VICEVI > FUN< FUN>FUN

nedjelja, 18.07.2010.

NEKI PAMETNI NJAKOVIĆI!


" Novčić će vas odvesti do podzemne željeznice, ali češnjak će vam
osigurati slobodno sjedalo."

- Stara njujorška izreka



"Hrana ima važnu ulogu u pravilnoj prehrani."

- Fran Lebowitz



"Čini se da je glavni postulat nutricionista: ako ima dobar okus, loše
je za zdravlje."

- Issac Asimov


"Novo britansko istraživanje pokazalo je kako 9 od 10 ispitanika voli
čokoladu. Deseti laže."

- Robert Paul



"Moderno kulinarstvo, prevedeno u grubo, glasi: Ne mogu vjerovati da sam
platio gotovo 600 kn i još uvijek sam gladan!!"

- Mike Kalin



"Jedini način da očuvate zdravlje je da jedete što ne želite, pijete što
ne volite, i činite stvari koje radije ne biste."

- Mark Twain



"Nitko na svijetu nije hrabriji od čovjeka koji se zaustavi na jednom
zrnu kikirikija."

- Channing Pollock



"Omiljena životinja mi je - odrezak!"

- Fran Lebowitz



"Kažu da je crveno meso štetno, ali moram priznati da nikad nisam vidio
tigra koji izgleda bolesno."

- Chi Chi Rodriguez


"Sve što jedem, neki liječnik je proglasio smrtonosnim otrovom, a sve
što ne jedem je proglašeno neophodnim za život. Ali ja eto živim i
dalje."

- George Bernard Shaw



"Sladoled je toliko sjajan da je šteta što nije ilegalan."

- Voltaire


"Idealan broj za večeru je dvoje - ja i vraški dobar glavni konobar."

- Nubar Gulbenkian (1896-1972), Turski naftni magnat


"Kvaliteta hrane u restoranu obrnuto je proporcionalna veličini posude
za papar."

- Klotz's Law



"Što ste stariji, to je teže smršavjeti. To je zato jer se vaše tijelo i
vaša mast čvrsto sprijatelje."

- Nepoznati autor



"Ja sam u formi. Okruglo je forma."

- Nepoznati autor



"Jedna od većih životnih tajni je kako kilogram slatkiša može udebljati
ženu za dva kilograma."

- Nepoznati autor



"Vrag je učinio kažnjivim sve u čemu uživamo u životu. Ili nam pati
zdravlje, ili duša, ili se debljamo."

- Albert Einstein


"Najopasnija hrana je torta. Svadbena."

- Američka izreka



"Nisam se borio da dođem na vrh hranidbenog lanca kako bih postao
vegetarijanac!"

- Anoniman autor


"Možete reći da ste snažni ako ste u stanju razlomiti čokoladu u komade
vlastitim rukama, a nakon toga pojesti samo jedan komadić."

- Judith Viorst

- 21:20 - Komentari (2) - Isprintaj - #