


Ovo je svet za pametnije
ovo je put za neke hrabrije

A moje srce je pile drhti od straha kada grmi
nezno k'o svila na kaldrmi
a moje srce je pile pokislo, zuto i malo
sto je kraj orla jednom zaspalo

Ref.
Nijedan nije ti bio ni blizu niti ce ko
a ja sam sa svakim otisla predaleko
al' ne stignes nigde kada te slome i sruse ti sve
leti dalje sam, dole ne gledaj, ne

Moje suze prema tebi padaju
moje suze prema tebi padaju
moje suze padaju na gore

Ovo je svet za neke vaznije
ovo je put za neke snaznije

***************************************

CECA - Koža pamti

Nikada, nikada, nikada, nikada...
sa tobom vise nikada...

Ni vazduha izmedju dlanova,
ni predaha izmedju uzdaha,
u prolazu tela pripijena
bez imena, samo bez uspomena...

Ref.
Lepo naslepo, te tvoje usne stranca...
ma lepo do bola kad pokupis neznanca!
ljubi me ti, nikada te vise necu videti!!
al' koza pamti...

Lepo naslepo, ni kajanja, ni srama...
ni juce, ni sutra, ni dzentlmen, ni dama...
ljubi me ti, nikada te vise necu videti!!
al' koza pamti...

Ni razmaka izmedju redova,
bez pitanja, vidljivih tragova...
u prolazu tela pripijena...
bez imena, samo bez uspomena...

***********************************

CECA - Lepi grome moj

Bio si moja nevinost i greh, moja trema
na usnama od suza krvav trag
kad god te nema

Veciti strah i moje ludilo
da l' odlazis il' ipak ostajes
sad je sve, sve izmedju nas
samo hoces neces

Ref.
A secas li se, lepi grome moj
nekada je tlo pod nama pucalo
srce je u srcu kucalo
ma, reci gde je zapelo

Secas li se, lepi grome moj
pila sam ti kisu sa ramena
jos sam tvoja munja, oganj tvoj
udari opet, grome moj

Bio si moj oslonac i pad, ono ime
koje sam zvala kada ceo svet zaboravi me

Ref.

Evo, zapeni more, zapeni sve u meni
a ti i ja ko dva maslacka
sto se vrte u istoj peni
sto ih vuce na dno

Ref.

Secas li se lepi grome moj
pila sam ti kisu sa ramena
jos sam tvoja munja, oganj tvoj
udari opet, grome moj

***************************************

Ceca - Manta, manta

Manta, manta, manta
sve mi se manta kad vidim te...
manta, manta, manta
da li i tebi manta se?

Neke ljubavi prolaze,
neke nikad da se dese...
ova moja fenomen je,
ko jos moze da podnese?
da voli samo tog
s kim nije nasamo...

Ref.
Obavezno dodji sam,
dodji mi na noc, dodji mi na dan,
obavezno dodji sam,
dodji mi na stan, dodji mi na dlan!

Sedam bi od osam bi zena reklo ti
reklo zbogom, kraj!
sedam bi od osam bi reklo bi mi bi,
al' ja sam osma, znaj!

Neke ljubavi su vecne,
neke jedna noc odnese...
ova moja fenomen je,
ko jos moze da podnese?
da voli samo tog
s kim nije nasamo...

Ref.

*********************************

CECA - Ponuđen kao počašćen

I kada imaš me, i kada nemaš me,
i kada imam te kao da nemam te...
Ovaj krevet je samo trpeza prazna,
ti uvek si sit a ja uvek sam gladna.


I više volim da, da mi kažeš NE
nego da ispadne kao da teram te,
jer tvoje je DA kao poslednje parče
što ukusa nema i jedva se žvaće.


I nudim ti se ja, nudim, a ti me odbijaš
ti ništa ne tražiš i sve što nećeš dobijaš...
Nudim ti se ja, a ti već negde poslužen
ma, samo sedi tu - ponuđen k'o počašćen.


I kada puštaš me i kada braniš mi,
nekako preskočim taj zid ljubavi.
Kad me najmanje želiš, kad se najmanje nadaš,
zavedem te lako i najbrže padaš.
Ne navaljujem, al' tako izgleda
uzalud krijem to od tvojih pogleda
što k'o umorni mravi po meni klize
svaki me jede, a ni jedan ne grize.

****************************************

"So Sick"

Mmmm mmm yeah
Do do do do do do do-do
Ohh Yeah

Gotta change my answering machine
Now that I'm alone
Cuz right now it says that we
Can't come to the phone
And I know it makes no sense
Cuz you walked out the door
But it's the only way I hear your voice anymore
(it's ridiculous)
It's been months
And for some reason I just
(can't get over us)
And I'm stronger than this
(enough is enough)
No more walkin round
With my head down
I'm so over being blue
Cryin over you

And I'm so sick of love songs
So tired of tears
So done with wishing you were still here
Said I'm so sick of love songs so sad and slow
So why can't I turn off the radio?

Gotta fix that calender I have
That's marked July 15th
Because since there's no more you
There's no more anniversary
I'm so fed up with my thoughts of you
And your memory
And how every song reminds me
Of what used to be

That's the reason I'm so sick of love songs
So tired of tears
So done with wishing you were still here
Said I'm so sick of love songs so sad and slow
So why can't I turn off the radio?

(Leave me alone)
Leave me alone
(Stupid love songs)
Dont make me think about her smile
Or having my first child
I'm letting go
Turning off the radio

Cuz I'm so sick of love songs
So tired of tears
So done with wishing she was still here
Said I'm so sick of love songs so sad and slow
So why can't I turn off the radio?
(why can't I turn off the radio?)

Said I'm so sick of love songs
So tired of tears
So done with wishing she was still here
Said I'm so sick of love songs so sad and slow
So why can't I turn off the radio?
(why can't I turn off the radio?)

And I'm so sick of love songs
So tired of tears
So done with wishin' you were still here
Said I'm so sick of love songs so sad and slow
Why can't I turn off the radio?
(why can't I turn off the radio?)
Why can't I turn off the radio?



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
  

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
  

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws