VICEVI > FUN< FUN>FUN

ponedjeljak, 12.05.2008.

DJEČJI AFORIZMI



Brat i ja smo danas pojeli cijelu teglu marmelade.
Večeras ćemo dobiti ili proljev ili batine!



Ne razumijem zašto se mama toliko ljuti što sam razbio vazu.
Ionako je vaza bila kineska, a ne naša!


U televizoru rade mali ljudi, a u radiju njihova djeca!



Baka nam je otišla na onaj svijet.
Sad i mi imamo nekog u inozemstvu!



Pogodili smo loptom susjedovu ženu.
Sad nam je susjed glavni sponzor.



Našoj susjedici mama gleda u šalicu, a tata u noge!


Moja sestra je opet položila razred odličnim uspjehom - sve same petice.
Ona to meni namjerno radi!



Ujna Mica je opet u drugom stanju.
Njoj je drugo stanje u stvari prvo!



Mami i tati danas je godišnjica braka.
To svi znamo osim tate.



Kad se mama i tata zaključaju u spavaću sobu ja u narednih sat vremena mogu
raditi što hoću.
Što ja volim taj seks!



Pitao sam tatu zbog čega on brije bradu a mama noge.
On kaže da se svako brije onde gde ga ljudi gledaju.

- 16:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #