VICEVI > FUN< FUN>FUN

utorak, 23.10.2007.

BEOGRADSKI GRAFITI

· Budi uz mene kad odem od tebe.

· Za lepršav hod i sjaj u očima, koristite kozmetiku "HEINEKEN".

· Neko nam je stavio drogu u heroin! (grafit na Voždovcu)

· Svi Srbi u jednoj državi! Koncentracija koja ubija.

· Šta to znači živeti u iluziji? Kad posle 25 godina braka primetiš, da ti žena nije strastvena nego asmatičar.

· Vozim kao grom! Svaki dan udarim u drvo!

· Afrika ne može da bude daleko. Kod nas u firmi radi jedan crnac i na posao dolazi biciklom .

· Letenje je lako naučiti. Treba samo da skočite i promašite zemlju.

· Ako ne možete da živite jedno bez drugog, venčajte se pa ćete moći.

· Moto Vojske Jugoslavije: Vazno je učestvovati!

· Najbolja avio kompanija na svetu je American airlines jer razvozi putnike na kućnu adresu.

· Sida, sida e pa šta je, ako je sida nije rak!

· Našvazduh ima jednu prednost - vidimo šta udišemo.

· Proleće u Beogradu - ujutru se čuju ptice kako kašlju.

· Mene novac i slava ne zanimaju. Samo novac!

· Danas sam imao užasan dan: ukrali su mi auto, Obili su mi stan, jedino pozitivno je HIV - test.

· Izgubio sam veru u sebe, veru u ljubav, veru u svet, jedinu nadu sam nasao u igli... i sad heklam i super mi je!

· Pas je čovekov najbolji prijatelj. Žena zauzima, izvanredno, drugo mesto.

· Svako "Zašto" ima svoje " `bem li ga"

· Nikad te necu zaboraviti, samo idi.

- 17:25 - Komentari (1) - Isprintaj - #