ALIAS JARNO

eto sretna at least...sve je oke, osim kaj možda ( naglasak na možda) imam astmu, al to mi je najmanji problem...kul mi je ovo sunce vani, ljudi koji prolaze...
np. blovrs dotrs
još bi htjela albume od songkillersa i svadbasa, enybody ko ima nek se javi....e i rollingstonse...

30.10.2005. u 09:20 | 2 Komentara | Print | # | ^

Pa da i ja koju riječ ubacim...ili ipak ne....činilo mi se dobrom idejom nešt napisat, ali uostalom, kaj da pišem...da radim, da sam na netu nakon tjedan dana i da mi je to čisto oke, ne fali mi, odapstinirala sam se...
da pišem o nekim razočaranjima...ne da mi se...svako zna za sebe kakav je ( bar se nadam) ...
eto pozdrav naciji, wannabe kul klincima u močvari, mlatikosama itd...do sljedećeg javljanja...

23.10.2005. u 21:43 | 0 Komentara | Print | # | ^

objavljujem novi post....hehehe

23.10.2005. u 16:43 | 1 Komentara | Print | # | ^

Maybe you get what you wanted
Maybe you stumbled upon it
Everything you ever wanted
In a permanent state

Maybe you'll know when you see it
Maybe if you say it, you mean it
When you find that you keep it
In a permanent state

03.10.2005. u 23:29 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

And I don´t want the world to see me
´Cause I don´t think that they would understand
When everything is made to be broken
I just want you to know who I am...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

"Rock je muzička sloboda, to je govorenje, sviranje i življenje onoga što želite. To je sloboda koja dolazi nakon bola, patnje i vanjskog svijeta."

Love hides in the strangest places.
Love hides in familiar faces.
Love comes when you least expect it.
Love hides in narrow corners.
Love comes to those who seek it.
Love hides inside the rainbow.
Love hides in molecular structures.
Love is the answer.
The Doors "Love Hides"



Evo objašnjenja od kud ALIAS JARNO... truli ili truls je moj nadimak...nadimak sam dobila od frendice jednom davno jer sam stvarno bila trula, nisam izlazila, ništa...a jarno truli je vozač formule...pa od tuda alias jarno...