07.04.2007., subota

Kako je nas dragi prijatelj postao erotoman ?!?

bio Lijep taDa sunčan dan kada su aBBie , Ely and Dodo Ležale na cesti
u ovom slučaju fotograf je biLa : Leaa :D
Image Hosted by ImageShack.us
uzeh Klaičev rječnik, rječnik Bratoljuba Klaića
iii .. nađoh


erotoman-nezasitni ljubavnik,seksualni manijak,ženskar
erotologija-proučavanje,izučavanje erotike
erotistkinja-žena koja obrtimice prodaje svoe ljubavne usluge

s ovime sam obogatiLa svoj riječnik
iii.. odlučila sam nastaviti čitati klaičev riječnik..
stigLa sam do 389 str. i do slova E .. zadnji pojam na str. erotistkinja
riječnik ima 1456 str.
ali imaa vremena .. pročitat ču ja to

dokaz da ljudi baš ne čitaju ...


Kontakt NapaLjena pLavuSha kaže :
jesi ti erotoman ?
Kontakt UFC_Fighter kaže :
???
Kontakt NapaLjena pLavuSha kaže :
ako znas sta je to
Kontakt UFC_Fighter kaže:
ne..
sta ee to
Kontakt NapaLjena pLavuSha kaže :
znas sto je to erotistkinja ?
Kontakt UFC_Fighter kaže :
da...
Kontakt NapaLjena pLavuSha kaže:
...
sto je to ?
ja neznam

aLi zato ja čitam


amo u krpe .. čauu

btw . Post by : Dodo :p

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design made by abBie's goth daddy