ALIAS JARNO

danas je stvarnost otvorila svoja vrata...
mislila sam da više i neću pisat, prošla me ta faza odavno...pa se ovih par rečenica dogodi evo ovak u jedno vruće posljepodne, iako mi je u kući prilično hladno...
prošao je ispit, prošla okupacija istim...bilo mi je lijepo ovih dana, sva u tom ispitu, nisam ni stigla dopustit si razmišljenje o ičem drugom...i svidjelo mi se...samo se jedna ploča vrti( la ), i to ona koja na neki način opušta, nimalo ne opterećuje...blokira svaku misao...djeluje, privremeno doduše, ali djeluje, tj djelovala je...prvi put sam se nakon dugo vremena radovala ispitu, hehe, valjda zato jer sam stvarno zapela, a svidio mi se, kaj ću...
i tak, evo danas dan odmora...samo ko da me taj odmor više umara nego odmara...

jedna putna...

pogriješi čovjek...headbang

05.09.2006. u 18:12 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

And I don´t want the world to see me
´Cause I don´t think that they would understand
When everything is made to be broken
I just want you to know who I am...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

"Rock je muzička sloboda, to je govorenje, sviranje i življenje onoga što želite. To je sloboda koja dolazi nakon bola, patnje i vanjskog svijeta."

Love hides in the strangest places.
Love hides in familiar faces.
Love comes when you least expect it.
Love hides in narrow corners.
Love comes to those who seek it.
Love hides inside the rainbow.
Love hides in molecular structures.
Love is the answer.
The Doors "Love Hides"



Evo objašnjenja od kud ALIAS JARNO... truli ili truls je moj nadimak...nadimak sam dobila od frendice jednom davno jer sam stvarno bila trula, nisam izlazila, ništa...a jarno truli je vozač formule...pa od tuda alias jarno...