Kaća, 27.1.2016.

Post u 12:43?
Ako imaš dovoljno dobar nagon - zašto ne?

Drage djevojke mojih najboljih prijatelj. Pardon, drage BIVŠE djevojke mojih, još uvijek, najboljih prijatelja, dozvolite mi da vam se obratim cjelokupnim nadimkom - kaće.

Stoga, drage moje kaće, nakon vas (tebe, Kaćo) vjerovala ili ne, svijet i dalje ide po svojoj putanji i okreće se oko svoje osi. (Zemljopis <3)

Gle, Kaćo, mali nije s tobom jer si kaća, jer kvocaš i prigovaraš. I ne voliš njegove prijateljice i potencijalne djevojke. Pa čak ni njihove sestre.
Hvala ti na dozvoli što tvoju poveznicu sa ovom krasnom životinjom mogu pisati velikim slovom. Osobine ove kaće divno te opisuju.

Kaćo, tvoj bivši ima život i nakon tebe, i vjerovala ili ne imao ga je i za vrijeme tebe, samo ti to nisi znala. Ili ti nije smio reći. Tako da bi njega mogla okriviti ako što nepropisno doznaš.

Ja sam bila u ovakvoj situaciji, i znam kako je imati najboljeg prijatelja, hvala dragon Bogu.
I znam kako je to kad je tvoj nabolji prijatelj podvojenog života jer njegova cura jednostavno ne želi upoznati osobu s komoj on provodi vrijeme.
Draga Kaćo, tvoj bivši i ja smo imali zdraviji odnos od tvog prema njemu. A znaš zašto? Pa vjerovala ili ne, Kaćinico slatka, možda smo samo imali povjerenja jedno u drugo. I znaš što još? Zauvijek ću mu biti zahvalna što me nikada nije stavljao ispred tebe, jer sam, očigledno, ja ta koja ga je obožavala (i još uvijek to čini) više od tebe.
Znaš šta još, Kaćo? On je meni i dalje najbolji prijatelj, a tebi bivši čiju sreću ne podnosiš.

I, Kaćo, ako ikad poželiš tečaj iz voljenja i vjerovanja, ja ću to napraviti za tebe, potpuno besplatno, jer si nekad njemu nešto značila. Ali to nije sve, potpuno besplatno dobivaš i gumenu zmiju da te podjseti kakva ne smiješ biti.

Kaćo, i sve Kaćinice slatke.
Jako ste naivne ako mislite da vaš dečko nema drugi život osim vas. Budite normalne djevojke (ne kaće) i prihvatite druge ljude iz života osobe za koju tvrdite da ju volite.

Što se desi ako on mora što skivati od vas? Ne radi to?
Joj, Kaćo. Ovo je teže nego što sam mislila.
Radi, Kaćo. Kaćo, on ima život, prijatelje, pive, utakmice, gole žene u mobitelu. Ali ti to ne znaš. Zamisli! Skriva od tebe? Zašto? Pa zato jer si Kaća. I jer ne kužiš da ne može živjeti od ljubavi prema tebi.

Budi kul, Kaćo. Budi dečku podrška. Jer zato je s tobom. Inače ne bi bio, je l'?

Voli vas
Enitou




27.01.2016. u 00:37 | 5 Komentara | Print | # | ^

Ahren, 25.1.2015.

Čitam. Čitam dvjesto tisuća knjiga godišnje i u najdražima, Cecelie Ahren, uvijek djevojka iz prvog lica ostane bez posla.
Evo, baš u trenutnoj, sama knjiga započinje rečenicom kako je osala bez posla i sad je tužna, jadna i u depresiji. Pa nakon 3 poglavlja se udeblja, prestane misliti na sebe, ne depilira se, ne kupa se i izrastu joj pramenovi. Zatim ode psihijatru koji joj kaže da mora hodati bosa po travi da zemlja izvuče svu negativnu energiju. No, naša se Cecelia sjeti da je ona, zbog posla i ne imanja vremena, zabetonirala cijelo dvorište i oduzela sebi i susjedima krozprozorni pogled.
Uvijek su mi te knjige bile daleko. Od kad sam završila srednju školu, radim.
I onda dodjem u fazu kada ostanem bez posla.
Da. 'I love my job' je ostao u prošlosti. I nek je.
Samo, znaš šta, buraz? Nakon 4 dana odmora, meni je dosta.
Da, super bi bilo da je društvo stalno slobodno, a da sam Kim Kardashian, da me plaćaju jer postojim, no, moje postojanje je nešto drugačije.
Ne plaća me nitko jer sam Enitou, a također, ne družim se s Kardashianskim sestrama, pa smo tako svi primorani zaradjivati za svoj mali život.
Ako ne zavšim na strogom zapadu, novi posao je, recimo, u realizaciji, južnije, manje tužnije.

