VICEVI > FUN< FUN>FUN

četvrtak, 18.12.2008.

BURZA RADA U SUSJEDSTVU....


Izjave stranaka, na Birou za zaposljavanje Obrenovac (verovatno je
slicno i u Beogradu) :


- Izvinite, mene zanimaju ovi mikrotalasni krediti.
- Ja sam u firmi proglasena kataloskim viskom. Znate,
treba mi onaj vas kolega. Mi smo prosli put radili nesto,
pa sam ja dosla opet.
- Izvinite sto kasnim, imao sam jedan mnogo smrtan
slucaj.
- "Da li imate zdravstvenih problema?", "Imam, ne cujem
na usi."
- Ja sam dosao jer mi je receno da se treba odrzati rec.
- Izvinite puno, ja sam neskolovanka.
- U kojoj knjizari mogu da kupim CV obrazac?
- Moram doci do vas, malo pre sam bila na grupnom
saslusanju.
- Izvinite ja sam dosao imam redovan pregled.
- Ja sam profesionalni bolesnik.
- Bila sam tamo na intimnom razgovoru.
- "Sta ste po nacionalnosti?", "Musko, mislim, muski
Srbin."
- Dobar dan, ja sam dosao da se prijavim. Doneo sam sve
sto mi treba, original i falsifikat diplome.
- "Gde vam je radna knjizica?", "Pojeo je ker."
- Ja sam dosla za babu, za novcane pare.
- Izvinite, mutirala sam datum.
- Zanimaju me programi ovih vladinih neorganizacija

- 10:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #