Rame, 1.12.2015.

Ej, vidjela sam na Zrinjevcu lampice. :)

Možda mi je žao što sam ih vidjela prvi put ovdje, a ne na Obali Hrvatskog Preproroda od zadnji put.
Nema veze, uskoro ću.

Zrinjevac.
Volim Zrinjevac. Svi koji su ga bar jednom vidjeli, vole ga.

Iako nikad nisam doživjela ljepotu Zrinjevca sa voljenom osobom (kladim se da je poseban osjećaj), vidim takve konstantno u điru. Ne znam, možda nisam bila dovoljno 'in' da bi me prošetao po takvom centru događanja. Ili nisam bila dovoljno lijepa i plava za to. Ali još bolje, pretpostavljam da bi sad nevoljko prolazilatim mjestom. Ej! Nevoljko Zrinjevcem. Pa to bi bilo grešno!

Znaš šta?
1.12. je. A ja nemam čokoladni adventski kalendar.
Ne znam, blokada, šta li je. Odmah sutra ću popuniti taj nedostatak. Kupit' ću dva! Da, dva adventska kalendara, dva puta više čokolade. Dva puta više sreće svaki dan. :)
Ne znam se ponašati u skladu sa svojim godinama? Ne znam, još nikad nisam imala ovoliko godina!

I da, još nešto.
Ljudi rade učestalo jedne te iste stvari. Smatraju ih važnima, pa zato.
I znate šta onda rade?
Pale svijeće na adventskom vjenčiću. U obliku četverokuta, na tanjuru. Ne znam. Ja sam mislila da je vjenčić okrugao.
A zašto? Zato jer, baš kao i vjenčani prsten, simbolizira vječnost. A svijeće? Svijetlo u vječnosti!
Zato se pale svijeće u Došašću! Ne zato jer je to babina baba radila tako.

I da! Umalo zaboravih.
Nakon savršenog pira u subotu, dolaska Ivi taxi - busom, pokušaja spavanja od 4 ure, odemo Ive i ja na kavu.
Pridruži nam se Luka (radi zaštite identiteta nek se zove Franc) i njegov prijatelj s Hvara (koji, uz to što živi i radi na savršenstvu otoka Hvara, još za to prima i plaću). Plaćenog otočana zvat' ćemo Plaćeni.
I tako, Plaćeni u jednom trenitku kaže kao je Franc nekada bio siroti dječačić koji je došao njemu na ljetovanje na Otok, bio je uplašen i nije znao kako prostupiti djevojci. Nije znao kako će to biti kad ju bude morao poljubiti. :)
U tom trenutki reakcija Franca je obasjala nedjelju u Kupinečkom Kraljevcu (radi zaštite geografske lokacije, nek se mjesto zove Donja Pačetina).
Gdje sam stala? Aha! Caffe Bar Eden (zaštita: Hell).
Dakle, Caffe Bar Hell u Donjoj Pačetini, Franc je nasmijao optužbom Plaćenog da je njegovo rame bilo crveno, jer mu je ovaj rekao da prvi poljubac vježba NA RAMENU! 'To ti dodje na isto!" - kaže njemu Plaćeni.

Je li uspio ili nije, nisam saznala. No, djevojke, Franc je slobodan dečko. I ne sumnjam u nkegove sposobnosti, jer je njegova majka tad mislila da je pao s mola zbog izgleda ramena. Dakle, Franc je puno vježbao! ;)

I da vam nešto kažem.
Džaba svim ovim ljudima njihov Zrinjevac.

Split, adventski kalendar, Sveti Nikola, Došašće, Božić. Lavanda, sreća. Život. Ljubav. Mia. Ena. Anita. Tamara. Hana. Pia. Iva. Jura. Još? Nauka. Prosvjeta. Još? Ništa. :)

Voli vas
Enitou

01.12.2015. u 20:53 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi