nije gotovo....al je na dobrom putu.uspijeva....



To mi je danas za dušu taman...i za odmor cijelo popodne
opet se malo cuga il kaj već od jučer produžila....do danas iza 1
al neka.dugo se u rupi nije bilo pa....
i ubili smo jutarnje ljude cajkama iz grla usred grada....neka.nekak si volimo pjevati u zadnje vrijemepartyparty

dobro je......
ne žalim se na ništa u zadnje vrijeme.osim na šugavi job al ko ga jebe.neće još dugo.....
sam da od početka tjedna ne počnu opet neke glupe jebade po mozgu,kak to uvijek dođe nakon jednog perioda kad si sve u glavi složiš da bude taman. ma da ne bi.ak i dođu neću im dat previše prostora. bar sam se to naučila držati na nekoj prihvatljivoj granici.eto.

i spava mi se sad..,....a kak i ne bi.u poslijednjih 85 sati sam 8h provela spavajućibang
nije to dobro....nikako....a nije ni ovaj tempo kojim se dime cigarete.pogotovo zadnjih par dana...joj joj....idem da se lečim malo

al nema veze....bila sam si na moru,fajnli...jesam....i neka sam.....ak bude sreće slijedeći mjesec bi se moglo opet malo skočit.

evo vam jedna slikica koju sam uhvatila na putu prema moru.predivna mi je....
Image Hosting by Picoodle.com

i za kraj još malo muzike meni za dušu. Fala.Odlično!


pustila sam si ju danas i na to mi Kush veli kak ustvari ta stvar prati moj hod......hmm...prati li? Idem šetnju nabacit pa ću vidjetsmijeh

ljubim.....grlim......mašem...pozdravljam........odoh se bacit u nesvjest.uskoro.valjda.....budemyes

wavecerekmahcerekwavecerekmahcerekcerekwavewavecerekmahcerek



01.07.2007. | 20:00 | 9 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (15)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

po malo pizdarija iz zivota i mozga...


####################













######################


Image Hosting by Picoodle.com







Image Hosting by Picoodle.com







Image Hosting by Picoodle.com








Image Hosting by Picoodle.com








Image Hosting by Picoodle.com