BLIZANACKE DUSE ILI TVIN SOUL - Stvarne djevojke

ponedjeljak , 24.12.2018.










Click here: BLIZANACKE DUSE ILI TVIN SOUL






No nakon nedelju dana bio je isto tako jednostavan kao i ostali. Duboko udahnite kada podižete telo. Iskren saradnik Svetlosti to zna i u sopstvenim promenama vidi i onog koji je podstakao i inspirisao. Mnogo je dobrobiti ovih vežbi, a neke od njih su bolji san, ujutro se budite sveži i puni energije, poboljšanje zdravstvenog stanja, bolje pamćenje, gubitak težine, poboljšanje fizičke snage i izdržljivosti, emocionalnog i mentalnog zdravlja.



BLIZANACKE DUSE ILI TVIN SOUL

Ako imate dobro izvežbane trbušne i leđne mišiće, možete vežbati ovaj ritual s ispruženim kolenima. Dišem duboko, mirno i opušteno, Ja sam lakoca, svetlost, ljubav i smeh.



BLIZANACKE DUSE ILI TVIN SOUL

- Da bih im to dokazao, učinio sam to pred njihovim očima.



BLIZANACKE DUSE ILI TVIN SOUL

Knjiga je napisana kao roman u kojem pisac upoznaje izvesnog pukovnika u penziji. U priči saznaje kako je pukovnik odlučio da krene u potragu za eliksirom mladosti za koji je načuo da se nalazi negde na istoku. Kada mu pukovnik nakon 4 godine zakuca na vrata, toliko je podmlađen da ga pisac ne prepoznaje. U knjizi je detaljno opisano kako se rade vežbe, kako utiču na organizam i zbog čega je korisno da se usvoje kao svakodnevna praksa. Kada se dostigne maksimalan broj vežbi, potrebno je manje od 10 minuta da se urade, a osim fizičkih poboljšanja, vrlo brzo se dešavaju pozitivne promene i na mentalnom nivou. On se izvodi samo zato da se poveća brzina okretanja vrtloga. To deca stalno čine dok se igraju. Potrebno je samo da stanete uspravno, i raširite ruke, paralelno s tlom. Zatim se okrećite oko sebe, dok vam se malo ne zavrti. Nešto je tu važno: morate se vrteti sleva nadesno. Drugim rečima, kada biste na tlo postavili sat sa brojkama prema gore, okretali biste se u istom smeru kao i kazaljke. Većina odraslih moći će u početku da se okrene samo oko šest puta pa da im se prilično zavrti. Kao početnik ne biste trebali pokušavate da se okrenete više puta. Ako vam dođe želja da sednete ili legnete kako biste se oporavili od vrtoglavice, tada učinite upravo to. Ni ja nisam u početku drugačije radio. Vežbajte taj ritual za početak samo toliko dok vam se lagano ne zavrti. S vremenom, kada budete vežbali svih pet rituala, moći ćete se sve više okretati, a osećaj vrtoglavice sve će se više smanjivati. Da biste smanjili osjećaj vrtoglavice, možete upotrebiti trik plesača i klizača. Pre početka okretanja, uperite pogled u tačku ravno pred sobom. Kada se počnete okretati, zadržite pogled koliko možete na toj tački. Na kraju ćete morati pustiti da nestane iz vašeg vidokruga kako biste mogli okrenuti glavu zajedno s telom. Kada se to dogodi, okrenite brzo glavu i čim budete mogli, ponovno usredsredite pogled na svoju tačku. Ta referentna tačka pomoći će vam da budete manje dezorijentisani i da vam se manje vrti. Dok sam bio u Indiji, zapanjilo me kada sam video kako se Maulawiyasi, ili kako ih nazivaju -plešući derviši, u religioznoj ekstazi gotovo neprestano vrte ukrug. Nakon što su me uveli u prvi ritual, setio sam se toga i uočio dve činjenice: Prvo, plešući derviši okretali su se uvek u jednom smeru. Drugo, stariji derviši bili su muževni, snažni