VICEVI > FUN< FUN>FUN

nedjelja, 09.05.2010.

Ne smijete davati lažna obećanja našim starijim građanima!

Obrana:
- Molim vas navedite vasu starost.
Baka:
- Imam 94 godine.
Obrana:
- Hocete nam opisati svojim recima sta se desilo uvece, prvog Aprila?
Baka:
- Sedela sam na svojoj ljuljasci na verandi svoje kuce, kada se pojavio zgodan mladic i seo pored mene.
Obrana:
- Jeste li ga poznavali?
Baka:
- Nisam, ali je bio veoma prijatan.
Obrana:
- Sta se posle desilo?
Baka:
- Poceo je da mi trlja prepone.
Obrana:
- Jeste li pokusali da ga sprecite u
tome?
Baka:
- Ne, nisam.
Odbrana:
- Zasto niste?
Baka:
- Prijalo mi je. Niko me nije ni pipnuo odkako je moj Albert
preminuo pre 30 godina.
Obrana:
- I sta se desilo dalje?
Baka:
- Poceo je da mi trlja grudi..
Odbrana:
- Jeste ga u tome sprecili?
Baka:
- Ozivela sam od njegovog dodira, bila sam uzbudjena. Nisam se godinama tako dobro osecala!
Odbrana:
- Sta se desilo posle toga?
Baka:
- Bila sam u ekstazi. Legla sam i viknula "Uzmi me mladicu, uzme me sada!"
Obrana:
- Pa jel' nesto ucinio?
Baka:
- Djavola! Viknuo je "Aprililili". I tad sam upucala kurvinog sina!







- 19:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #