došao je i taj dan...................

jjjjjjeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

moram s ovim početi al sam luda ko pas sad jebemu da mu jebem..
Em jel se i tebi to ono jednom dogodilo da cijeli post napišeš i onda neki kurac stisneš i sve izbrišeš?burninmadheadbangburninmadnamcor

jjjjoooooooooooooooojjjjjjjjjjjjjjjjj


dobro je sad

dakle.....

partypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartyparty

došao nam je i ovaj dugoočekivani četvrtak i ide se vaaaaann!!!
a budući da sam ja eto ovih dana za razliku od nekih ludih proteklih jako dobre volje,s veseljem sam se probudila,tj. su me probudili.......ne,ipak me probudila wink idemo pit danas!!!
i zabavljat se na babinjaku uz BURA BEND
pripreme za Novu i todeaddead
al nadam se iskreno bez pizdarija danas

ikakvih....................
bilo kakvih.......................
nikakvih.................................

a nada je kurva
a mi volimo tu riječ jako
ne u nekom (jako)lošem smislu,da se razumijemo

Tammy,moramo se vidjet danas ak si došla u zg
čak sam se sjetil uzet ti L Word da imaš kaj (i kogawink) gledat kad si se već odlučila na penziju za Novu

PA DOBRO ŽENO KAJ TI JE!!??KAJ TEBE TREBA NOGOM V RIT DA DOBIJEŠ MALO VOLJE I ŽELJE ZA ZABAVOM BEZ GLUPOSTI KOJE SU TEBI A I SVIMA PO MOZGU!!??

ajde idemo se zabavljat malo


Marine,nadam se također da ćemo biti počašćeni Vašom prisutnošću i dobrim duhom pijanim(al ne previše jer ipak radiš ujutronaughty) kada se spustimo na duginim bojama ravno u kokošinjacnut

a micek mi idemo na alkoholne pripreme prijeyes

a ja sad idem na ručak

wavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwave


28.12.2006. | 14:33 | 6 K | P | # | ^

jedna usred noći......

oj oj
a trebala bi već na spavanac al se ne mogu natjerat,još.....
pa si za dušu slušam prije sna

Fields of fire that passed the train
The sky is victorious but here comes the rain
Friday is taking me home again,
And I've nothing but you on my mind.

Grass is greener without the pain,
I think that I'm changing
But I'm just the same
My sun is a ascending again
And I've nothing but you on my mind

Sometimes I feel like I'm glad to be free,
Sometimes I still want your arms around me
Sometimes I'm glad to have left you behind,
The Crazy English Summer
Has put you back on my mind.
Life's a riot a lover a friend,
Pity the day that it has to end
Friday come speed me home again,
I've nothing but you on my Mind.

Sometimes I feel like i'm fine on my own,
Fifty Thousand miles from home.
Sometimes I'm weak and the past is my guide,
Summer returns and puts you back on my mind




Prrrreeeediiiivnoooo
odnese me pjesma.......u bilo kojem stanju......uvijek na jedno mjesto

pusa cerek

odoh spavat....nemrem više gledat...........pozdravčić

mahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemah



28.12.2006. | 01:36 | 2 K | P | # | ^

RASTRGANA DUŠA...

Samo si želim iščupati srce i gaziti po njemu....sama....tako da boli mene a ne druge,
ne one koji to najmanje zaslužuju.....
Ne želim željeti
Ne želim osjećati
Ne želim trebati
Nikad nikome nisam htjela suze ni bol,ne zbog drugih osoba,
A dobijemo ih od nas samih
I trenutno mogu samo gledati u mrtvu točku
i osjećati prokletu,rastrganu,samotnu prazninu u sebi....
i neka,nek boli još više jer očito puno više ni ne zaslužujem.
a mnogi nisu puno toga zaslužili pa su dobili i previše.....
i iza svega toga ostaje glupa bol
koja ne nestane ni kad se osjećaji i sjećanja pretvore u jedno veliko ništa......
I čemu onda sve kad smo svi tak prokleto sposobni uništiti jedni druge.......


23.12.2006. | 09:36 | 8 K | P | # | ^

JA IMAM TE A KO DA NEMAM TE......