Bilo kako bilo, do tad ću 'Kim-vrijeme' trošiti na skupe šopinge i kupnju stvari koje ne trebam. Šalim se, naravno, trošit ću tipkovnicu i snifati mirisno ulje lavande.

Jučer nakon sat vremena stajanja na misi, pitam se što se dogodilo kapelanu pa me nijednom nije zainteresiao za propovijed. Obično od prve do zadnje riječi upijam, no jučer je bilo kao da je rekao puno toga, a nije rekao ništa.
I onda BUM! Kaže: 'Loša djela su kao pribijanje Isusa na križ, a dobra djela kao kad su mu u svoj negovoj muci i patnji dali da se napije vode.'
E pa, vlč. Pavlović, tu sam vas čekala!

Nakon mise prijevila sam se u projekt 'Anđeli pomagači' koji će pomagati obiteljima koje imaju djecu s posebnim potrebama. Zamisli, ja ću nekom biti anđeo. :) A možeš i ti, buraz.

I u prostranstvima kozmetičkog salona 'Pia', u haljinici za tretmane i ručnikovoj traci na kosi, potpuno ispoliranog i čistog lica krećem u nove potrage.
Kao Kim - kad već nemam posao, bit ću lipa.
Dam se kladit' da jedna pesma ide u krasnom stilu 'Lepa - a sama-' (+nezaposlena) Ostvarenje svih snova sam. Sreća.


Hvala mojim anđelima koji su uz mene sad kad sam totalno izgubljena u višku slobodnog vremena. Hvala vam što ste tako dobri u ovom svijetu u kojem sve kreće naopako, i što dajete Isusu vode. :)


Kardashiankin West, dečec, muž otac. I vjerojatno lik koji čeka da proba sve te haljine u koje joj guza ne stane. Ne da se to njemu, Kim. Pusti crnca da gleda nogomet. Muško je, i crn je, Kim, on ne želi u šoping. On je buraz, Kim, on želi na pivu.

Za početak, idem po tretmanima i odmaram se. A onda se nadam pronaći kakvog East-a, da zajedno mirišemo lavandu.

P.S. Toše, pojmu i smislu ljepote - sretan ti rodjendan. <3

Voli vas
Enitou





25.01.2016. u 17:52 | 1 Komentara | Print | # | ^

Ich komme nach Hause, 16.1.2016.

Klasičan povratak u Lijepu.
Stariji čovjek primjeti popriličnu stražnjicu djevojke koja čeka otvaranje vrata da bi izasla. I, naravno, 'sićušno' vikne: 'Tomo! Tomo!', a kad ono, Tomo, visok, crn, bradat (nešto kao sreća pri naručivanju crnog rosnog Tomislava, mljac mljac) pogleda djevojku kao da žensko nikad prije nije vidio.
Mislim, Lijepa, Balkan. Što reći?

Djevojka je izašla iz vlaka, pa čak i na moju žalost.
Volim prijmjetiti zgodnu ženu. Više od zgodnog muškarca! Ček! Znam šta misliš! Al' nije tako.
Za zgodnoj ženi imaš poprilično puno toga vidjeti.
Na zgodnom muškarcu bradu i eventualno osmijeh ako postigneš tu sreću da se nasmije izlazeći iz esbahna, vlaka, enstuldigung. Evo ga opet. :P

Da, klasičan povratak Balkanca, reklo bi se.
Odjednom svima 'mobitel' postane 'Handy', najobičniji odgovor 'da' je 'Ja', a benzinska pumpa 'taknstele'.  Nevjerojatno. Programirani Balkan, baš svi zaborave iste riječi. Kako god bilo, svidja mi se ideja intenzivnijeg učenja i korištenja deutchsprache, evo ga opet.

