Masaža akcija - Lijepe djevojke

srijeda , 19.12.2018.

Sigurno online plaćanje karticama uz Raiffeisen ePay










Click here: Masaža akcija






Nudimo ti samo najbolja putovanja, najstručnije edukacije, najbolje poliklinike, najfiniju hranu, najluđu zabavu, najljepše salone i nastavit ćemo to raditi dok god ti to želiš! Obe vrsti olj, osnovno in hladno stiskano delujeta odlično regenerativno in blagodejno na kožo.



masaža akcija

Masaža je najbolja preventiva dobrom zdravlju. Tako se dobi osnovna prečiščena rafinirana olja,ki se zaradi nevtralnega okusa i vonja veliko uporabljajo v prehranski,še več pa v kozmetični industriji.



masaža akcija

Sigurno online plaćanje karticama uz Raiffeisen ePay - Limfna drenaža je medicinsko-kozmetički tretman koji potiče tok limfe kroz limfne puteve i na taj način pomaže izbacivanje otpadnih produkata iz tkiva, podstiče prokrvljenost tkiva, otklanjanje otoka, razgradnju celulita i smanjenje obima. Ručni masažeri simuliraju pravu masažu i pomažu Vam da se relaksirate i oslobodite stresa, uklonite bolove u vratu i leđima, poboljšate cirkulaciju i zategnete kožu.



masaža akcija

Često putujem i stalno sam u pokretu te ponekad potpuno zaboravim koliko stresa nakupim u svom tijelu. Najčešće trebam biti spreman za publiku onda kada se i ne osjećam tako, pa sam otkrio čari tajlandske masaže u divnom ambijentu Thalea Thai Centra u Zagrebu. Tradiocionalna masaža s istezanjem i pritiscima na određene točke čini preventivu mnogih bolesti i proemećaja koje prijete zbog mog brzog načina života. Thalea, hvala i vidimo se ponovo! Glavni glumački instrument je tijelo. Moj prvi izbor u Thalea Thai Centru je herbal compress masaža sa biljnim ekstraktima sa Tajlanda. Stres i ponekad pretjerana fizička aktivnost u kazalištu me dovede do grča i upaljenih dijelova tijela, te ova me ova masaža prvo opusti u potpunosti djelovanjem bijaka iz toplih obloga, a onda stručne ruke terapeuta spase moj dan i ultimativno, moje zdravlje. Cijenim dodatan trud ovog centra, od čistoće do udobnosti, zaista kao da sam u vlastitom dnevnom boravku. Kao dugogodišnji sportaš i obzirom da provodim puno vremena sjedeći u automobilu, tajlandska masaža sa svojim tradicionalnim istočnjačkim pristupom je upravo ono što me vraća u psihofizički balans. Thai Centar Thalea je moj prvi izbor jer znam da imaju isključivo certificirane terapeute sa Tajlanda koji su svoj zanat izučavali dugo godina te im svoje tijelo dajem u puno povjerenje. Osim toga lokacija u srcu Zagreba, te ambijent kao da ste na samom Tajlandu je bonus koji me dodatno oduševljava.



SKIN - masaža "Pinda - Sveda"
Thai Centar Thalea je moj prvi izbor jer znam da imaju isključivo certificirane terapeute sa Tajlanda koji su svoj zanat izučavali dugo godina te im svoje tijelo dajem u puno povjerenje. Odaberite onu potvrdu čiji vas kod zanima. U paleti naših tretmana nalaze se radiotalasna terapija, ultrazvučna kavitacija, RDT vakuum terapija, ultrazvučna mezoporacija, dijamantska mikrodermoabrazija, limfna drenaža, krioterapija, te sve vrste tretmana kozmetičkim preparatima Dr Murad. Prav tako terapevt sam občuti blagodejnost kamnov, ki ugodno vplivajo na njegove roke, zapestja, prste. Masaža izboljšuje tudi limfni obtok in tako spodbuja odplavljanje nakopičenih snovi, kar je zaželeno predvsem pri negi mozoljaste kože.

[Cure za udaju bosna|Najvreliji filmovi 2015: Scene seksa koje su pomerile granice|Upoznavanje jezicne pojave u jezicnom kontekstu]






Oznake: o, masaži

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.