bongaj...........

danas smo si ludi.
petak je fajnli
nek smo si ovak
budite i vi!!!!



ljubim.....grlim...mašem....pozdravljam

(jer vremena za duže nemamsmijeh)

ionak je danas sve.........TAMAN!!!

wavecerekmahcerekwavecerekmahcerekwavecerek


15.06.2007. | 21:11 | 9 K | P | # | ^

In the eye of storm you`ll see a lonely dove.....



I see a red door and I want it painted black
No colors anymore I want them to turn black
I see the girls walk by dressed in their summer clothes
I have to turn my head until my darkness goes

I see a line of cars and they're all painted black
With flowers and my love both never to come back
I see people turn their heads and quickly look away
Like a new born baby it just happens ev'ry day


I look inside myself and see my heart is black
I see my red door and it has been painted black
Maybe then I'll fade away and not have to face the facts
It's not easy facin' up when your whole world is black


otić da možeš ostat......tako nešto....
jebeš sve........
dobro sam.
Taman! smijeh thumbup

wavecerekmahcerekcerekmahwavecerekmahcerek


11.06.2007. | 16:58 | 4 K | P | # | ^

Fire - walk with me


kao prvo ovo si obavezno poslusajte
sva sam si danas u laganim melodijicama




danas je bilo "O dosado,ubij me!!!"
da.......
nije me vidjela tri dana pa kuka
pa sam joj danas udovoljila
neka.....

i pokušah ubit popodnevnu dosadu prije nego ona mene
a sestrična je danas antisocijalna il kak već
i draže joj se tam previjat se po krevetu nego slušat moje blebetanje na terasi
a baš je bilo lijepo vani.....
pa sam se sa sobom družila
i sa Julee Cruise
i odnijelo me........
meni jedna od najljepših stvari za slušat baš u ovom stanju u kakvom sam si danas
a ima ih još kojima je danas tak
evo mašem vam wave
pa si i to poslušajte



.....................................................

jučer se naježila..........a danas mi suze došle na oči
onak......ništa deprimirajuće.........
al taman......za kišu koja je pala........




kao što rekoh,weird day.......misli mi je teško pohvatati
a bila sam si fiksirala utvrđevinesmijehsmijehsmijehsmijeh
bit će bolje sutra.
manic monday,jbgnamcor


bježim
grlim,ljubim,mašem,pozdravljam........

odoh si..........na skelu.........tam je mirno................
kisskisskisskiss

wavecerekmahwavecerekmahwavecerekmah



04.06.2007. | 21:23 | 4 K | P | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Srpanj 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (15)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

po malo pizdarija iz zivota i mozga...


####################













######################


Image Hosting by Picoodle.com







Image Hosting by Picoodle.com







Image Hosting by Picoodle.com








Image Hosting by Picoodle.com








Image Hosting by Picoodle.com