Ali znaš što baš baš Balkancu tamo može nedostajati?
Kava. Kava s mlijekom.
Znači, ne latte machiato, jer veze s vezom nema. A tek ona pjena gore. Brrrrr!!
Cigarete? Rauchen? Samo 6€, pa duvaj.

Moj novi ljubav-ruksak i ja, upravo 12 sati od polaska sa Obertukhem autobusnog kolodvora, vozimo se u vlaku prema mjestu gdje živimo. Prema domu? Može se reći, aber, meine Hause ist in St.

I nek je sve weiß ovdje, od kako se ono kaže na našem... Schnee? Aso, Schneman machen?
Šalim se. Snijeg. Sve je bijelo od snijega. Ili, kako se volimo 'našaliti' snjega.
Skoncentrirajte se. Pričate njemački nakon 4 dana tamo, a cijeli život ne naučite da snjeg nije ljep, nego je snijeg lijep!

Enitou ode u Njemačku 7 dana.
Enitou se vrati iz Njemačke i još uvijek zna hrvatski.
Enitou nije seljanka.

Budi bao Enitou. 

Pa kad smo već kod nje,

Voli vas
Enitou

16.01.2016. u 08:00 | 0 Komentara | Print | # | ^

Josh, I love you 13.1.2016.

Nikada nisam imala priliku pisati post iz ružičastog kreveta sa šarenim posteljinom, smješenog u najdječijoj sobi na svijetu.
Budući je moja Ena napokon užicala spavanje s mamom i tatom večeras, slušam samo Mijino glasno disanje.

Pa recimo, krenimo s jednom postom u smislu 'nisam pesimistična, samo realna.'
Kako je moguće da nakon svih propalih i groznih ljudskih (ne)odnosa ja još uvijek mislim da će me snaći neka filmska sreća?
Divota jedna. Divnica.
Krasna obitelj nas u divnoj kući s dvorištem u zlatnim retriverom koji se odaziva na ime Lu, i velikom fotografijom iznad kamina.
Krasno.

Ma daj, helou!
Sviii čekaju u redu. Svi identična bradata, savršenotjelesna, predivna kopija Josha Duhamela.
Gdje još na svijetu nema takve divne kopije koja žudi za odbacivanjem svojih planova i ciljeva života kako bezveze nekom priznao 'I love you'?

Nema veze. Cijeli život vjerujem u nemoguće, to mi bar nitko neće oduzeti.

Nemoguće? Moguće.
I moj put u Stuttgart je bio nemoguć prošli tjedan, pa evo, čudno mi je bez Ene u njenom krevetu. Nijednom od kad sam legla me nije nitko ni zagrlio ni poljubio. I nitko neće cijelu noć provjeravati ima li je pokraj.


Ne znam. Možda je samo došlo vrijeme da želim pripadati nekome. Možda sam samo shvatila da nikad nisam ni bila ničija. Možda ne onog čija sam htjela biti.

A možda i jesam, samo, tko mi je kriv što sam lakozamijenjiva?

Kako god bilo. Biti kuma je najljepši osjećaj na svijetu.
I vi svi si tražite ljubav, ja ju imam. aMiaaEnaa

Josh, I love you.

Voli vas
Enitou

13.01.2016. u 01:17 | 0 Komentara | Print | # | ^

Let it go, 7.1.2016.