i kršni, puno više nego većina muškaraca njihovog doba. Kada sam o tome razgovarao s jednim lamom, rastumačio mi je da ta okretanja derviša imaju jedno vrlo korisno delovanje, ali i jedno manje povoljno. Njihovo prekomerno okretanje suviše stimuliše neke Vrtloge i time vodi do iscrpljenosti. To onda prvo ubrzava tok vitalne životne energije, a zatim je blokira. On je gotovo još jednostavniji. Kod drugog rituala ispružite se na podu, licem prema gore. Najbolje je leći na debeli tepih ili postavljenu prostirku. Lame rade taj ritual na nekoj vrsti molitvenog tepiha. On je oko šezdeset centimetara širok i metar osamdeset dug, dosta debeo, a napravljen od vune i nekih biljnih vlakana. Jedina mu je svrha da izoluje telo od hladnog poda. Dok ležite na podu, ispružite ruke duž tela i položite dlanove na pod sa sastavljenim prstima. Zatim podignite glavu s poda i privucite bradu na prsa. U isto vrijeme podignite noge u uspravan položaj. Leđa ostaju potpuno na podu. Ako možete, povucite noge iznad tela dalje prema glavi. Kolena moraju ostati ispružena. Zatim polako spustite glavu kao i noge opet na pod. Opustite sve mišiće i ponovite ritual — bez suvišnog naprezanja. Kod svakog ponavljanja održavajte ritam disanja: duboko udahnite kada podižete glavu i noge; potpuno izdahnite kada ih spuštate. Između ponavljanja, dok vam se mišići opuštaju, dišite dalje u istom ritmu. Metronom ili lagana muzika, od velike su pomoći. Ako imate dobro izvežbane trbušne i leđne mišiće, možete vežbati ovaj ritual s ispruženim kolenima. Većini se, međutim, savetuje da kod dizanja i spuštanja nogu ostavi kolena savijena. Jedan od lama pričao mi je da je kod prvog pokušaja vežbanja tog jednostavnog rituala bio tako star, slab i krut da nije nikako mogao uspravno podići noge. Zato je u početku dizao noge u savijenom položaju, tako da su mu kolena gledala prema gore, a stopala visila. Malo po malo uspelo mu je da ispruži noge pa ih je nakon tri meseca mogao potpuno bez napora držati ispružene. Uzeo bi dosta vremena, ali nikada ne bi zastao na putu. Kada bi stigao, nije bio niti najmanje iscrpljen. Kad sam ga prvi put pokušao pratiti uz brežuljak, morao sam stati barem dvanaest puta da bih došao do daha. Kasnije sam se i ja mogao isto tako bez muke popeti na brežuljak i to bez štapa. No, to je druga priča. On je takođe jednostavan. Klečite na podu s uspravnim telom, dok su vam nožni prsti istegnuti vidi sliku. Ruke stavite sa strane, malo pozadi, na mišiće bedara. Zatim sagnite glavu i potiljak prema napred i povucite bradu na grudi. Potom povucite glavu i potiljak oprezno prema nazad — samo toliko koliko vam je ugodno — i istovremeno se izvijte prema natzad lagano savijajući kičmu. Dok se savijate prema nazad, oduprite se rukama o bedra ili karlicu. Zatim se vratite u izlazni položaj i ponovite ritual. Kao i kod drugog rituala i ovde morate slediti određeni ritam disanja. Udahnite duboko kada se savijate prema natrag. Izdahnite kada se vraćate u uspravni položaj. Duboko disanje neobično je korisno; zato napunite pluća koliko god možete. Video sam više od dvesto lama kako zajednički vežbaju taj ritual. Kako bi pažnju povukli u sebe, zatvarali su oči. Na taj su način izbegli skretanje pažnje i mogli su se usredsrediti prema unutra. Prie više hiljada godina lame