VICEVI > FUN< FUN>FUN

srijeda, 22.12.2010.

BLONDE


Pričaju dvije plavuše. Kaže prva:

- Doktor mi je rekao da idućih par dana živim samo na jabukama.

Kaže druga:

- A što ako padneš?

------------------------------------------------------------------

Svađaju se dvije plavuše:

- Zašto si spavala s mojim mužem?

- Pa da vidim koji je bolji.

- Glupačo! Mogla si mene pitati!

------------------------------------------------------------------

Pohvalila se plavuša prijateljici:

- Muž mi je obećao brda i doline.

- I jel ti poklonio?

- Je, zemljopisnu kartu.

------------------------------------------------------------------

Zašto plavuša drži lovu na štednjaku?

- Štedi!

------------------------------------------------------------------

Plavuša radi u sandwich baru. Dolazi muškarac, te kaže:

- Dajte mi jednu kobasicu, ali vruću i da mi se puši!

- Kobasicu naplačujem, a pušenje dajem gratis!

---------------------------------------------------------------

Kako potopiti podmornicu punu plavuša?

- Pokucaš na vrata!

---------------------------------------------------------------

Plavuši umro muž i na sahrani je tješi njena prijateljica:

- Nemoj plakati, lijepa si, mlada si, zgodna si, već sutra ćeš naći sebi drugoga.

A na to će plavuša:

- Dobro sutra, a što ću za večeras?

---------------------------------------------------------------

Priđe momak zgodnoj, starijoj plavuši:

- Da li si udana?

- Da, udana sam za jednog doktora!

- A da li je tvoj doktor bogat?

- Pa ne misliš valjda da sam se udala zbog zdravstvenih problema?

---------------------------------------------------------------

Iznervirani šef kaže plavuši da joj je mozak među nogama. Drugi dan zove plavuša šefa i ispričava se što ne može doći na posao jer je dobila izljev krvi u mozak!

---------------------------------------------------------------

Razgovara plavuša s ogledalom:

- Ogledalce, ogledalce, tko je najljepši na svijetu?

- Pa miss svijeta, glupačo!

---------------------------------------------------------------

Ide plavuša u dućan kupit televizor. Prodavač joj kaže:

- Žao mi je gospođice, ali ne prodajemo plavušama.

Ona se naljuti da kakva je to diskriminacija i ode doma.

Sutradan si ofarba kosu u smeđe i odluči opet probati. Uđe u dućan i pita prodavača za televizor, na što će on opet:

- Ne prodajemo plavušama!

- Pa dobro, kako ste znali da sam plavuša?

- Zato što mi prodajemo mikrovalne pećnice.

---------------------------------------------------------------

Stoje dvije plavuše na autobusnoj stanici i jedna pita vozača:

- Mogu li ovim autobusom do Sarajeva?

- Nažalost, ne možete.

A druga će:

- A ja ?

---------------------------------------------------------------

Dođe plavuša u bus. Policajac se digne. Plavuša:

- Pravi ste menadžer:

Policajac:

- Hvala na kontinentu.

---------------------------------------------------------------

Nastavnica plavuša povela đake u kabinet biologije i pred vratima vidi da je zaboravila ključ pa kaže đacima:

- Vi uđite, a ja odoh po ključ.

---------------------------------------------------------------

Plavuša šalje pismo, a službenik ju upozorava:

- Gospođice, stavili ste previše markica na ovo pismo!

- O bože! Nadam se da neće otići predaleko!

---------------------------------------------------------------

Dvoje zaposlenih u firmi razgovaraju i muškarac kaže:

- Mislim da bih se mogao malo odmoriti od posla.

- A kako to misliš izvesti? - pita ga plavuša.

- Evo kako. - reče on i popne se na ormar. Zatim se zakači nogama za vrh i objesi naglavačke.

Malo kasnije ulazi šef, vidi ovoga kako visi i pita ga?

- Što, za ime Boga, tu radiš?

- Ja sam sijalica! - odgovori ovaj.

- A ja mislim da bi bilo bolje da uzmeš nekoliko dana slobodno. - odgovori mu šef.

Tip se otkači s ormara i izađe iz ureda.Plavuša krene za njim prema vratima.

- A gdje češ ti? - pita šef plavušu.

- Kući. Ne mogu raditi u mraku.

---------------------------------------------------------------

Plavuši počela goriti kuća. Panično zove vatrogasce. Vatrogasci:

- Samo mirno gospođo. Recite nam kako ćemo doći do vas?

Plavuša: - Pa s onim velikim crvenim automobilom!

- 20:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #