VICEVI > FUN< FUN>FUN

srijeda, 22.12.2010.

Ovaj krug sam smislio, ovaj krug sam stvorio.....



Direktor kompanije poziva sekretaricu i kaže joj: "Hajde, spremi
se, idemo na nedelju dana na službeni put u inostranstvo..."
Sekretarica po povratku kući obaveštava muža: "Dragi, moram sa
šefom na službeni put na nedelju dana, moraćeš sam da se brineš o
sebi..."
Muž obaveštava svoju švalerku: "Moja žena putuje na nedelju
dana, provešćemo to vreme zajedno..."
Švalerka obaveštava svog djaka kome daje časove iz matematike:
"Biću veoma zauzeta, imam puno posla i pauziraćemo nedelju dana..:"
Đak sav srećan obaveštava svoga dedu: "Dedice moj, biću slobodan
nedelju dana i nemam časove, jer mi je nastavnica zauzeta, hajde da
idemo na pecanje..."
Deda (direktor kompanije) ponovo zove svoju sekretaricu: "Plan
je promenjen, moj unuk me moli da provedemo vreme zajedno. Putovaćemo
drugi put..."
Sekretarica zove svoga muža: "Dragi, moj šef je zauzet, službeni
put je odložen..."
Muž zove švalerku: "Nećemo moći ove nedelje, žena je odložila put..."
Švalerka zove djaka: "Nastave će ipak biti kao i obično..!"
Đak zove dedu: "Dedice, nastavnica je rekla da će nastave biti
kao i obično, ne mogu da ti pravim društvo..."
Deda zove svoju sekretaricu: "Ne sekiraj se, ipak putujemo ove
nedelje. Spremaj stvari..."

- 20:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #