< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Srpanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

 

Design by ZOKA

 




by yesyesez


by disan9294

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Music Avatars

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Cute Icons




ime:iva
razred: 8.b
hobi: ples,rolanje,ma puno tog...
horoskopski znak: račica
tip dečka:dobar,zajebant,zgodan..heh...
volim: izlaske,vikende,ljeto,more,,snijeg,tulume,frendice,
putovanja,božić,kad nema škole,shopping,šminku,zajebanciju...
ne volim: nedruštvenost,sebičnost, idiotizam, licemjerje,
škrtost,egoizam,ljude pune kompleksa,
laži, pretvaranje, odugovlačenje...
ljubav: slobodna..hehe
slušam: sve pomalo...osim opere i toga..
















by n1gga


by evilwafflez





by tandra


by splonamona

Myspace Icons
Myspace Icons
Myspace Music Icons
Myspace Fashion Icons
Myspace Fashion Icons
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Sayings Icons

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Graphics

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Party Icons

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Icons

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Icons

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Icons

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Graphics

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Avatars

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Avatars

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Avatars

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Avatars

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Icons

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Icons

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Cute Icons
Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Cute Icons

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Cute Icons

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Cute Icons


Glitter Graphics & Comments
MySpace Icons
Myspace Icons
MySpace Icons


MySpace Icons
Myspace Icons
MySpace Icons


MySpace Icons
Myspace Icons
MySpace Icons



glitter-graphics.com























glitter-graphics.com





























glitter-graphics.com










glitter-graphics.com




















 


 Cool Graphics at BlingCheese.com
Glitterlove.com - Glitter Graphics, MySpace Graphics, MySpace Videos, MySpace layouts
Glitterlove.com - Glitter Graphics, MySpace Graphics, MySpace Videos, MySpace layouts
Glitterlove.com - Glitter Graphics, MySpace Graphics, MySpace Videos, MySpace layouts
Glitterlove.com - Glitter Graphics, MySpace Graphics, MySpace Videos, MySpace layouts
Glitterlove.com - Glitter Graphics, MySpace Graphics, MySpace Videos, MySpace layouts
 Cool Graphics at BlingCheese.com
 Cool Graphics at BlingCheese.com
 Cool Graphics at BlingCheese.com
 Cool Graphics at BlingCheese.com
 Cool Graphics at BlingCheese.com



 







 


utorak, 29.04.2008.

 

A ja luda k'o i pre, ne mogu mi ništa godine, ne mogu mi ništa porazi,ne mogu mi takvi kao ti....a ja ista k'o i pre, brige se na meni ne vide,lažu mene lažem druge ja, DA SAM BOLJA NE BI VALJALA...

dada..sve znam...obećala sam vam novi post još daaavnooo...al eto fkt nisam imala vremena,a i komp mi se neće upaliti..haha..tak da sam sad na sekinom...zapravo ne bi se ni sjetila napisati post da nisam vidjela komiće od merice i ivančice (lol,vt)...
da sada ne duljiim sa uvodom (jer stvarno nisam dobra u tome ;D) krenimo otpočetka...
THE BIG DAY
19.4....što reći...mislim da su se ostale curke na blogovima pozabavile o značenjiima krizme itd. tako da oko toga neću baš previše pisati...samo ću reći da je bilo super,savršeno(isključimo zajedničku fotografiju cijelog razreda na kojoj sam jedino JA ispala sa poluzatvorenim očima..dada znam šta sad miislite ,,opet''...tako je! opet! )...i u crkvi,i ispred(pogotovo ona slika s našim dalićem), i naravno poslije u restoranu...tu ću stati jer ako se raspišem to će duugoooo trajati....samo ću još reći da su moje cure bile prekrasne...mislim sviiiiii ste bili,kad smo već kod toga...hehe

Eh,sad nisam sigurna da li se ovaj big day odnosio na krizmu ili na tulum koji je bio ove subote...u svakom slučaju ako se odnosiio na tulum----> potpuno nezasluženo...bilo je dosadno...možda i ne bi bilo da cijelu večer nisu svirale 2 pjesme,i da je netko plesao, i da se ja sjećam tuluma...hahahahaha..šalim se...sjećam se...nečeg...valjda..malo...kroz maglu...:DDD

kao što možete primjetiti ja sam bolje volje...ooo tu i neka riima pada..bolje-volje...hahahahhahaaha...ne pitajte...marija kaže da bi trebala biti presretna al...neka ostane na onom ,,happy''...:)
joj da rekla sam da ću u ovom postu pisati o događajima na plesu,al ljudi moji fkt nemam snage...to sam ponovila 10000 puta i ne mogu opet...samo ću vam reći da se ne mogu ni pošteno veseliti nastupu (koji je btw. 8.5) a niti novoj koreografiji iako je odlična...a to sve zbog naše trenerice,koja nam,ako ćemo iskreno pili živce...ali nadam se da će se sve riješiti da budemo savršeno pripremljene za nastup,i da nema više neke napetosti....
i na kraju iimam par rečenica za vas:
1) VIŠE NIKAD NE PIJEM!!!! hahahaha
2) DAJ IMPROVIZIRAJTE AKO NIŠTA DRUGO ZBOG NASTUPA!!!
3) IMAJTE SVOJE JA!!!
4) primite kissach od vaše ive ;DDD



| komentari (148) | print | # |


 


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.