Smrt će doći po sve nas....

četvrtak, 26.07.2007.

SAVRŠENA DRUGA...


Mislim da je ovo prvi put da je moja glava bez inspiracije, da su mi usta ostala prazna i bez riječi, da u mome srcu nema mjesta za stihove.
Netko kao ti morao mi se dogoditi, morao mi je netko pokazati da u meni još uvijek postoji mjesto za bol i za grižnju savjesti. Možda te nisam trebala odbiti i ostati druga, ali počela sam te željeti samo za sebe i samo tebi se predavati, a previše se toga saznalo. Vjeruj mi ovako je lakše, ovako boli samo mene, ovako plačem samo ja i nitko više. Jer ti za mnom nećeš plakati, ne znam ni dal ćeš žaliti, jer ti si meni počeo biti previše, a ja tebi samo još jedna u nizu. Previše me toga boli kod nas dvoje, a opet mi je bilo toliko lijepo. Ona plaža u rano jutro zauvijek će ostati u meni, a samo ja znam zašto. To ti nikad nisam uspjela reći, a sada više nemam ni zašto. To je bila moja slika ljubavi i moja mašta sreće, a s tobom sam ju doživjela, bar prividno. Jer u nama sam samo ja vidjela ljubav, a ona tu nije ni postojala. Da mi je samo pretvorit se u vjetar, jer to je ono što ti želiš biti. I tiho poput maestrala zaplesat ti po licu, samo da te imam blizu sebe. Bar na kratko. Bar da te sada posjetim i pogledam ti u oči, da vidim dali je i tebi žao, dali i ti imaš pitanja skrivenih za mene, a bolje je da ostanu neizrečena. Žalosno je što te toliko želim kraj sebe, samo te taknuti, samo te gledati, a obećala sam si da si ovo više nikada neću dopustiti. Da neću tako lako predati nekome srce i sama ga naposljetku zgnječiti. Ovako je bolje i ovako je lakše. A šta ako si ti ta polovica koju sam tražila? A šta ako je ovo bio moj vlak sreće? Jer ovo koje imam doma nije to. Sve je, samo ne to, samo ne ti! Nisam ti ni stigla objasniti ili ti barem dati do znanja da shvatiš da si mi ušao preduboko. Bez pitanja, ponovo...Možda bolje da ti nisam ni stigla pokazati osjećaje, jer ti ih nisi želio vidjeti od mene, a barem se mogu tješiti da ih je bilo i kod tebe. Jer što je uistinu u tvome srcu, nisam imala prilike saznati, al samo ja znam kako si me gledao. Da smo se sreli samo godinu dana ranije...


26.07.2007. u 20:23 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Moj crni život...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Nakon moje smrti...

Kada umrem, ne želim
da suzama zaljevaš zemlju moga groba.
Ne želim da tvoj život stane,
dok sklopljenih očiju ležim nepomićno,
u zatvoru vjećnosti..
Bili smo posebni, stapali smo se,
kao kišna kap sa zemljom,
nadopunjavali smo jedno drugo,
i u najmanjem pokretu,
vodili smo jedno dugo,
putovima, božje volje.
Otkrivali si mnoge skrivene tajne.
Za mene, poseban si dio čovječanstva,
zato želim da sanjaš moje snove,
da živiš kao da sam ja ovdje,
kao da nikada otišla nisam...
Moj duh je i dalje s tobom,
nosi me u daleku budućnost,
koju ja neću upoznati....



THRILL-ALO BRATE

Alo brate...zašto si otišao prerano,
ja još vidim tvoje lice, čujem glas,
tako stvarno je,
Ne mogu vjerovat, ne, da nisi tu,
sve je bilo tako blizu,
sad se čini puno dalje,
na tebe sjećanje ostaje, uvjek će,
nikad nečeš past u zaborav, i to je obećanje.
Borba, odlučnost, strast, mogućnost,
nisi vjerovo u prošlost, samo sadašnjost,
budućnost,
Oni što te znaju,
znaju kakav si bio,
neću dizat te visoko, to nisam nebi htio.
Riječi ne mogu opistai,
ni djelo ni osjećaj,
VIDIMO SE FRENDE AKO DOĐEMO U RAJ,
do tada samo znaj da THRILL nije stao,
samo još mi nije jasno,
zašto te je Bog zvao,
Možda taži svoje Anđele prebrzo,
da se vrate,
alo brate...

REFREN:
Zauvijek....ostat će slika tebe ko mladog lika,
Zauvijek...u nama ostaje tvoj glas,
Zauvijek...ostat češ mlad, u nama trag,
nikad ti nisam reko: "prijatelju bio si mi drag".
Zauvijek..ostat će slika tebe ko mladog lika,
zauvijek...u nama ostaje tvoj glas,
Zauvijek...ostat češ mlad, u nama trag...
Nikad ti nisam reko: "prijatelju, jako si mi drag"..

Alo brate… Dani prolaze
Tebe nema, ljudi mi dolaze i govore
Da sve ce bit O.K.
Ali kako, zasto, kada ostali smo bez tebe
Jedine snage, jedinih krila
Predobrog prijatelja, pokretača Thrill-a
U glavi sve je prazno, u duši sve je tamno
Ostaju osjecaji, sjecanja sezu davno
Zajedno smo sjedili u klupi, išli smo u školu
Zajedno smo furali Thrill po Slavonskome Brodu
Koza, brate, sve više mislim na te
i molim andjele, a oni nece da te vrate
To je molitva za tebe, naš prijatelju mili
Andjele, čuvaru mili, svojom snagom nas zakrili Vidimo se, docu i ja jednom u raj
U početak koji nema kraj…


(REFREN...)

Krist, sin Boga zivota
Odveo te u svoje
Vazda zelene krajeve nebeske
Počivao u miru Bozijem…


MALA ŠALA:

Profesore naš
koji sjediš
za imenikom
sveti se pero tvoje
nestani kraljevstvo tvoje
budi volja naša
kako na mjestu
tako i pred pločom
dvojku našu svagdašnju
daj nam danas
i zaboravi jedinice naše
kako i mi zaboravljamo gradivo vaše
i ne izvedi nas pred ploču
nego ostavi nas na mjestu.
AMEN.


DARIO...
Mnogo suza poteklo je,
nećemo se više sresti,
ostala je samo tuga,
na prašnajavoj staroj cesti,
kada jednom prođeš tuda,
osvrni se, moraš stati,
tu sam negdje u blizini, možda češ me ugledati.
I dok pišem ja osječam,
kraj mene je tuga sjela,
ništa više jer smo si,
SAMO DAVNA USPOMENA....
BOLI ME


Boli me što šutiš

i što te nemam...
Boli me..
Boli me jer kriješ osjećaje..da ih ne vidim...
Boli me.....kad kažeš da me voliš,
a znam da lažeš ovaj put..
Boli me..jer i te si noći zbog neke čežnje
i nostalgije meni prodao ljubav...lažnu ljubav..
Boli me..boli jer ni danas ni sutra se neće ništa izmijeniti...
Ja ću ti biti i ostati dobra prijateljica..da bude zamjena
tvojoj nesretnoj ljubavi..
Boli me, jer ti me previše boliš...


NE ZNAM KOJI JE PUT...

Ne znam koji je put
ali ja sam opet sama
u tišini ove duge noći.

...tužna i sama ko
prva suza ove noći koja
je tiho napustila natekle oči
dozivala sam tvoje ime i
šaptala ti dođi i poljubi me.

Dođi, opraštam ti sve, samo dođi
i pogledaj me...kao što si me
gledao svakog dana...

Voljela sam te jako, kako nitko nikog nije, voljet ću te zauvijek,
ali sa suzama uočima i pustom težinom u srcu...

Žao mi je što nikada neću znati zašto patim...
što te otjeralo od moje nevine duše i sirotog srca...

Možda nikada nećeš saznati koliko je moje ljubavi za tebe, DARIO....
volim te ljubavi moja...


O BRINETAMA....

Zašto su brinete ponosne na boju svoje kose?
Slaže im se s brkovima.

Zašto brinete vole tamnu kosu?
Prljavština se manje vidi.

Zašto Indijanci ne skalpiraju brinete?
Lakše je obrađivati dlaku sa bizonove guzice.

Zašto su brinete ravne?
Da se može lakše pročitati što im piše na majici.

