rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

DeSiGn By: LuCiJa

href=http://www.glitter-poetry.com>
hit counter

free web counter

iF yOu AsK mE:
wHaT's MoR iMpOrTaNt To U,
i WoLd AnSwEr:
My LiFe.
U wOuLd Go WiThOuT 2 kNoW,tHaT u R mY lIfE!!!!!!!

EVO PAR EMO SLIKA



glitter-graphics.com


glitter-graphics.com

EVO SPUŽVE BOBA

glitter-graphics.com

petak, 28.09.2007.

grozan dan

hi!evo mene opet.danas sam bila dežurna i bilo je groznooo.tam neka tipuša ticijana iz 8.a cijjelo vrijeme šuti.čak nisam ni uzela MP3 jer nisam znala da ću biti dežurna.tako da sam se cijelo vrijeme dosađivala i još cjeli dan pada kiša i smrzavam seee.brojala sam sekunde i minute dozvona.GROZZNO. poslije četvrtog sata je ova iz matke pustila moje frendove pa su bili tamo, (ajde bar nesto dobro).kad je napokon završio šesti sat .išla sam kupit novi bravo i dobila sam postere od nirvane i bon jovia.i to je bio jedan od puno groznih dana u školi.i evo malo slika.
bok!

|.KoMeNtArI. 2| .PrInT <3.| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.