Ne pitaj zasto te ko sjena pratim
ne pitaj kad to ni sama ne mogu da shvatim
Nije me strah smrti ni starosti
al’ drhtim od tvoje mladosti

Ja imam te, a ko da nemam te
samoca pece kao buktinja
bez tebe dani su kao pustinja
ja imam te, a ko da nemam te
kad tuga me ko granu savije
jedan pogled tvoj nadu podgrije

Sve lazi tvoje ko paucina
plele se, plele na sto nacina
slaba sam na tebe
sve dzaba je
na sve ovo srce pristaje

pun mi je k.... ne znam čega
svega
ove zime pogotovo
ima čarobnu moć u posredništvu jebanja u mozak
a tek je počela pa
bangSRETAN VAM PRVI DAN ZIMEbang
aj kad padne snijeg bit će lakše i ljepše kolko tolko

još sutra radim pa malo na godišnji,bar me to veseli
idem se sutra ubit ko stoka u rupu zato se sad liječim narodnim lijekovima budući da sam antibiotike popila a bolje mi je 20%
a možda preživim do nove godine
i ona me veseli
i micek me veseli,i rastuzi ponekad
jebo neodlucan zbunjenog
zakaj su osjecaji tak sjebana stvar?
a vrijeme ce pokazati neke stvari...valjda...

joj hocu negdje na toplo....kad vec nema prilike za neke tropske krajeve bio bi dovoljan i vikend udvoje u kucici u snijegu,pred kaminom....mmmm

idem si zapalit jednu,mozda iskasljem ta pluca pa se zauvijek izlijecim

wavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemah


21.12.2006. | 16:35 | 2 K | P | # | ^

hladan dan i jedan grrrr

sjedim na krevetu,pušim kraj otvorenog prozora,zima ulazi i tak me živcira.zakaj nije stalno ljeto,ili proljeće,ono kasno....sunce,čisto plavo nebo,vani sve zeleno,toplo.......joj..........a pretrpjet ćemo svi još jednu glupu zimu..........

i tak ja spavam ujutro i probudi me zvono......poštar......city express......baka otvori....moje ime se spominje..........mrak na oči
poziv za sudbang kud već.....rekli su za par mjeseci....o jebemu svebang
eto tako,nemojte sjedit po gornjem gradu da vam ne bi striček Željko the bobby došao i natjerao da vidi kaj vi to sve imate po torbicama,džepovima,rupama u džepovima i sl. eto tako ću se malo družiti sa tetom sutkinjom u ponedjeljak,pa moram bit sva mila i draga...da....i još ovak sva jadna bolesna...a možda mi se smiluje pa neću morat puno kuna dat ovoj našoj divnoj jebenoj prokletoj državi!!!!!


GLAS ZA LEGALIZACIJU!!!smokin


bliži se i Novaparty ide se na viksu.moju.jeeej.
tamo nam bar neće murija zvonit na vrata jer susjedi bakici smetaju glasovi u 3 ujutro od nas 3


i morala je ova moja baka reć staroj za poziv na sudburninmadheadbangjebemti sad me pili da koji k... sam napravila
a ja govorim da pojma nemam...a kaj da joj kažem....ma joj......
idem jest,idem gledat tv,idem odmarat i ludit u sebi.........
wavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemah


14.12.2006. | 15:04 | 3 K | P | # | ^

popizditis iz kreveta


eto došla i do toga da i ja objavim nekaj.mislim,nemam kaj pametnijeg radit dok ovak bolujem,odsječena od dragog društva osobno al povezana prek mreže....da....
fale mi razgovori u 4,6,8 i više oka(hvala Em na društvu jučer,puno mi je značilo provest lijepo popodne s tobomkiss)
zapalit koju smokin s nekim a ne sama(i sad ću i to napravit prije spavanja ak mi plućica to dopuste)
malo sam tužna....eh osjećaji....eh žene....a nemrem bez njih
želim da je tu...a tak je sve malo sjebano...puknucu...to je tak kad si iskren jer ne želiš nekog povrijedit ili sjebat jer joj to ne treba,niti to želim...i onda se sve preokrene...al shvaćam ju...nadam se da će to vidjet...želim joj pokazat da želim onog kog imam uz sebe a ne lovit iluzije koje su mi se do nedavno činile stvarne....jebiga,nemreš protiv osjećaja....a imam ih...da

dobila sam sad i posjetu na uho od drage frendice iz noćne....e to je osoba koja me uvijek oraspoloži u kakvom god stanju bila....uvijek imamo materijala za trkeljat bezveze il ozbiljno,čakyes

pozz tammy (eto da te i ja spomenemmah) u prašnjavom stanu s par radnika(pazite kaj radite hehehe)

i na kraju velikakissmiceku,želim da si mi tu......

wavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemah


13.12.2006. | 22:51 | 2 K | P | # | ^

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Srpanj 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (15)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

po malo pizdarija iz zivota i mozga...


####################













######################


Image Hosting by Picoodle.com







Image Hosting by Picoodle.com







Image Hosting by Picoodle.com








Image Hosting by Picoodle.com








Image Hosting by Picoodle.com