'Tu svud je snijeg i sav bijeli je brijeg samo moj je vidljiv trag...' Potaknuta statusom jednog dragog FB prijatelja, i osobe koju, baš takvu 'nepoznatu' cijenim, dobila sam potrebu obratiti vam se.
Snježno kraljevstvo. Osobno, najbolji Disneyev uradak.
Suvremeni problemi, samo, radi djece, prikazani sa puno magije. A magija ne može biti loša! :)

Skroz dobar animirani film u kojem se seljanka na kraju ne uda za princa na bijelom konju. I da, to je dobro. Jer sam ja gledala upravo te seljanke poput Pepeljuge i Trnoružice, pa eto. Poistovjetih se s njima, al'u mom slučaju pričev konj nije prošao tehnički pregled (ili princ).
Sve u svemu 'Frozen' je čudo. Pogledan i odgledan 8 puta, i bar još toliko, ako Bog da. :)


Sritna san.

Snig je napravia takvu idilu da bi samo gledala i divila se. Srića je virojatno što san na godišnjem odmoru (napokon) pa ne moran brinit kako ću se provuć kroz divne, uske, snigon zatrpane puteve Donje Pačetine.
Sutra iden na put. Put u sriću.
I napokon godišnji dobiva svoj smisao.

I dalje san jaka u namjerama iz prošlog posta. Kom ja ne falin, ne fali ni taj (ta) meni. (Zapravo, triba mi i to neopisivo.) I samo zbog fotografija i videa koje imamo zajedno, i možda godina i godina uspomena. Ali samo zbog toga.


Puštam sve! Pustam sve! Jer sad je već krajnji čas!


Voli vas
Enitou

07.01.2016. u 13:08 | 0 Komentara | Print | # | ^

Opet sam se našla u situaciji da imam puno toga reći, ali nekako mi se čini kao da ništa od toga nije važno. Ne meni, vama.

Dočekaš novu godinu i misliš, sve će bit drugačije. Ostvarit' će se sve što nije do sad i svi ćemo živjeti sretno do kraja života.
E, ima jedna sitna stvar u svemu tome. Neće.
Apsolutno se ništa nije promijenilo izmedju četvrtka i petka.
Osim što ste se možda smrznuli u snu ili vam ne netko puhao za vrat dok ste spavali. Sudeći po prvom danu, moja 2016. bit' će hladna i puna očekivanja koja se neće ostvariti. Samo realno, samo pozitivno!
:)

Dočekana je sa ljudima koji su stalno sa mnom i neizmjerno sam zahvala na tome (Monika, Dario, Jura). Ovaj put s nama je bila moja Božana, koja već mjesecima govori da ju spomenem u postu. Vrijeme je, Žoži :)
Djevojka bez trunke zla u sebi, samo razočara od strane ljudi do kojih joj je stalo (high five, sister).
Djevojka koja radi najbolje ekstenzije trebavica po najpovoljnijoj cijeni (oglas: 500 kn, kava). I love you, Žoži. Dobrodosla u početak beskrajnog druženja i promijene naglaska. :D

No, ove godine nije sa mnom bila osoba koja je bila prošle. I žao mi je, da. Neću joj to reći jer sam sebi i drugima obećala da mi je dosta prolaziti svaki put kroz ista sranja. Mogu stavljati zareze do iznemoglosti, ali kad jednom stavim točku ništa više se ne može napraviti.
Konstantna tračanja i život u drugom planu, osobi za koju bi napravio sve? Hvala, ali ne hvala.
Iskreno, nadam se da si sretna sad. :)

E da, neki dan u jednom od Todorićevih prodajnih ustanova uleti mi u pogled knjiga s nazivom 'Groblje živih' i automatskii prolete kroz glavu osobe koje bih smjestila tamo. Znaš ono, ljudi, biljkasti ljudi koji hodaju svijetom. A umrli preklani. Uglavnom bljedunjavi, tihi. A uglavmom pušači. I tu i tamo traže duvan i upaljač. Tek toliko da nešto kažu, odaju znak da još uvijek ne pripadaju pravom groblju. MRTVIH.
Knjiga košta 39,99 pa kad ju jednom pročitam reći ću vam o čemu se stvarno radi.

U novog godini želim vam ostvarenje dovoljno želja i dovoljno snova da budete sretni. Ako se ostvare sve, neće biti zanimljivo. :)
Sebi želim samo jednu osobu da me voli zato jer sam ovakva i nikakava drugačija.

Voli vas
Enitou :)

02.01.2016. u 13:45 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi