VICEVI > FUN< FUN>FUN

nedjelja, 01.04.2012.

Na vratima javne kuće se pojavljuje elegantan, njegovan čovjek 50-ih godina.
Madam, vlasnica bordela ga pita:

- "Mogu li Vam pomoći?"
-"Htio bih do Valerije!"
- "Poštovani gospodine, Valerija je naša najskuplja cura! Želite li možda neku drugu djevojku?"
-"Ne, hoću baš Valeriju!"
Madam poziva Valeriju, koja silazi niz stepenice i objašnjava mu da je cijena 5.000 EUR.
Čovjek nije ni trepnuo, vadi novčanik iz džepa i predaje traženi novac.
Oboje odlaze u gornje prostorije.
Posle nekih sat vremena silazi gospodin, vidno olakšan i zadovoljan.

Sljedećeg dana se čovjek opet pojavljuje i opet traži Valeriju. Valerija mu objašnjava:
- "Do danas još niko nije dva puta zaredom došao kod mene, jer sam očigledno preskupa! Popusta nema, cijena je opet 5.000,- EUR."

Gospodin plaća bez riječi i odlazi sa Valerijom.
Poslije nekih sat vremena napušta bordel, zadovoljan kao i prošli put.
Sljedeće noći se gospodin opet pojavljuje.
Svi u bordelu su u čudu jer opet traži Valeriju.

Opet sve isto, on plaća i odlazi sa Valerijom.
Poslije burnog doživljaja, Valerija ne može izdržati i pita ga:

- "Niko još nije bio 3x kod mene, a ti dolaziš treću noć zaredom! Odakle si?" upita ona.
- "Iz Kistanja Donjih"
Ona:
- "Stvarno, pa to je nevjerovatno! I ja sam odatle!"
On:
- "Znam! Umrla ti je sestra, ja sam njen advokat! Ostavila je u testamentu da ti za života predam njeno nasljedstvo od 15.000 E"

Pouka :

3 stvari na ovom svijetu su ti sigurne:

1.) smrt
2.) porez
3.) I da će te advokat zajebati!!!

- 19:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #