Nobody gonna love me better I must stick with you forever....Nobody gonna take me higher...You know how to appreciate me...Nobody ever made me feel this way...I must stick with you...

nedjelja, 07.01.2007.

Moj prvi postic......ajeeeeeeeeeee.....

Bokic ljudovi!!!! ja bi u Makarsku....meni je dosadno na ovim jebenim prazznicima.....jedva cekam kad cu u skolu,da popijem KAFU u opreparty

Mali mi je otisao u Zagreb grad....fali mi punooooooo...kiss ljubav moja!!!!
ljudi moji koliko ja njeg volim!!!!jedva cekam da se vrati!!!!

hajmo dalje....sarajevo,sarajevo....moja BiH...nema je svijet...headbang

nadam se da ce se ovaj blogic nekome svidjeti....ako nije bas me boli uvo....namcor

ah da,moja mateica sestrica slatka...jao ba,cak je i ljepsa od mene....nono a dobro Bog je stvarao svakoga drugacije i personalno...yes

i moram spomenuti moju ljubavnicu MATEJUUUU!!!!kiss Znate kaj,ja nju puno volim,ofkors,poslije NJEGA....wink Aj toliko od mene za danas....volim vas.......greedy



Image Hosted by ImageShack.us kod mene ne...al eto... Image Hosted by ImageShack.us
mala beba bozicnjak... Free Image Hosting at www.ImageShack.usja bi...yeah...volim ga....
- 22:07 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Design © by : Poison Angel