Ereshkigal

11.07.2005., ponedjeljak


čemu naslov uopće?
ljuta sam.....bolje reći bijesna......na sebe i na druge........zbog totalno glupog razloga.......da, ispiti su u pitanju........
nije ispalo onako kako ja želim pa sam jadna u bedu...ko razmaženo derište stojim i tulim dok me ptah ars gleda i umire od smijeha...i ja bi se sama smijala svojoj gluposti ali suze liju crne oči hehe...
i sve što on priča ima smisla...nije sve onako kako želimo da bude...al u tome je sva čar...tako učimo...tako zapravo živimo...
i ja želim to shvatiti i prestati se brinuti i zamarati sa stvarima koje uopće nisu toliko bitne...želim biti slobodna ovih okova koje sam sama stavila još davno...ne trebam biti najbolja da bi bila sretna i ispunjena...važno je da ostanem svoja i da učim u onoj važnijoj školi - životnoj
- 21:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>