Zašto se nogometni stadioni dizajniraju po brinetinim grudima?
Za nogomet treba ravan teren.

Zašto brinete nose dječje grudnjake?
Da ne moraju mijenjati flastere svaki dan.

Zašto su prestali prodavati Barbie brinetu?
Roditelji su se bojali da perut može biti zarazna.

Kako ćeš znati da brineta ne nosi gaćice?
Ima perut na cipelama!

Što učini brineta nakon češljanja?
Obuče traperice.

Što je dobro kod brineta patuljaka?
Upola manje su ružne.

Zašto brineta pazi na svoju figuru?
Zato jer ju nitko drugi ne želi.

Što brinetama najviše nedostaje kod velikih tuluma?
Poziv.

Kako se može ustanoviti da je brineta usamljena?
Provjeriti joj puls.

Koja je razlika između brinete i smeća?
Smeće ide iz kuće bar jednom tjedno.

Što je zgodan muškarac s brinetom?
Talac.

Zašto je Bog stvorio brinete?
Da ružni muškarci ne ostanu sami.

Kako se zna da brineta upravo ima seksualne aktivnosti?
U paklu rade snješka.

Zašto brineta spava potrbuške?
Zato jer može.

Što je brineta između dvije plavuše?
Nevidljiva.

Može li se brineta izgubiti u grupi od tri žene?
Može. Ako je bar jedna od njih plavuša.

Što brineta prvo kaže kad traži dečka?
"Jel' plavuša otišla?"

Zašto se brinete smatraju za zlo?
Kad ste vidjeli vješticu plavušu?

Je li istina da plavuše imaju više zabave.
Ne. Plavuše dobivaju svu zabavu.

Zašto ljudi kažu da su brinete pametnije?
Jer im je žao što su tako ružne i dosadne.

Zašto su vicevi o plavušama kratki?
Da ih brinete mogu zapamtiti.

Što je crno, plavo i smeđe i leži u jarku?
Brineta koja je previše pričala viceve o plavušama.

POSVEĆENO DAJANI DUGANDŽIĆ



Oprost

u boji tvog glasa
pronašla sam odgovore
i u očima koje su blještale
i mrzile me kao što nitko nikad nije
u njima sam polako iščezavala...
vidjeh svoj lik u tvojim zjenicama
odsjaj je bivao sve jači
bilo me je strah
no ne htjedoh priznati
stajala sam čvrsto s nogama na zemlji
dok su me tvoje usne klele
i udarale me pogrdnim riječima
svaka riječ boljela je više od šamara
pretukao si me
sada sam jaka
i ne dam da mi utopiš glas
ne dam da mi progutaš osmjeh
i ukradeš sunce iz očiju
i ne dam da mi mržnjom
uništiš pojam ljubavi
i dok stojim ispred tebe
i gledam te pravo u oči
i vidim samo jad
a mogao si biti i ostati čovjek
a ti doživljavaš posljednji pad
i kao da si pred sudcem
gledaš u tlo
nemaš snage pogledati me kao tada
sada ja znam što je ponos
i što je kazna.
ja ne pamtim grijehe
pamtim samo iskupljenja
ali čovjek je stvoren za grijeh,
za kaznu
i zato da se mijenja...

KAD UMREM
NEZOVI POPA
NEK ME KONOBAR
ZAKOPA
MJESTO KRIŽA
POSADI ŠLJIVU
I NA NJU POSADI PIVU
KAD USKRSNEM
DA SI GUCNEM
I SA TOBOM DA SE
TUCNEM


Igracka

Te noci slusala sam srce svoje bolje da nisam
htela sam da budem tvoja
nezna svila, to sam i bila
zeleo si moje telo, poljupce i srce vrelo
a ljubav, to sa mnom nisi hteo

Ref.
Igracka sam ti bila nisam to zasluzila
igracka, a ne dobra vila sto te je volela
kazni me, da te zaboravim
reci mi, da te vise ne volim

Te noci ljubila sam usne tvoje bolje da nisam
mladost svoju sam ti dala
tanku bluzu raskopcala
zeleo si moje telo, poljupce i srce vrelo
a ljubav, to sa mnom nisi hteo

Ref.

Ref.