VICEVI > FUN< FUN>FUN

srijeda, 16.03.2011.

Smisao rata nije da umreš za svoju domovinu, nego da neprijatelja prisiliš da umre za svoju!

Ako se nekad osetiš malen, zapostavljen i depresivan... uvek se seti da si nekada bio najbolji i najbrži spermatozoid u svojoj grupi!



Danas sam startovao ribu i definitivno je bilo hemije među nama...

Upotrebila je suzavac u spreju...



Zdravstveno stanje i ženinu prošlost nikada ne treba mnogo proveravati.

Uvek ćeš nešto novo otkriti!



Kažu da Srbi puno psuju.

Jebi ga, šta ćeš...



Počeo sam dijetu: prestao da pijem, pušim i prejedam se.
Za 14 dana izgubio sam dve nedelje.



Smisao rata nije da umreš za svoju domovinu, nego da neprijatelja prisiliš da umre za svoju!



Istiniti natpisi u jednoj lekarskoj ordinaciji:

"Ja volim seks, kao što vi volite pušiti.

Kako ja ne jebem u Vašoj kancelariji, nemojte ni vi pušiti u mojoj".

- 11:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #