VICEVI > FUN< FUN>FUN

četvrtak, 02.12.2010.

Blago ženi koja ima majstora u kuci !!!

Svakodnevica.....

Ž: Ljubavi, popravi mi pipu u kupaoni, curi kao luda
(On dolazi i gleda pipu)
M: Daj mi klješta
(Žena odlazi i kopa po alatu)
Ž: Jel' ova?
M: Ma ne ta, papagajke daj!!
Ž: Ova?
M: Može i ta
M: Daj mi cigarete
Ž: Stižu
M: E daj, odvrni osigurač, ne volim da ima struje u kupaoni dok radim
(Žena uzima stolac, na nju stavlja šamlicu i penje se da odvrne
osigurač)
M: Dodaj mi kudjelju!!
(Žena opet kopa po alatu)

M: To je malo
(Žena opet kopa po alatu)

Ž: Jel' ovo dovoljno?
M: Biće valjda, nađi mi i gumice
Ž: Kakve gumice?
M: Jel' moram ja sve sam, majku mu! One s rupom

Ž: Aha, ok
(Žena opet kopa po alatu)
Ž: Ove?
M: Aaaa jebem te, zar ne vidiš da su te neke dronjave, nađi nove


Žena opet kopa po alatu)
Ž: Ove?
M: Moći će valjda
Voda prska po cijeloj kupaoni
M: Ma ti nisi normalna isključi ventil za vodu
Ž: Pa gde je ventil?
M: U podrumu, baš nemaš pojma

(Žena trči u podrum, vraća se zadihana)


Ž: Čime da zatvorim??
M: Pa kliještima!

(Žena trči u podrum, vraća se zadihana)


Ž: Sad ok?
M: Biće valjda
Krc,škrip,cangr,greb,šljap

M: Evo gotovo je, ovo i dijete može popraviti!

Žena ulazi u kupaonu skuplja vodu s poda, briše masne fleke s pločica, odčepljuje umivaonik koji je začepila kudjelja, briše pepeo sa veš mašine, i tugaljivo gleda izgoretinu na istom mjestu jer je tu stajala cigareta.

M: E, moramo kupiti novi umivaonik, ispala su mi klješta pa je pukao
Ž: Ok, ljubavi
M: E, budi dobra, skuhaj mi kavu, crk'o sam, samo ne zaboravi da
odvrneš ventil u podrumu i vrati osigurač a i pokupi onu tvojušminku
sve je popadalo i rasulo se po podu, što će ti tolika šminka!!

Ž: Uzima najveće papagajke i kreće prema svom dragom........

- 10:20 - Komentari (0) - Isprintaj - #