su otkrili da se odgovori na sve duboke tajne života mogu naći u unutrašnjosti. Otkrili su da sve ono što učestvuje u oblikovanju našeg života, potiče iz unutrašnjosti svakog čoveka. Čovek Zapada nije nikada mogao razumeti i prihvatiti to shvatanje. On misli, kao što sam to i ja činio, da naš život oblikuju sile materijalnog sveta koje ne možemo nadzirati. Na primer, većina ljudi na Zapadu misli da naše telo mora stariti i propadati jer je takav prirodni zakon. Zbog sagledavanja svoje unutrašnjosti, lame znaju da je to iluzija — i proročanstvo koje ispunjava samo sebe. Lame, pogotovo oni iz tog samostana, vrše značajni posao za svet. No taj se posao vrši na astralnom nivou. S tog nivoa, oni podržavaju čovečanstvo širom sveta jer je on visoko iznad titraja fizičkog sveta i snažno je žarište iz kojeg se mnogo toga može učiniti bez većeg gubitka energije. Jednoga dana svet će se probuditi i s čuđenjem videti ono veliko što su stvorili lame i druge nevidljive sile. Ubrzo će doći vreme u kojem će započeti novo doba i nazreti se novi svet. Tada će čovek naučiti da oslobađa moćne unutrašnje sile koje će mu omogućiti da savlada ratove i pošasti, mržnju i gorčinu Takozvano civilizovano čovečanstvo zapravo živi u najmračnijem od mračnih doba. No, ipak se pripremamo za bolje i lepše stvari. Svako od nas ko teži za tim da svoju svest podigne na viši nivo, doprinosi povišenju svesti čovečanstva kao celine. Na taj način, delovanje pet rituala daleko nadilazi sopstvenu i fizičku korist. No nakon nedelju dana bio je isto tako jednostavan kao i ostali. Prvo sedite na pod s nogama ispruženim ravno napred, sa stopalima razmaknutim oko 30 cm. Telo držite uspravno, a dlanove položite na tlo pored zadnjice. Tada privucite bradu na grudi. Zatim spustite glavu unazad. Istovremeno podignite telo tako da se kolena saviju, dok ruke ostaju ispružene. Trup će s natkolenicama činiti ravnu liniju, paralelnu s tlom. Ruke i potkolenice stoje pod pravim uglom u odnosu na pod. Sada — bez zaustavljanja daha — napnite svaki mišić u telu. Napokon, kada se vratite u početni sedeći položaj, opustite mišiće i odmorite se pre nego što ponovite postupak. Kod tog rituala disanje je takođe važno. Udahnite duboko kad podižete telo. Ne morate zadržati dah dok napinjete mišiće. Potpuno izdahnite kada se vratite u sedeći položaj i nastavite u istom ritmu dalje ako se što je za mnoge poželjno odmarate. Otkrio sam da su stariji članovi obe grupe imali osećaj kako od tog rituala ne može biti nikakve koristi, ako ga od početka ne budu radili savršeno. Bilo je veoma teško uveriti ih da to nije točno. Uspeo sam ih nagovoriti da vežbaju ritual tako kako mogu pa da vidimo šta će se dogoditi nakon mesec dana. Činili su što su najviše mogli. Nakon mesec dana rezultati su bili više nego zadovoljavajući. Sećam se da sam u jednom gradu imao na kursu čitav niz starijih ljudi. Kada su pokušali učiniti upravo taj, — četvrti ritual — jedva su mogli odignuti telo od tla; nisu mogli ni približno postići vodoravni položaj. Na istom kursu bilo je nekoliko mnogo mlađih ljudi koji nisu imali nikakvih poteškoća da ritual izvedu savršeno već prvoga dana. To je obeshrabrivalo starije, tako da sam morao odvojiti grupe. Rastumačio sam starijoj grupi da ga i ja, kada sam prvi put vežbao taj ritual, nisam mogao izvesti bolje od njih. No, pričao sam im dalje, sada mogu taj ritual ponoviti pedeset puta, a da ne osetim ni najmanje naprezanje živaca ili mišića. Da bih im to dokazao, učinio sam to pred njihovim očima. Od tada je starija grupa postizala sve rekorde u svom napredovanju. Razlika je između mladosti i životne snage i starosti i lošeg zdravlja samo u brzini kojom se okreću vrtlozi. Normalizujte stepen brzine i stari čovek biće kao ponovo rođen. Oslonjeni ste na ruke sa dlanovima na tlu i savijenim nožnim prstima. Za vreme tog rituala šake i stopala trebale bi biti udaljene oko 60 cm jedne od drugih, a ruke i noge ispružene. Počnite rukama uspravno prema tlu i savijenom kičmom, tako da telo visi. Istovremeno povucite bradu prema napred i privucite je na grudi. Vratite se u početni položaj i započnite ponovo. Na kraju prve nedelje taj ćete ritual osetiti posebno korisnim. Čim ga izvežbate, pustite telo iz uzdignutog položaja da se lako spusti do tačke u kojoj gotovo dodiruje tlo. Sledite isti duboki način disanja kao i kod prethodnih rituala. Duboko udahnite kada podižete telo. Izdahnite potpuno kada ga spuštate. Istina je da je pet rituala korisno za istezanje krutih zglobova i mišića i popravljanje mišićnog tonusa, ali to nije njihova glavna svrha. Prava dobit tih rituala je u tome što se brzina energetskih vrtloga normalizuje. Počinju se vrteti brzinom koja je, recimo, ispravna za snažnog i zdravog čovjeka od dvadeset pet godina. Kada bismo, s druge strane, mogli videti vrtloge muškarca ili žene srednjih godina, odmah bismo ustanovili da su se neki od njih znatno usporili. Oni se svi vrte raznim brzinama i zbog toga nisu u skladu. Oni sporiji uzrokuju propadanje odgovarajućeg dela tela, dok brži izazivaju nervozu, plašljivost i iscrpljenost. Znači da je neskladno stanje vrtloga odgovorno za loše zdravlje, propadanje i starost. Tako se radi svaki dan nedelju dana. Sledeće nedelje podigne se broj na 5 ponavljanja, sledeće nedelje na 7 i tako sve po 2 više i nakon 10 nedelja stigne se do maksimalnog broja ponavljanja, a to je 21. Vežbe su predviđene za stariji svet, tako da može da se počne i od 7 ili 9… po proceni, ali bolje je da se počne od manjeg broja, pa da se polako ulazi u formu. Tako nema čak ni znojenja. Obratiti pažnju na disanje, potpuno je drugačije od sportskog, atletskog disanja. Uvek prvo ide udah, iako je to u stvari teži deo pokreta, a onda izdah, kad se vraća u početni položaj tj. Ako se kod prve zavrti u glavi, podignu se ispružene ruke ispred sebe, spoje dlanovi i gleda u palčeve nekoliko sekundi i sve će se umiriti. TIBETANSKE VEŽBE ZA ODRŽAVANJE ZDRAVLJA I PODMLAĐIVANJE Tibetanski sveštenici koristili su određene vežbe kako bi živeli duže i zdravije. Program njihovih vežbi opisao je Peter Kelder u svojoj knjizi Drevna tajna fontane mladosti. Mnogo je dobrobiti ovih vežbi, a neke od njih su bolji san, ujutro se budite sveži i puni energije, poboljšanje zdravstvenog stanja, bolje pamćenje, gubitak težine, poboljšanje fizičke snage i izdržljivosti, emocionalnog i mentalnog zdravlja. Kako funkcionišu ove vežbe? Prema Tibetancima, ove vežbe aktiviraju i stimulišu sedam ključnih čakri, koje zauzvrat stimulišu žlezde endokrinog sistema. Endokrini sistem je bitan za celokupno funkcionisanje organizma i za proces starenja. Tako ćete ovim vežbama uticati na sve organe i sisteme, uključujući fizičke i energetske sisteme koji utiču na procese starenja. Program vežbi Ove vežbe predstavljaju prilagođene pokrete joge. Tibetanci su godinama usavršavali pokrete, pa je stoga vrlo bitno da vežbe radite tačno na opisani način. Prvu nedelju, ukoliko ste zdravi i u relativno dobroj formi, radite svaku vežbu 3 puta. Ako niste u formi, te imate zdravstvenih problema, napravite svaku vežbu samo jednom, i tek ako ne osećate nikakvu neugodnost prilikom izvođenja vežbe, nastavite sa programom. Isto tako, pre izvođenja vežbi konsultujte se sa svojim lekarom. Ukoliko ste prekomerne težine, nemojte raditi četvrtu i petu vežbu, dok ne vratite snagu i izdržljivost. Kad započnete sa vežbanjem, radite samo one vežbe kod kojih prilikom izvođenja ne osećate neugodnost. Za početak ćete možda moći napraviti samo jednom svaku vežbu, ali ne odustajte, već kroz 4-5 dana moći ćete ponoviti vežbu dva puta. Svake nedelje povećavajte broj ponavljanja za jedan, najviše do 21 ponavljanja svake vežbe. To je ujedno maksimalan broj puta koliko možete izvesti jednu vežbu. Nakon toga ako želite unaprediti program vežbanja, radite vežbe brže, ali ne povećavajte broj ponavljanja. Ako ponovite vežbu više od 21 put, odrazit će se negativno na vaše čakre i poremetiti ravnotežu tela. Pet tibetanaca može stimulisati detoksifikaciju vašeg tela i stvoriti mnogo neugodnih fizičkih simptoma, pa se iz tog razloga savetuje da postepeno nedeljno povećavate broj ponavljanja vežbi. Za program vežbi možete se pripremiti hodanjem, po mogućnosti pola sata svaki dan ili istezanjem. Jednom kad počnete sa vežbama, probajte ih raditi svaki dan. Nemojte preskakati vežbe više od jednom nedeljno. Ako nemate vremena u toku dana, napravite barem svaku vežbu 3 puta — za to vam treba manje od 5 minuta. Da bi poboljšali učinak pet tibetanaca, smanjite unos šećera i masnoća, a više jedite lako probavljivu hranu. Najbolje je raditi vežbe ujutro, pre doručka. VEZBE PET TIBETANACA …SVAKA SE RADI DO 21 PUTA, ILI MANJE U NEPARNOM BROJU IZVOĐENJA UJUTRO I UVEČE PRVA VEŽBA 1. Tibetanac — pojacava telesnu i duhovnu pokretljivost i stabilizuje vaše psihicko stanje. Oci najpre usmerite na jednu tacku. Okrecite se lagano u smeru kazaljke na satu sleva na desno na mestu pet puta. S obzirom da ce vam se malo zavrteti u glavi, pomoc orijentacije pružit ce vam tacka koju ste na pocetku fiksirali i na njoj cete na kraju zaustaviti pogled. Zaustavite se, dlanove položite na prsa i usmerite pogled na palce na rukama. Dišem duboko, mirno i opušteno, Ja sam lakoca, svetlost, ljubav i smeh. Uvek se svesno krecem. Svaki dah daje mi novu energiju. Ja sam blistava sila života. U svakom trenutku stvaralac sam svoega života. Moj razum i moje srce u ravnoteži su. Moja energija tece slobodno i otvoreno. Osecam svoje telo kao skladnu celinu. Puštam da me se diše. Moje telo postaje sve laganije i laganije. Disanjem povezujem telo, duh i dušu. Dopuštam svojem disanju da nadje vlastiti ritam. Odvajam se od svega negativnog. Imam poverenje u mudrost svoega tela. Moji pokreti slede moje disanje. Prepuštam se toku-tecenju, struji života. Uvek sam u pravo vreme na pravom mestu i uspešno cinim upravo ono što treba. Tibetanac — vas vraca u vaše središte, jaca trbušne mišica i poboljšava imunitet. Opružite se ledjima na pod, ispružite ruke niz telo skupljenih prstiju. Dišite smireno i duboko. Pri udahu privucite glavu i savijena kolena prema stomaku, ledja pri tom ostaju priljubljena uz tlo. Pri drugom udisaju obe se noge vodoravno podižu u vazduh. Nekoliko udisaja ostanite u ovoj poziciji. Pri izdisaju polagano spustite nazad glavu i noge na pod. Dišem duboko, mirno i opušteno, Ja sam lakoca, svetlost, ljubav i smeh. Uvek se svesno krecem. Svaki dah daje mi novu energiju. Ja sam blistava sila života. U svakom trenutku stvaralac sam svoga života. Moj razum i moje srce su u ravnoteži. Moja energija tece slobodno i otvoreno. Osecam svoje telo kao skladnu celinu. Puštam da me se diše. Moje telo postaje sve laganije i laganije. Disanjem povezujem telo, duh i dušu. Dopuštam svojem disanju da nadje vlastiti ritam. Odvajam se od svega negativnog. Imam poverenje u mudrost svoega tela. Moji pokreti slede moje disanje. Prepuštam se tecenju-toku života. Uvek sam u pravo vreme na pravom mestu i uspešno cinim upravo ono što treba. Pet tibetanaca … TREĆA VEŽBA 3. Tibetanac — širi grudni koš i pomaže pri jasnijem sagledavanju životnih ciljeva Uspravnog tela ne pogrbljenih ledja iuspravno postavljenih nožnih prstiju kleknite. Bradu spustite na prsa. Zaklopite oci i osluškujte nekoliko udaha 3-4. Pri udisaju rukama kružnim pokretom predjite preko glave i stavite ih na bokove. Opuštenih ramena nagnite se lagano pozadi. Glavu polako spustite pozadi na ledja, opustite vilicu, usta lagano otvorite, nekoliko puta udahnite. Dišem duboko, mirno i opušteno, Ja sam lakoca, svetlost, ljubav i smeh. Uvek se svesno krecem. Svaki dah daje mi novu energiju. Ja sam blistava sila života. U svakom trenutku stvaralac sam svoega života. Moj razum i moje srce u ravnoteži su. Moja energija tece slobodno i otvoreno. Osecam svoje telo kao skladnu celinu. Puštam da me se diše. Moje telo postaje sve laganije i laganije. Disanjem povezujem telo, duh i dušu. Dopuštam svojem disanju da nadje vlastiti ritam. Odvajam se od svega negativnog. Imam poverenje u mudrost svoga tela. Moji pokreti slede moje disanje. Prepuštam se tecenju- toku života. Uvek sam u pravo vreme na pravom mestu i uspešno cinim upravo ono što treba. Tibetanac — izravnava vrat, jaca kicmu, aktivira varenje i pleksus solaris. Rukama se poduprite u ravnini sa zadnjicom, tako da vrat ostane prav. Privucite noge i postavite stopala u širini kukova, paralelno jedno uz drugo. Sa sledecim udisajem podignite zadnjicu. Potom se podignite u most. Glavu polako spustite unazad. Ostanite nekoliko udisaja u ovom položaju. Bez zaustavljanja daha, nakratko zategnite svaki mišic na telu. Pri izdisaju vratite se u prvobitni sedeci položaj u opustite se. Za postizanje ravnoteže, gornji deo tela presavijte preko nogu. Dišem duboko, mirno i opušteno, Ja sam lakoca, svetlost, ljubav i smeh. Uvek se svesno krecem. Svaki dah daje mi novu energiju. Ja sam blistava sila života. U svakom trenutku stvaralac sam svoga života. Moj razum i moje srce u ravnoteži su. Moja energija tece slobodno i otvoreno. Osecam svoje telo kao skladnu celinu. Puštam da me se diše. Moje telo postaje sve laganije i laganije. Disanjem povezujem telo, duh i dušu. Dopuštam svome disanju da nadje vlastiti ritam. Odvajam se od svega negativnog. Imam poverenje u mudrost svoga tela. Moji pokreti slede moje disanje. Prepuštam se toku-tecenju života. Uvek sam u pravo vreme na pravom mestu i uspešno cinim upravo ono što treba. Tibetanac — ce Vam procistiti um i oterati loše raspoloženje. Legnite stomakom na tlo, ruke postavite u visini grudi, celo dotice pod. Oduprite se nožnim prstima o pod i pri udisaju podignite na ispruženim rukama gornji deo tela. Glavu polako zabacite na potiljak i uz nekoliko smirenih uzdisaja ostanite u ovj poziciji kobre. Kod sledeceg udisaja iz sredine tela zauzmite obrnutu V-poziciju. Pete spustite na tlo, a bradu povucite na grudi. Kratko zadržite dah, te se preko kobra-pozicije vratite u ležeci položaj. Dišem duboko, mirno i opušteno, Ja sam lakoca, svetlost, ljubav i smeh. Uvek se svesno krecem. Svaki dah daje mi novu energiju. Ja sam blistava sila života. U svakom trenutku stvaralac sam svoga života. Moj razum i moje srce u ravnoteži su. Moja energija tece slobodno i otvoreno. Osecam svoje telo kao skladnu celinu. Puštam da me se diše. Moje telo postaje sve laganije i laganije. Disanjem povezujem telo, duh i dušu. Dopuštam svojem disanju da nadje vlastiti ritam. Odvajam se od svega negativnog. Imam poverenje u mudrost svoga tela. Moji pokreti slede moje disanje. Prepuštam se toku — struji zivota života. Uvek sam u pravo vreme na pravom mestu i uspešno cinim upravo ono što treba. Intuitivni saradnik Svetlosti, prošla mnoge seminare, kurseve i predavanja o čovekovoj prirodi, duhovnosti i životu. Njena jedina želja je da ljudima prenese ono što zna i što može svima koristiti u buđenju svesti, ne bi li tako postali bolji, svesniji i humaniji ljudi. Mirna, draga i mudra osoba koja ima šta ponuditi. Pomaganjem drugima, mi pomažemo sebi. Iskren saradnik Svetlosti to zna i u sopstvenim promenama vidi i onog koji je podstakao i inspirisao. Zahvalnost tada proizilazi na razne načine jer Biće je beskonačno i zna sijati suštinom.



Blizanačke Duše
Kod sledeceg udisaja iz sredine tela zauzmite obrnutu V-poziciju. Trup će s natkolenicama činiti ravnu liniju, paralelnu s tlom. Srodna duša nam može biti i netko koga možda smatramo neprijateljem i tko pritišće sve naše okidače. Hvala ti draga Natalija na tvojoj iskrenosti i hrabrosti izražavanja sebe i svojih vjerovanja. Kao i kod drugog rituala i ovde morate slediti određeni ritam disanja. Ta referentna tačka pomoći će vam da budete manje dezorijentisani i da vam se manje vrti. Stoga ženske polovine često pokušavaju da kontrolišu vezu blizanačkih duša kroz aktivno pokušavanje da navedu muške polovine da se kreću ka njima. Razlika je između mladosti i životne snage i starosti i lošeg zdravlja samo u brzini kojom se okreću vrtlozi. Između ponavljanja, dok vam se mišići opuštaju, dišite dalje u istom ritmu. Malo po malo uspelo mu je da ispruži noge pa ih je nakon tri meseca mogao potpuno bez napora držati ispružene. Da bih im to dokazao, učinio sam to pred njihovim očima. Ovo spoljašnje traganje je veoma bolno i pre ili kasnije osetiće da ne postoji drugi način povezivanja sa blizancem osim da se dosegne najdublje mesto u samome Sebi.

[Dame za jednu noć bih|Zene za upoznavanje sarajevo|Slike sexi zena]






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.